Terwijl Nederland nog in diepe rouw is door het penaltydrama tegen Argentinië, kunnen we ons alvast opmaken voor hét sporttoernooi van het jaar: het WK darts 2023! Daar hoort natuurlijk een voorspeltoernooi bij en dat is dit jaar niet anders. Ik stel voor om alle regels zoals vorig jaar opgesteld door
@Alaphilippe_ nog steeds aan te houden, alleen de voorspellingen per ronde te maken i.p.v. per dag (zodat ik het mezelf wat makkelijker maak met invoeren). Dat houdt de volgende regels in:
PuntentellingR1: 1(correcte winnaar) + 1 correcte uitslag
R2: 1(correcte winnaar) + 2 correcte uitslag
R3: 2(correcte winnaar) + 3 correcte uitslag
R4: 2(correcte winnaar) + 4 correcte uitslag
QF: 3(correcte winnaar) + 5 correcte uitslag
SF: 4(correcte winnaar) + 6 correcte uitslag
F: 5(correcte winnaar) + 7 correcte uitslag
Format per rondeR1: First to 3 sets
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Tot wanneer mag ik het inleveren?Het WK begint op 15 december, dus
alle uitslagen van de eerste sessie moeten in ieder geval voordat de eerste sessie begint ingeleverd zijn (die zal rond 20:15 beginnen). Het liefst zoveel mogelijk uitslagen tegelijk inleveren, dat maakt het voor mij wat makkelijker, maar ik begrijp dat een voorspelling kan veranderen als er een verrassing in de ronde ervoor gebeurt en de rondes door elkaar lopen. Dan graag niet in de originele post de voorspelling aanpassen, maar een nieuwe reactie plaatsen met de wijziging(en).
Schema ronde 1 en 2Allebei tot 3 sets!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prijsquote:
Op woensdag 14 december 2022 11:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:Goed nieuws: met dank aan dartswarehouse.nl @:wimderon en @:Viv is er ook een prijs voor de winnaar van het voorspelspel! Namelijk de Bull’s Flora Dart ter waarde van ¤54,95!
https://www.dartswarehouse.nl/[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 26-12-2022 16:15:26 ]
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.