Nee. Ik heb wel eens getwijfeld om zo'n bieradventkalender te bestellen, maar elke dag een speciaalbiertje is toch iets te veel.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:30 schreef Sarabi het volgende:
Doen jullie trouwens nog aan adventkalenders?
Uhhh nu durf ik het bijna niet meer te zeggen.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel eens getwijfeld om zo'n bieradventkalender te bestellen, maar elke dag een speciaalbiertje is toch iets te veel.
Jij?
OH ja, Nicole was pas geleden ook overleden.quote:
Het hoeft natuurlijk niet per se elke dag, je kan er ook gewoon eens per week zeven openen.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel eens getwijfeld om zo'n bieradventkalender te bestellen, maar elke dag een speciaalbiertje is toch iets te veel.
Jij?
Welke?quote:Op woensdag 30 november 2022 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Uhhh nu durf ik het bijna niet meer te zeggen.
Wij hebben 4 bieradventkalenders![]()
Maar we delen ze dus wel en dan nog zullen er genoeg biertjes de voorraad in gaan
True, maar dat vind ik dus niets. Dan heeft vrijwel iedereen dat biertje al gedronken. Het voelt een beetje alsof je te laat op een feestje komt.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet per se elke dag, je kan er ook gewoon eens per week zeven openen.
Dan doe je het aan het begin van de week.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
True, maar dat vind ik dus niets. Dan heeft vrijwel iedereen dat biertje al gedronken. Het voelt een beetje alsof je te laat op een feestje komt.
De Moersleutel inderdaadquote:Op woensdag 30 november 2022 16:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welke?Vast De Moersleutel. Die maken heerlijke bieren, al zijn ze vaak wel erg zwaar.
[..]
True, maar dat vind ik dus niets. Dan heeft vrijwel iedereen dat biertje al gedronken. Het voelt een beetje alsof je te laat op een feestje komt.
ik heb een kaarsje op m'n bureau aangezetquote:Op woensdag 30 november 2022 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alweer tijd om het lampje aan te doen.
Ja, hij was pas net gestopt... als er nou iemand het eeuwige (wieler)leven leek te hebben was hij het wel.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog tot recent actief in de wielerwereld, onder andere op WK gravel en nu ineens dit
Is het dan niet meer een bierpakket dan een bieradventkalender?quote:Op woensdag 30 november 2022 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Uhhh nu durf ik het bijna niet meer te zeggen.
Wij hebben 4 bieradventkalenders![]()
Maar we delen ze dus wel en dan nog zullen er genoeg biertjes de voorraad in gaan
Een bierpakket met verrassingen zo zou je het ook kunnen zien.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het dan niet meer een bierpakket dan een bieradventkalender?
En in zijn wielercarrière viel hij bijna nooit/had nooit grote blessures...quote:Op woensdag 30 november 2022 16:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, hij was pas net gestopt... als er nou iemand het eeuwige (wieler)leven leek te hebben was hij het wel.
Zo oneerlijkquote:Op woensdag 30 november 2022 16:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, hij was pas net gestopt... als er nou iemand het eeuwige (wieler)leven leek te hebben was hij het wel.
Is Italië zo onveilig voor wielrenners?quote:Op woensdag 30 november 2022 16:22 schreef Momo het volgende:
[..]
En in zijn wielercarrière viel hij bijna nooit/had nooit grote blessures...
Italië is gevaarlijk voor álle soorten fietsers.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:45 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is Italië zo onveilig voor wielrenners?
Michelle Scarponi, Alex Zanardi en nu Rebbelin, allemaal aangereden op de fiets op de openbare weg.
Jawel, maar we doen dit jaar thuis niet aan Sinterklaas. Vaak was het dan een kadootje aan mezelfquote:
Er zijn nog wel veel meer profrenners die daar een ongeluk hebben gehad. Je hebt daar natuurlijk ook wel veel meer onoverzichtelijke verkeerssituaties dan in een land als Nederland. Veel kleine weggetjes en onzichtbare uitritten enzo. Plus dat je er dan ook nog met een noodgang langsrijdt vanwege hoogteverschil.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:45 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is Italië zo onveilig voor wielrenners?
Michelle Scarponi, Alex Zanardi en nu Rebbelin, allemaal aangereden op de fiets op de openbare weg.
Klopt! Ik had voor New Mexico vorig jaar een koffiecupjes-kalender, dat was ook een leuke. Ieder dag een andere smaak om te testenquote:Op woensdag 30 november 2022 16:55 schreef Em31 het volgende:
Er zijn wel echt veel leuke adventskalenders tegenwoordig, maar vind ze vaak toch wat te duur voor iets waar je dan misschien de helft van gebruikt.
De DM kalender is inderdaad altijd wel een succes. Sowieso hebben ze in Duitsland wel leuke vind ikquote:Op woensdag 30 november 2022 17:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klopt! Ik had voor New Mexico vorig jaar een koffiecupjes-kalender, dat was ook een leuke. Ieder dag een andere smaak om te testen![]()
Zelf vind ik die van de DM drogist in Duitsland vaak erg leuk
Als je alles los zou kopen zou je ook een stuk goedkoper uit zijn, dat vind ik altijd wel jammer.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:55 schreef Em31 het volgende:
Er zijn wel echt veel leuke adventskalenders tegenwoordig, maar vind ze vaak toch wat te duur voor iets waar je dan misschien de helft van gebruikt.
Oh dat is ook leuk ja! Ik had vorig jaar een kalender met elke dag een ander potje jamquote:Op woensdag 30 november 2022 17:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klopt! Ik had voor New Mexico vorig jaar een koffiecupjes-kalender, dat was ook een leuke. Ieder dag een andere smaak om te testen![]()
Zelf vind ik die van de DM drogist in Duitsland vaak erg leuk
Die DM-kalender is ook niet echt duur. 15 euro en meestal gebruik ik er alles wel vanquote:Op woensdag 30 november 2022 17:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
De DM kalender is inderdaad altijd wel een succes. Sowieso hebben ze in Duitsland wel leuke vind ik
[..]
Als je alles los zou kopen zou je ook een stuk goedkoper uit zijn, dat vind ik altijd wel jammer.
Een jam-kalender lijkt mij ook leuk ja! Ik zag laatst ook een thee-kalender liggen, dat leek me ook wel watquote:Op woensdag 30 november 2022 17:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dat is ook leuk ja! Ik had vorig jaar een kalender met elke dag een ander potje jamdie vond ik ook leuk omdat je ook elke dag een andere smaak kreeg.
Ja vooral bij make-up enzo denk ik? Nooit zo bij stilgestaan eigenlijk, dacht altijd wel wat goedkoper.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
De DM kalender is inderdaad altijd wel een succes. Sowieso hebben ze in Duitsland wel leuke vind ik
[..]
Als je alles los zou kopen zou je ook een stuk goedkoper uit zijn, dat vind ik altijd wel jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |