SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsquote:Op woensdag 14 december 2022 11:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Goed nieuws: met dank aan dartswarehouse.nl @:wimderon en @:Viv is er ook een prijs voor de winnaar van het voorspelspel! Namelijk de Bull’s Flora Dart ter waarde van ¤54,95!
https://www.dartswarehouse.nl/
[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 26-12-2022 16:15:26 ]Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
@:de_boswachter @:Chippiegang @:doornbossie @:GurneyIsBestOke @:knijn1985 @:Dr_Flash @:Zorro @:hole1988 @:Mad-Bull @:Machielovic @:Scorpion_17 @:Poepz0r @:PowerLoungen @:Kopiko @:BufordTJustice @:T3hTommay @:El-Stinho @:Oliver23 @:Mrmime @:maxi-mus @:Coco @:Madhouse11 @:Doevelaer @:Mani89 @:heywoodu @:MC-M @:bechirti @:Timmeehh @:Slobeend @:Mexicanobakker @:Frozen-assassin @:engine @:Szura @:LordVoldermort @:wimderon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Je vergeet bonusvraag 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
[ Bericht 0% gewijzigd door Doevelaer op 13-12-2022 16:09:43 ]
Bijzondere uitslag, ik neem aan dat je 0-3 bedoelt?quote:
oh zie dit net ineensquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Je vergeet bonusvraag 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
Nee, ik verwachtte een staking bij 0-1, wedstrijd niet meer hervat wegens opgave van Williamsquote:Op maandag 12 december 2022 23:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bijzondere uitslag, ik neem aan dat je 0-3 bedoelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alius aliud dicit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Wat moet dit zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
Vincent van der Voort v Menzies/Portela 3–
En bonusvraag 4 kan geen Aspinall zijn want die speelt pas in ronde 2 z'n eerste wedstrijdquote:
Ohja, dan Rockquote:Op woensdag 14 december 2022 23:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En bonusvraag 4 kan geen Aspinall zijn want die speelt pas in ronde 2 z'n eerste wedstrijd
quote:Op woensdag 14 december 2022 21:43 schreef Mad-Bull het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:R1: First to 3 sets
R2: First to 3 setsIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |