Jawel, maar moet het verdienen via vrije keuzesquote:Op donderdag 1 december 2022 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Er mag dus niks recents in de lijst komen? Wist niet dat dat een regel was
De regel is altijd geweest dat ze pas na een jaar aan de keuzelijst worden toegevoegd. Halen ze het op eigen kracht, dan komen ze gewoon in de lijst.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
In de keuzelijst staan nooit nummers die in het afgelopen jaar zijn uitgekomen nee. Vandaar dat het ook vrij vaak voorkomt dat een grote hit uit bv. 2017 net niet groot genoeg was om dat jaar in de lijst te komen, maar in 2018 op de keuzelijst stond en alsnog de lijst binnen kwam.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
laten we hopen dat de boeren te druk zijn mijn protesteren....quote:Op donderdag 1 december 2022 11:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop trouwens dat de Bankzitters eruitvliegen maar ik zie alweer een paar lijstjes waar ze wel op staan. Dus ik vrees ervoor. Non-muziek
Ik zie Normaal al 7x in de keuzelijst staan, ik vrees met grote vrees.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
laten we hopen dat de boeren te druk zijn mijn protesteren....
Waarom krijg je lijstjes van 14-jarige meisjes?quote:Op donderdag 1 december 2022 11:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop trouwens dat de Bankzitters eruitvliegen maar ik zie alweer een paar lijstjes waar ze wel op staan. Dus ik vrees ervoor. Non-muziek
Misschien is t wel een lijstje van Xavi Simonsquote:Op donderdag 1 december 2022 11:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarom krijg je lijstjes van 14-jarige meisjes?
Ik ben dom lomp en famousquote:Op donderdag 1 december 2022 11:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De Sop 2000quote:Op donderdag 1 december 2022 11:21 schreef PippenScottie het volgende:
ga proberen de Top 2000 wat kinkier te maken
Ik doe hetzelfde al heb ik nog niks voorbij zien komen dat op mijn longlist moet komen en wat er niet al op stond.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:40 schreef Cee het volgende:
Ik ga heel lang nadenken over mijn lijst en wikken en wegen en andermans lijsten bekijken voor ideeën en proberen mijn lijst credible te maken.
Hij is zelf pas 17, hè? Best logisch danquote:Op donderdag 1 december 2022 11:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goeie tip wel.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Mijn stemlijst staat eigenlijk al vrij aardig klaar in mijn Spotify. Ga denk ik wel maar een lijst insturen en niet de hond ook mee laten stemmen
Diggiloo Diggileyquote:Op donderdag 1 december 2022 11:40 schreef Cee het volgende:
Ik ga heel lang nadenken over mijn lijst en wikken en wegen en andermans lijsten bekijken voor ideeën en proberen mijn lijst credible te maken.
Om er vervolgens toch Herrey’s met Diggi-loo diggi-lei in te zetten.
Misschien ter compensatie No diggity erbij.
(Nee geen Diggy Dex, er zijn grenzen)
quote:
omg. Als daat gebeurt, ga ik naar Hilversum. Dat is een prachtig klassiek stuk dat door techno/housedjs totaal de vernieling in is geholpenquote:Op donderdag 1 december 2022 12:05 schreef Tussle266 het volgende:
Tiesto flink wat opties erbij. Ik gok dat Adagio for Strings een goede kans maakt.
Barber zou beter zijn, maar zo erg is dit nou ook weer niet. Je kan ook een Fries volkslied of een tweede bankzitters krijgen.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
omg. Als daat gebeurt, ga ik naar Hilversum. Dat is een prachtig klassiek stuk dat door techno/housedjs totaal de vernieling in is geholpen
Friesch volkslied heeft iig nog iets authentieks. Bankzitters is ook een reden naar Hilly te gaan jaquote:Op donderdag 1 december 2022 12:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Barber zou beter zijn, maar zo erg is dit nou ook weer niet. Je kan ook een Fries volkslied of een tweede bankzitters krijgen.
Dat nummer is iedereen toch alweer vergeten?quote:Op donderdag 1 december 2022 12:05 schreef Tussle266 het volgende:
Tiesto flink wat opties erbij. Ik gok dat Adagio for Strings een goede kans maakt.
Niks van Funeralquote:Op donderdag 1 december 2022 12:10 schreef TheVulture het volgende:
Arcade Fire met Rebellion (Lies) staat nog steeds niet in de stemlijst
In genre specifieke lijstjes heeft het flink wat gepakt dit jaar. Volgens mij door die Zillion-soundtrack. Was ook op feestjes populair, dus kans op wat jeugdig elan.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat nummer is iedereen toch alweer vergeten?
Arcade Fire is dit jaar ook een beetje gecanceld, ik denk helaas niet dat die flink de lift in gaan. Al is deze uitsluiting natuurlijk wel schandalig.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:10 schreef TheVulture het volgende:
Arcade Fire met Rebellion (Lies) staat nog steeds niet in de stemlijst
Meet ? Wat ? Waar? Waarom weet ik daar niks van?quote:Op donderdag 1 december 2022 11:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kaap even de energie van de lijstjesdag om de Meet! te pluggen.
Dit ga ik de komende weken tot vervelens aan toe doen:
MUZ / 8 januari - De FOK! Top 2000 Topic Meet Die Je Wist Dat Zou Komen
Tevens ben ik bezig met mijn lijstje. Ik ga proberen de Top 2000 wat kinkier te maken
Is blijkbaar browserafhankelijk. In Firefox gaat het onder andere fout bij U2 en 10ccquote:Op donderdag 1 december 2022 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maarre, ik tik net 10cc in en krijg gelijk 9 resultaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |