Daarom dit jaar maar gewoon meteen eerste dag lijstje gemaakt, want vorig jaar had ik uiteindelijk precies om die reden drie lijstjesquote:Op donderdag 1 december 2022 10:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja verdorie, iedere keer als ik hier een lijst voorbij zie komen denk ik weer bij een aantal nummers "oh ja die moet er ook in"
Ja, 2 verschillende en ook op een andere naam.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel 2 verschillende emailadressen gebruikt? Radio 2 ging hier strenger op toezien zeiden ze
Heb je +/- 2020 in de hele vroege ochtend naar discussies met luisteraars zitten luisteren (Radio 1)?quote:Op donderdag 1 december 2022 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb geen idee wie dat is...
quote:The Cure - A Forest
Tubeway Army - Are 'Friends' Electric?
Donna Summer - I Feel Love - 12" Version
John Foxx - Underpass
Depeche Mode - New Life
The Human League - Open Your Heart
Faithless - Salva Mea
Supertramp - Fool's Overture - Live At Pavillon de Paris/1979
Soft Cell - Torch - Extended Version
Fischer-Z - Marliese
Leftfield - Open Up (Full Vocal Mix)
Simple Minds - New Gold Dream (81/82/83/84)
U2 - Where The Streets Have No Name
Het Goede Doel - Alles Geprobeerd
Yazoo - Don't Go
Ike & Tina Turner - Nutbush City Limits
Long John Baldry - Morning Dew
Julien Clerc - Elle voulait qu'on l'appelle Venise
Kraftwerk - Radioactivity
Ultravox - Vienna
De Dijk - Onderuit - Live 2006
Klein Orkest - Laat Mij Maar Alleen
Joe Jackson - The Harder They Come
Talk Talk - It's My Life
Pink Floyd - One Of These Days
Jones & Stephenson - The First Rebirth - Original Mix
Earth & Fire - Maybe Tomorrow, Maybe Tonight
A Flock Of Seagulls - I Ran
Robert Palmer - Johnny And Mary
The Cult - She Sells Sanctuary (Long Version)
The Specials - Little Bitch
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
Underworld - Moaner
Golden Earring - She Flies On Strange Wings (Album version)
Blancmange - The Day Before You Came - Extended
Nee, Radio1 is alleen interessant tijdens Langs de Lijn of Radio Tour de France...quote:Op donderdag 1 december 2022 11:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Heb je +/- 2020 in de hele vroege ochtend naar discussies met luisteraars zitten luisteren (Radio 1)?
De opvolger van Giel.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb geen idee wie dat is...
Er komt iets teveel Muse in de (keuze)lijst de laatste jaren.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Glorious van Muse staat in de keuzelijst. Bijzonder. Terecht wel. Goede B-kant die gewoon op BHAR had moeten staan.
Kon je eerder 2x stemmen met hetzelfde e-mailadresquote:Op donderdag 1 december 2022 10:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel 2 verschillende emailadressen gebruikt? Radio 2 ging hier strenger op toezien zeiden ze
We are not amused.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er komt iets teveel Muse in de (keuze)lijst de laatste jaren.
Valt wel mee. Van het nieuwe album staat er niks tussen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er komt iets teveel Muse in de (keuze)lijst de laatste jaren.
Komt natuurlijk omdat dat album dit jaar pas is uitgebracht.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Valt wel mee. Van het nieuwe album staat er niks tussen bijvoorbeeld.
Dat is altijd zo met nummers uit het lopende jaarquote:Op donderdag 1 december 2022 11:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Valt wel mee. Van het nieuwe album staat er niks tussen bijvoorbeeld.
Er mag dus niks recents in de lijst komen? Wist niet dat dat een regel wasquote:Op donderdag 1 december 2022 11:24 schreef VdB95 het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat dat album dit jaar pas is uitgebracht.
Jawel, maar moet het verdienen via vrije keuzesquote:Op donderdag 1 december 2022 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Er mag dus niks recents in de lijst komen? Wist niet dat dat een regel was
De regel is altijd geweest dat ze pas na een jaar aan de keuzelijst worden toegevoegd. Halen ze het op eigen kracht, dan komen ze gewoon in de lijst.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
In de keuzelijst staan nooit nummers die in het afgelopen jaar zijn uitgekomen nee. Vandaar dat het ook vrij vaak voorkomt dat een grote hit uit bv. 2017 net niet groot genoeg was om dat jaar in de lijst te komen, maar in 2018 op de keuzelijst stond en alsnog de lijst binnen kwam.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
laten we hopen dat de boeren te druk zijn mijn protesteren....quote:Op donderdag 1 december 2022 11:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop trouwens dat de Bankzitters eruitvliegen maar ik zie alweer een paar lijstjes waar ze wel op staan. Dus ik vrees ervoor. Non-muziek
Ik zie Normaal al 7x in de keuzelijst staan, ik vrees met grote vrees.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
laten we hopen dat de boeren te druk zijn mijn protesteren....
Waarom krijg je lijstjes van 14-jarige meisjes?quote:Op donderdag 1 december 2022 11:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop trouwens dat de Bankzitters eruitvliegen maar ik zie alweer een paar lijstjes waar ze wel op staan. Dus ik vrees ervoor. Non-muziek
Misschien is t wel een lijstje van Xavi Simonsquote:Op donderdag 1 december 2022 11:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarom krijg je lijstjes van 14-jarige meisjes?
Ik ben dom lomp en famousquote:Op donderdag 1 december 2022 11:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarom krijg je lijstjes van 14-jarige meisjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |