Airfryer staat al voor te verwarmenquote:Op dinsdag 13 december 2022 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom begint dat klote WK niet gewoon direct na Nederland - Argentinië? De knop was bij mij zo om hoor
Op mij kun je rekenen mattiequote:Op dinsdag 13 december 2022 12:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Airfryer staat al voor te verwarmen![]()
ronde 1 en 2 kun je hier uit halen DRT / [PDC WK 2023] Het voorspelspel #1quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naast dat het 15 dec begint heb ik werkelijk geen idee van speelschema. Het zal me benieuwen (wellicht leuk voor in OP)
Dit is een vrij beknopte weergave van het speelschema TS. Volgende topic moet dit beter.quote:Op zondag 27 november 2022 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
Eerst loten. Dan vanaf 15 december speren. Begin januari finale.
Game on!
WK Voetbal, hé.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:26 schreef franklop het volgende:
Opvallend trouwens dat ze op zaterdag/zondag de middagsessie 1,5 uur eerder starten dan door de weeks en de avondsessie dan weer een uur later
Was toch niet altijd zo?
Wel ruimte voor MrBeanGod. Al weet ik niet of dat op Viaplay staat
Ah die link had ik niet gelegdquote:
Dat doen ze maar onder werktijd.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:11 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb donderdagavond godverdomme kerstborrel van m'n werk
Mis ik zo sessie 1
Sorry, this episode is not currently availablequote:
Ben je wel goedquote:Op dinsdag 13 december 2022 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi geweest met je uitkeringsleef bowa. Aan het werk!
Ik denk dat als je zou uitzoomen het best doable is.Lekker ordinair. Zou naaien (ovb).quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:42 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie van de zus van Beau Greaves? @:de_boswachter @:poepz0r
[ afbeelding ]
Hé, die kun je melleke!quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:42 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Pronte kwarktassenquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:42 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Kerstborrels al op 15 december moet je gewoon verbieden.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:11 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb donderdagavond godverdomme kerstborrel van m'n werk
Mis ik zo sessie 1
Pohhhhquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:42 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |