Terecht, Laurell Barker is de volgende!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:45 schreef koffieleuk het volgende:
Kan misschien nog een staartje krijgen dit. G:son wordt niet geheel vrijwillig de green room uitgewerkt.
[ twitter ]
Heuh, wat is dat nou weerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:45 schreef koffieleuk het volgende:
Kan misschien nog een staartje krijgen dit. G:son wordt niet geheel vrijwillig de green room uitgewerkt.
[ twitter ]
Waarom?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:45 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
Waarom is deze tweet verwijderd en ook een andere die hier over ging?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:45 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
Hij zegt nog niks over heat 4 en dat is toch waar het allemaal gaat gebeuren met o.a. Loreen en Mariette. Ik denk oprecht dat Loreen niet “zomaar” bij elk liedje wat ze schrijft terugkeert naar Melfest (à la Victor Crone). Ik denk wel dat dit iets bijzonders moet zijnquote:Op zondag 5 februari 2023 08:29 schreef Nashipeer het volgende:
Wat raar dat dat dan op zo'n moment moet gebeuren.
In ander nieuws, de volgende twee heats zullen ook weer teleurstellend worden als het aan de bal ligt:
[ twitter ]
Als je elk jaar meer dan 2500 nummers binnenkrijgt is het ondertussen ook gewoon een bewuste keuze dat alles zo generiek is.quote:Op zondag 5 februari 2023 08:29 schreef Nashipeer het volgende:
Wat raar dat dat dan op zo'n moment moet gebeuren.
In ander nieuws, de volgende twee heats zullen ook weer teleurstellend worden als het aan de bal ligt:
[ twitter ]
Daar komt het op neer ja. Bleek als publiciteitsstunt te zijn bedoeld.quote:Op zondag 5 februari 2023 03:54 schreef Thrts het volgende:
https://www.svt.se/kultur(...)green-room-av-vakter
Hij mocht er schijnbaar niet zijn omdat hij deze ronde geen schrijver was?
Ik ben nog steeds een beetje zuur dat dit vorig jaar niet heeft gewonnenquote:
Gezien z'n taalgebruik is het een Brit. Misschien wel dezelfde die het Eurovisie-account beheert, wie weet.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:51 schreef Em31 het volgende:
Ik wil echt heel graag weten wie achter dit account zitgewoon alles eerder weten en horen, hoe dan.
Dacht ik ook aan, maar zou wel heel onprofessioneel zijn.quote:Op maandag 6 februari 2023 15:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Gezien z'n taalgebruik is het een Brit. Misschien wel dezelfde die het Eurovisie-account beheert, wie weet.
In opdracht van?quote:Op maandag 6 februari 2023 15:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar zou wel heel onprofessioneel zijn.
Die Eurovision-posts zijn ook altijd nogal onprofessioneel en biased, dus het zou me niks verbazen.quote:Op maandag 6 februari 2023 15:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar zou wel heel onprofessioneel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |