SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
[ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 29-11-2022 21:53:53 ]
Veel kouder idd.quote:Op dinsdag 29 november 2022 15:03 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Kouder dan gemiddeld toch voor december?
Weet niet hoe het bij jou zit maar bij mij is het volgende week constant tussen de -2 en 3 graden.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:26 schreef Elan het volgende:
Valt mee dit weer. Is niet echt koud. Volgende week hopelijk weer wat warmer.
18 graden nog, maar zal ook wel wat afkoelen dan.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:28 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij jou zit maar bij mij is het volgende week constant tussen de -2 en 3 graden.
Met een gevoelstemperatuur van - 8.
In Qatar?quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:34 schreef Salina het volgende:
29 graden overdag en 25 graden 's nachts.
Niets te klagen.
Alleen die vieze zweetkleren.![]()
Uiteraard gaat het zachte weer winnen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:59 schreef INViCTuS het volgende:
Wedden dat de zachte lucht weer gaat winnen. Elke keer zo
[ twitter ]
Ook niet erg. Er staat nu 2-4 graden. Dat noem ik ook geen winter en heb dan liever 8-10 graden. Grijs is het waarschijnlijk toch wel. Vriesweer en vorst is ook goedquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uiteraard gaat het zachte weer winnen.
Vietnam.quote:
Oh sorry. Ehm... wat zeiden we dan ook alweer.... ehh.... ff denken..... ohja:quote:
De maand voor en na 20 december zijn nooit echt licht, zelfs op dagen als dezequote:Op woensdag 30 november 2022 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
Vandaag wederom een zonnige / lichte dag.
Gewoon blauwe lucht en een flauw zonnetje nuquote:Op woensdag 30 november 2022 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De maand voor en na 20 december zijn nooit echt licht, zelfs op dagen als deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |