Ik heb al een lijstjequote:Op woensdag 4 januari 2023 22:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Speltip 1:
https://www.procyclingstats.com/quiz.php
Selecteer de optie 'Transfered riders (men)'
Voor dat we weer hele discussies krijgen over of name dropping toegestaan isquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel mooi dat iedereen nu Valverde en Nibali noemt als voorbeelden. Meest nutteloze namedropping ooit.
Als je hem invult in excel en dan kopieert komt het goedquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Voor de duidelijkheid, je wil dus dat we ons lijstje via PM sturen in een format als deze:
VALVERDE Alejandro 90 miljoen
NIBALI Vincenzo 3 miljoen
?
Ik stuurde in de vorige edities altijd:
1. Alejandro Valverde - 90 miljoen
2. Vincenzo Nibali - 3 miljoen
Vraag het enkel om het invoeren voor jou makkelijker te maken
Ik neem aan dat @wimderon niet al die leestekens handmatig weghaalde, dus hij zal er zijnquote:Op donderdag 5 januari 2023 07:49 schreef heywoodu het volgende:
Is er eigenlijk ergens een PCS-achtige lijst zonder die leestekens beschikbaar? Dat zou het in de sheet wel wat makkelijker maken om met Ctrl + F te kijken of een eventueel gewenste renner nog in de lijst staat (vanaf bieding twee uiteraard)
Gewoon de volgende keer op de juiste manier plakken vanuit PCS.quote:Op donderdag 5 januari 2023 07:49 schreef heywoodu het volgende:
Is er eigenlijk ergens een PCS-achtige lijst zonder die leestekens beschikbaar? Dat zou het in de sheet wel wat makkelijker maken om met Ctrl + F te kijken of een eventueel gewenste renner nog in de lijst staat (vanaf bieding twee uiteraard)
Dat was me iets te veel werk om handmatig te doen. Maar parsehub had moeite met de leestekens.quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon de volgende keer op de juiste manier plakken vanuit PCS.
ja typisch altijdquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je er zo rond 21:55 een heleboel binnen gaat krijgen.
Die tijd heb ik nu ook echt nodigquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je er zo rond 21:55 een heleboel binnen gaat krijgen.
Nee, wachten tot 21.59u.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:34 schreef Fretwork het volgende:
@:knijn1985, heeft het zin om hem nu al op te sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |