Als ze nou met een groepje van 10 gaan en ze na de daad allemaal zwijgen, gaan ze vrijuit!quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:34 schreef OmniRocket het volgende:
Het is wachten op een familielid die voor eigen rechter gaat spelen.
Net op het journaal: geen van de partijen is van plan in beroep te gaan.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan is er dus nog hoop als OM in beroep gaat.
Ongetwijfeld gaat dit wel gebeuren. Dit is gewoon heel slecht
Mwah, er zit toch een ventje met net haar op zijn zak uiteindelijk een jaar of 2,5 voor een wat ongelukkig afgelopen uitgaansruzie zoals je er elk weekend tientallen van hebt in Nederland. Noem het maar vrijuit.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als ze nou met een groepje van 10 gaan en ze na de daad allemaal zwijgen, gaan ze vrijuit!
Begrijpelijke emoties. Hopelijk gaat OM in beroep. Ik snap ook niks van deze uitspraak persoonlijk.quote:
Nee, daar heeft niemand meer energie voor zo. Dat begrijp ik wel.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Net op het journaal: geen van de partijen is van plan in beroep te gaan.
Misschien gaan ze het zelf oplossen, geef ze groot gelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Begrijpelijke emoties. Hopelijk gaat OM in beroep. Ik snap ook niks van deze uitspraak persoonlijk.
Laat maar.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, er zit toch een ventje met net haar op zijn zak uiteindelijk een jaar of 2,5 voor een wat ongelukkig afgelopen uitgaansruzie zoals je er elk weekend tientallen van hebt in Nederland. Noem het maar vrijuit.
Ik zou dat als nabestaande toch echt wel overwegen, mits het enigszins kansrijk is. Geen idee verder of dat zo is.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:10 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Nee, daar heeft niemand meer energie voor zo. Dat begrijp ik wel.
Kaan en de rest niet gelezen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:37 schreef RamboDirk het volgende:
Sanil B.
Mohamed A.
Mohamed el G.
Khalid Lakhifi
Gaat weer lekker
Om vervolgens voor moord 20 jaar staatshotel te krijgen. Topplan man!quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misschien gaan ze het zelf oplossen, geef ze groot gelijk.
Worth it.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Om vervolgens voor moord 20 jaar staatshotel te krijgen. Topplan man!
Ja precies, je bent dan toch al kapotquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:14 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Als het om je eigen kind gaat wel. Vind ik.
Ik heb net die Peter Plasman horen zeggen dat hij tevreden was met de uitspraak.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies, je bent dan toch al kapot
Altijd al een vieze hond gevondenquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:16 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik heb net die Peter Plasman horen zeggen dat hij tevreden was met de uitspraak.
Die ouders zijn inderdaad kapot.
Echt vreemd dat een advocaat tevreden is met een lagere straf dan geeist voor zijn klantquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:16 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik heb net die Peter Plasman horen zeggen dat hij tevreden was met de uitspraak.
Die ouders zijn inderdaad kapot. Die waren al kapot en dan komt die Plasman er nog met die uitspraak achteraan.
Hoor ik daar een olifant schijten?quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt vreemd dat een advocaat tevreden is met een lagere straf dan geeist voor zijn klant
Is achterhaald. Ik raad je aan de nu.nl podcast (het geheim van Mallorca) over deze zaak eens te beluisteren. Zit erg goed in elkaar. Ook met nuance (ielquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:38 schreef Toine51 het volgende:
Gelukkig staat dat tuig met naam en toenaam voor altijd op internet.
Helaas zal voor dat kakvolk er altijd wel een baantje gereserveerd zijn, ongeacht je verleden...
Begrijp je dan wel dat er vrijspraak is?quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:40 schreef galantis het volgende:
[..]
Is achterhaald. Ik raad je aan de nu.nl podcast (het geheim van Mallorca) over deze zaak eens te beluisteren. Zit erg goed in elkaar. Ook met nuance (iel) enzo.
Het hof veroordeelt B. voor twee keer poging doodslag en twee keer openlijk geweld in vereniging met anderen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:42 schreef Leandra het volgende:
Hoezo is dit geen openlijke geweldpleging in vereniging?
Dit zou er in principe aan moeten voldoen.
Maar waarom zijn de anderen dan niet tot die 2 keer openlijk geweld in vereniging veroordeeld, en als ze daar wel toe veroordeeld zijn, waarom dan zo'n lage straf als het de dood tot gevolg had.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hof veroordeelt B. voor twee keer poging doodslag en twee keer openlijk geweld in vereniging met anderen.
Ja en nee, ja het is helaas wel hoe onze rechtstaat ingeregeld is en nee want er is geen gerechtigheid.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Begrijpelijke emoties. Hopelijk gaat OM in beroep. Ik snap ook niks van deze uitspraak persoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |