Ja het is allemaal wel een beetje downhill gegaan sinds onze Stijn het team heeft verlatenquote:Op maandag 6 februari 2023 16:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die Eurovision-posts zijn ook altijd nogal onprofessioneel en biased, dus het zou me niks verbazen.
Tsja, dat was ook wel te verwachten...quote:Melodifestivalen drew in its smallest audience in over a decade for the start of the Swedish selection for the Eurovision Song Contest 2023.
2,795,000 viewers watched Heat One of Melodifestivalen 2023 on Saturday evening, the lowest figure that the contest has achieved for its first show in over a decade. The figures represent a fall of around 200,000 compared to 2022, and is the lowest figure since 2.95 million watched in 2020.
Nog steeds wel echt bizar veel, tegen de 3 miljoen kijkers op 10 miljoen Zweden.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, dat was ook wel te verwachten...
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:39 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
De nummer 2 uit de oddjes wordt dit over gezegd.
Nog geen IJslandse cijfers, maar inderdaad enorm goed.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nog steeds wel echt bizar veel, tegen de 3 miljoen kijkers op 10 miljoen Zweden.
Tsjaquote:Op donderdag 9 februari 2023 07:46 schreef Thrts het volgende:
https://www.svtplay.se/vi(...)-where-have-you-been
Snippets!
Moest daar iets raars aan zijn dan? Ik hoor gewoon de Zweedse versie van Streets Of London eigenlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:39 schreef Cee het volgende:
Benieuwd wat er nu zo raar is aan het nummer van Uwe, ik hoor er weinig vreemds aan op basis van de snippet. Maar ik kan ook geen Zweeds. Ik meen iets te horen over de pizza van z’n broer.
[ twitter ]quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:06 schreef Cee het volgende:
Op donderdag 9 februari 2023 09:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Moest daar iets raars aan zijn dan? Ik hoor gewoon de Zweedse versie van Streets Of London eigenlijk.
Deze gast was toch al af, vanwege z'n voorspelling over Cornelia? Heeft waarschijnlijk gewoon geen verstand van muziek.quote:
De meeste Zweden vinden het nationale songfestival veel belangrijker dan het Eurovisie Songfestivalquote:Op donderdag 9 februari 2023 07:49 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nog geen IJslandse cijfers, maar inderdaad enorm goed.
quote:Als je in het land van Abba gaat wonen weet je: op een gegeven moment sta te juichen voor het Songfestival. Björn en co braken in 1974 door toen ze met Waterloo het Eurovisie Songfestival wonnen. Ze droegen die fantastische laarzen die nu in het Abba-museum in Stockholm staan. Sindsdien won Zweden nog vijf keer en streed het nog vaker mee om de eindoverwinning. Het moet eigenlijk gek lopen wil het Scandinavische land niet in de top-5 eindigen.
Sinds kort weet ik waarom.
Hij volgt al jarenlang de NF’s, feit dat ie 1 voorspelling niet goed heeft diskwalificeert hem niet meteen wat mij betreft. Hij constateerde dat het een heel raar lied is en dat las ik ook al van een andere outlet.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
[ twitter ]
[..]
Deze gast was toch al af, vanwege z'n voorspelling over Cornelia? Heeft waarschijnlijk gewoon geen verstand van muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |