Ahhhhwwwwquote:Op woensdag 30 november 2022 20:39 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]
Uit dit filmpje.
Op naar de feestdagen.
Mja, een plaatje van een slowcooker zegt natuurlijk nog niets over de inhoud.quote:
Nouja ik zei dat mn moeder een foto van de slowcooker had gestuurd, daar is niks aan gelogen.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:12 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja, een plaatje van een slowcooker zegt natuurlijk nog niets over de inhoud.
Maar ik neem aan dat het voor jullie dan automatisch om draadjesvlees gaat?
Ik denk dat ze dacht dat ze een kijkje in het binnenste ging krijgen
quote:Op donderdag 1 december 2022 13:12 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja, een plaatje van een slowcooker zegt natuurlijk nog niets over de inhoud.
Maar ik neem aan dat het voor jullie dan automatisch om draadjesvlees gaat?
Ik denk dat ze dacht dat ze een kijkje in het binnenste ging krijgen
Je plaatste ditquote:Op donderdag 1 december 2022 13:15 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Nouja ik zei dat mn moeder een foto van de slowcooker had gestuurd, daar is niks aan gelogen.
Mn zus had een foto van de inhoud gemaakt geloof ik, zal ik ff vragen
Van een plaatje van een gesloten slowcooker kan je dat niet opmaken, dus ik nam aan dat dat voor jullie gedeelde kennis was.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:49 schreef junkiesietze het volgende:
eten bij moeders, stuurde een foto door van de slowcooker met draadjesvlees erin
Mja, die van mij is meer ingekookt, en een stuk donkerder.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:19 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
zo, hier was ie wel al bijna leeg
Het was ook niet hoe ik het zou maken, en iets te weinig kruiden, mn zus vond het zelfs taaiquote:Op donderdag 1 december 2022 13:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Je plaatste dit
[..]
Van een plaatje van een gesloten slowcooker kan je dat niet opmaken, dus ik nam aan dat dat voor jullie gedeelde kennis was.
[..]
Mja, die van mij is meer ingekookt, en een stuk donkerder.
Een dikke saus die aan het vlees kleeft.
Dit zou ik aan kunnen zien voor goulash.
Meer soepig.
Ook lekker![]()
Zou eten
Ai, da's niet lekker.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Het was ook niet hoe ik het zou maken, en iets te weinig kruiden, mn zus vond het zelfs taai
JA het klinkt gek maar soms is 3 uur niet eens voldoende en wordt het vanaf 4 uur gaar. Ja dat is erg lang maar zeker bij ' slecht ' vlees krijg je uiteindelijk een lekkerdere stoofpot als het echt heel lang gaart.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ai, da's niet lekker.
Ik had een poosje geleden ook goulash, waarvan het vlees zelfs na 3 uur koken nog niet gaar was![]()
Taai en een hoop bindweefsel.
Dat het al niet lekker sneed, was waarschijnlijk al een voorbode
Kan van een hoop afhangen. Ik heb zelf de beste ervaringen met sucadelappen, is wel wat meer vet, maar eigenlijk altijd boterzacht. Als je bij de supermarkt wat koopt zou ik ook dat aanraden ipv riblappen of magere runderlappen.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ai, da's niet lekker.
Ik had een poosje geleden ook goulash, waarvan het vlees zelfs na 3 uur koken nog niet gaar was![]()
Taai en een hoop bindweefsel.
Dat het al niet lekker sneed, was waarschijnlijk al een voorbode
Voor stoofpot moet je een vrije dag nemen, lekker laten pruttelen.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:54 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
JA het klinkt gek maar soms is 3 uur niet eens voldoende en wordt het vanaf 4 uur gaar. Ja dat is erg lang maar zeker bij ' slecht ' vlees krijg je uiteindelijk een lekkerdere stoofpot als het echt heel lang gaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |