abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206872847
Goedenavond allen,

In de aankomende dagen heb ik voor het eerst in mijn leven mijn ACI-gesprek. Hierbij zijn er uiteraard een aantal tips die ik kon volgen om mij zo goed mogelijk voor te bereiden. Deze heb ik dan ook nageleefd.

Verderop in de mail stond iets over de kleding, namelijk dat de kleding voor militaire kandidaten DT1 betreft. Voor zover ik op internet heb kunnen vinden heb ik als persoon die nog niet werkzaam is bij Defensie geen toegang tot DT1 kleding.

Mijn vraag verder is dan ook of ik dit goed heb begrepen en hoe ik dit zo goed mogelijk op zou kunnen lossen, (bijvoorbeeld door met een overhemd te verschijnen bij het gesprek).

Zoals gemeld in de titel sta ik ook open voor eventuele tips, dus schroom niet om eventuele ervaringen te delen :)!
pi_206872892
AAC gesprek? Zoja pak aan en das om.
pi_206874018
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 20:09 schreef MaBuu het volgende:
Goedenavond allen,

In de aankomende dagen heb ik voor het eerst in mijn leven mijn ACI-gesprek. Hierbij zijn er uiteraard een aantal tips die ik kon volgen om mij zo goed mogelijk voor te bereiden. Deze heb ik dan ook nageleefd.

Verderop in de mail stond iets over de kleding, namelijk dat de kleding voor militaire kandidaten DT1 betreft. Voor zover ik op internet heb kunnen vinden heb ik als persoon die nog niet werkzaam is bij Defensie geen toegang tot DT1 kleding.

Mijn vraag verder is dan ook of ik dit goed heb begrepen en hoe ik dit zo goed mogelijk op zou kunnen lossen, (bijvoorbeeld door met een overhemd te verschijnen bij het gesprek).

Zoals gemeld in de titel sta ik ook open voor eventuele tips, dus schroom niet om eventuele ervaringen te delen :)!
https://www.defensie.nl/b(...)enuen_tenue+clsk.pdf

Pagina 21 gaat over DT1, dat kun jij niet krijgen dus gewoon netjes in pak komen dat komt het beste in de buurt
  dinsdag 29 november 2022 @ 23:29:01 #4
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_206876341
100% een pak aan, inclusief stropdas.
  donderdag 1 december 2022 @ 20:51:17 #5
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_206899622
Tijden zijn veranderd, ik kwam opdagen in spijkerbroek en nikes. -O-

Blijf tijdens het gesprek iig praten, geef geen antwoord met ja /nee, maar maak er een verhaal van. Zorg dat je op de hoogte bent m.b.t. de actualiteit en de inzet van de krijgsmacht.
pi_206942019
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:51 schreef detaris het volgende:
Tijden zijn veranderd, ik kwam opdagen in spijkerbroek en nikes. -O-
Dit... :')

quote:
Blijf tijdens het gesprek iig praten, geef geen antwoord met ja /nee, maar maak er een verhaal van. Zorg dat je op de hoogte bent m.b.t. de actualiteit en de inzet van de krijgsmacht.
En dit, zorg dat je op de hoogte bent van de inrichting van de krijgsmacht, weet welke missies/conflicten er spelen en wat jouw visie daar op is. Een 180 graden andere visie dan gewenst is niks mis mee mits je het kunt beargumenteren.

Ik wilde bv. een hek rond Joegoslavie tijdens mij AAC gesprek...
pi_206942834
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:51 schreef detaris het volgende:
Tijden zijn veranderd, ik kwam opdagen in spijkerbroek en nikes. -O-

Blijf tijdens het gesprek iig praten, geef geen antwoord met ja /nee, maar maak er een verhaal van. Zorg dat je op de hoogte bent m.b.t. de actualiteit en de inzet van de krijgsmacht.
Ik ook. Ik vond t gesprek ook niet heel erg lastig.
pi_206944634
Ennn... hoe ging t gesprek?



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')