Net als al die bordjes Stem Lokaal bij de Gemeenteraadsverkiezingenquote:Op donderdag 1 december 2022 12:45 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind op de Radio 2-site die knop "Stem Hier" al een vrij dringend stemadvies voor Blof.
Dan is het geen schandaal meer. Tenzij het in het Sperrbezirk gebeurt dan.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Freek ook met andere vrouwen neukt en Suzan dat allemaal prima vindt
Of in het Anne Frank Plantsoen. Maar dan moet je je Spooren wel uitwissenquote:Op donderdag 1 december 2022 12:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan is het geen schandaal meer. Tenzij het in het Sperrbezirk gebeurt dan.
Wie zijn die vrouwen dit DAT willen?quote:Op donderdag 1 december 2022 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Freek ook met andere vrouwen neukt en Suzan dat allemaal prima vindt
Stem Recht is dan weer discriminatie tegen mensen met rugproblemenquote:Op donderdag 1 december 2022 12:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Net als al die bordjes Stem Lokaal bij de Gemeenteraadsverkiezingen
Wel een knappe vrouw. Maar ja dan mag Alizee er ook in.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gewoon iedereen cancellen die Maan gedaan heeft. Want we kennen Maan via Matthijs.
Dan zijn we op 27 december klaar.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gewoon iedereen cancellen die Maan gedaan heeft. Want we kennen Maan via Matthijs.
In 2007 op plek 1481quote:Op donderdag 1 december 2022 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel een knappe vrouw. Maar ja dan mag Alizee er ook in.
Was ik al vergetenquote:
Dua Lipaquote:Op donderdag 1 december 2022 12:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was ik al vergeten
Wie doen nog meer mee in de verkiezings van knapste Top 2000-notering qua vrouw?
Taylor Swift sowieso. Mel C vd Spice Girls
Opdat we niet vergetenquote:Op donderdag 1 december 2022 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel een knappe vrouw. Maar ja dan mag Alizee er ook in.
Ik heb een zwak voor Amy Leequote:Op donderdag 1 december 2022 12:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was ik al vergeten
Wie doen nog meer mee in de verkiezings van knapste Top 2000-notering qua vrouw?
Taylor Swift sowieso. Mel C vd Spice Girls
Wel veel op R2 gedraaid.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:07 schreef hhh38 het volgende:
Joy Crookes in de keuzelijst
Heeft die in de hitlijsten gestaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |