abonnement Unibet Coolblue
pi_206846990
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 20:30 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Misschien heeft het niets met voetbal te maken, maar met hetgeen dat het alweer Marokkanen zijn die er een bende van maken. Nu zelfs ook al tijdens voetbal, zou er aan toegevoegd moeten worden.

Afijn, ze kunnen er misschien ook niets aan doen, daar ze zo'n beetje het laagste iq ter wereld hebben.
Alweer? Meestal zijn het blanke Tokkies hoor die na de voetbal gaan rellen. Of met oud en nieuw. Ik keur het verder ook af, maar rellen is wel vrij stevig ingeburgerd en komt jaarlijks op deze schaal enkele tientallen keren voor onder allerlei verschillende groeperingen. Van boeren tot voetbalsupporters tot viruswappies
blablablabla
pi_206847014
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Marokko heeft de afgelopen jaren tientallen wedstrijden gespeeld ook voor de Afrikacup, dit is de eerste keer dat er een beetje trammelant is.

Paar steps en een auto in de fik het is allemaal wat.
Dat is aantoonbaar onwaar

https://www.vrt.be/vrtnws(...)drie-agenten-gewond/
pi_206847039
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:34 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Verschil is alleen dat vrijwel iedereen hier en in het nieuws dit veroordeeld, voetbalsupporters die echt van de sport houden voorop.

Terwijl ik bij dit soort rellen vanuit de Marokkaanse gemeenschap.....even luisteren......(insert geluid van tsjilpende krekels)......helemaal niks hoor.

Ja als je rondvraag doet hoor je overal. Dat doet mijn Marokkaanseprinsje niet hoor... :')

Maar hooliganisme is van oorsprong Brits is het nu ineens. Kan het dan wel een Hollandse traditie zijn? Je verwart me. Maar dat is misschien ook gewoon omdat je poep praat. :')
De oorsprong is Brits maar het is al sinds de jaren 80 gemeengoed in Nederland dus cultureel stevig ingeburgerd..

Alsof jij met Marokkanen praat _O-
blablablabla
pi_206847055
quote:
2017 belde, heb je nog meer primeurs?
blablablabla
pi_206847067
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 18:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat ligt er aan ja, als ze de Belgische nationaliteit hebben zijn het Belgen en Europeanen, maakt niet uit met hoeveel Marokaanse er ze lopen te zwaaien.
Ze voelen zich blijkbaar intens marokkaan. Anders zitten ze wel te treuren nu.

Dit is ook altijd zo lekker hypocriet bij die woke types. Zodra het om nationaliteit en integratie gaat, is het wat er in het paspoort staat. Maar het paspoort doet er dan weer niet toe bij geslacht. Dan is het weer mvxtabclbhtiq-fluid, want 'je bent zoals je je voelt'.
:')

Overduidelijk zijn dit marokkaantjes. Rellende kutmarrokaantjes.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206847071
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Nah dat hooliganisme heeft natuurlijk zijn oorsprong in het Britse. Maar het is wel grappig hoe boos men nu doet omdat het een keer Marokkaanse Nederlanders zijn. In plaats van Feyenoord Ajax of NEC-supporters.

De elite-racisten met Wilders voorop laten zich weer van hun kleinste kant zien.
Omdat het niet te vergelijken valt. Marokkanen rellen altijd, niet bij elke wedstrijd van feyenoord zijn er rellen, bij elke wedstrijd van Marokko zijn er rellen. Als er rellen zijn bij feyenoord dan is dat bij het stadion, na en tijdens de wedstrijd en niet in alle grote europese steden. Marokko speelt aan de andere kant van de wereld en in meerdere Europese steden zijn er rellen. Je vergelijkt tevens landen teams met clubteams, vergelijk dan met het Nederlands elftal, of Belgisch elftal. Er zijn geen rellen in Marokko door Nederlanders en Belgen omdat ze winnen of verliezen, dat gebeurd alleen maar in Europa waar voornamelijk Marokkanen rellen bij winst/verlies. Zelfs Marokkanen rellen niet in Marokko. Noem anders eens één andere supportersgroep buiten die met dezelfde cultuur die als hun club/land speelt in verschillende Europese steden gaat rellen? Dit fenomeen zie je alleen bij Marokkanen en in mindere mate door ook mindere aantallen bij andere soortgelijke groepen.

En als het al met racisme te maken heeft dan komt dat racisme van de rellende Marokkaan. Want ze rellen omdat ze het kunnen, omdat ze willen provoceren, omdat ze het land waar ze in wonen en hun burgers haten.
  zondag 27 november 2022 @ 20:38:28 #57
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206847077
Vies smerig tuig...
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  zondag 27 november 2022 @ 20:39:33 #58
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206847134
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:34 schreef PS. het volgende:

[..]
Oh dus omdat jij je als een totale randdebiel hebt gedragen is het allemaal goed :')
Zeg ik nergens.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206847163
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hier zal niets verkeerds in staan.
Het zullen vrijwel allemaal Belgen zijn.
Amai! Al die dekselse Suske's en Wiske's!
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 27 november 2022 @ 20:41:46 #60
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206847233
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:34 schreef RealistAtheist het volgende:
Terwijl ik bij dit soort rellen vanuit de Marokkaanse gemeenschap.....even luisteren......(insert geluid van tsjilpende krekels)......helemaal niks hoor.

Oh, krijgen we dit gezeik weer ja. De hele mocro gemeenschap moet sorry zeggen. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206847247
quote:
10s.gif Op zondag 27 november 2022 20:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat is een normale Belg?
Iemand die niet doet alsof hij toerist is in eigen land.
  zondag 27 november 2022 @ 20:43:07 #62
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206847263
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Oh, krijgen we dit gezeik weer ja. De hele mocro gemeenschap moet sorry zeggen. :')
Nou ja, :D
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_206847275
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:38 schreef Red_85 het volgende:
Ze voelen zich blijkbaar intens marokkaan. Anders zitten ze wel te treuren nu.
Dit is natuurlijk de kern van wat we hier aanschouwen. Het gaat in die zin niet eens om het rellen. De betreffende 'Belgen' zien zichzelf niet als Belgisch. En dat ondanks dat Harvest89 meent dat ze het heus zijn :'). Ze slopen België in naam van Marokko, punt.

Misschien moet je in de auto stappen en Belgische vlaggen uitdelen @Harvest89. Film het voor ons vermaak dan ook even.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206847283
quote:
10s.gif Op zondag 27 november 2022 20:37 schreef Elan het volgende:

[..]
2017 belde, heb je nog meer primeurs?
Haha, sorry? Nu maak je het helemaal mooi! Je hebt het zelf over 'de laatste jaren'. Als het dan duidelijk wordt dat je onzin praat, is het opeens te oud. Echt hilarisch om met politiek-correcte linkse mensen te discussiëren, ze verklaren zelf niets, maar verwachten van anderen dat ze dat wel doen, en zijn dan nog ontevreden ook met voorbeelden die op hun eigen woorden teruggaan. En er zelf allerlei irrelevante bijzaken bij halen, zoals dat Nederlandse fans ‘clowns’ zijn.
  zondag 27 november 2022 @ 20:44:26 #65
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206847287
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ze voelen zich blijkbaar intens marokkaan. Anders zitten ze wel te treuren nu.

Dit is ook altijd zo lekker hypocriet bij die woke types. Zodra het om nationaliteit en integratie gaat, is het wat er in het paspoort staat. Maar het paspoort doet er dan weer niet toe bij geslacht. Dan is het weer mvxtabclbhtiq-fluid, want 'je bent zoals je je voelt'.
:')

Overduidelijk zijn dit marokkaantjes. Rellende kutmarrokaantjes.
Lekker boeiend dat ze zich marokkaans voelen. Het zijn Belgen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206847295
"dit is de eerste keer dat er een beetje trammelant is."

quote:
10s.gif Op zondag 27 november 2022 20:37 schreef Elan het volgende:

[..]
2017 belde, heb je nog meer primeurs?
:') :') :') :') :')
_O-
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 27 november 2022 @ 20:45:17 #67
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206847300
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Lekker boeiend dat ze zich marokkaans voelen. Het zijn Belgen.
Maar ze gaan rellen als Marokko wint :?
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_206847309
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Lekker boeiend dat ze zich marokkaans voelen. Het zijn Belgen.
Met Marokkaanse vlaggen zwaaiende Belgen.

Nee, echt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_206847319
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Lekker boeiend dat ze zich marokkaans voelen. Het zijn Belgen.
Wanneer het hun uitkomt ja.
pi_206847321
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 19:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Allemaal die buitenlandse kranten die de Belgische fans de schuld geven... _O-

[ afbeelding ]
Eeh... nee..... Daar staat Belgium (want vindt in België plaats), niet "Belgian fans". Niks met schuld geven dus lol.
pi_206847322
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:44 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Haha, sorry? Nu maak je het helemaal mooi! Je hebt het zelf over 'de laatste jaren'. Als het dan duidelijk wordt dat je onzin praat, is het opeens te oud. Echt hilarisch om met politiek-correcte linkse mensen te discussiëren, ze verklaren zelf niets, maar verwachten van anderen dat ze dat wel doen, en zijn dan nog ontevreden ook met voorbeelden die op hun eigen woorden teruggaan. En er zelf allerlei irrelevante bijzaken bij halen, zoals dat Nederlandse fans ‘clowns’ zijn.
Beter om deze trol te negeren.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 27 november 2022 @ 20:46:38 #72
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206847325
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Lekker boeiend dat ze zich marokkaans voelen. Het zijn Belgen.
Lekker correct.
Het zijn smerige tyfusratten met een Marokkaanse oorsprong.
pi_206847344
Misschien een paar Marokkaanse steden bombarderen als Nederland wint.
pi_206847353
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Lekker boeiend dat ze zich marokkaans voelen. Het zijn Belgen.
Stap in de auto, rijdt naar Antwerpen of Brussel en zeg maar dat die relschoppers Belgen zijn, denk niet dat het je er goed vanaf zal brengen.

Deze mensen identificeren zich niet als Belg. Ze lopen niet met de Belgische vlag, ze supporteren België niet en ze voelen zich niet Belg. Het zijn Marokkanen woonachtend in België.
pi_206847359
quote:
4s.gif Op zondag 27 november 2022 20:46 schreef SpaceOddity het volgende:
Beter om deze trol te negeren.
Ik denk oprecht dat hij een jaar geleden heeft besloten om de domste 'linkse argumenten' die hij al die jaren als 'rechtsgeaarde' is tegengekomen over te nemen om lekker te kunnen trollen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 27 november 2022 @ 20:48:40 #76
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206847368
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:08 schreef Akathisia het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Mensen met redeneervermogen op academisch niveau ontwaren hierin een no true scotsman.
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 27 november 2022 @ 20:48:48 #77
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206847369
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:43 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk de kern van wat we hier aanschouwen. Het gaat in die zin niet eens om het rellen. De betreffende 'Belgen' zien zichzelf niet als Belgisch. En dat ondanks dat Harvest89 meent dat ze het heus zijn :'). Ze slopen België in naam van Marokko, punt.

Misschien moet je in de auto stappen en Belgische vlaggen uitdelen @:Harvest89. Film het voor ons vermaak dan ook even.
Met vlaggen zwaaien is een van de meest infantiele dingen die je kunt doen.

Punt is dat het Belgen zullen zijn, of jij en zij dat nu leuk vinden of niet. Wen er maar aan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 27 november 2022 @ 20:49:01 #78
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206847372
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Leuk voor ze.
Ik lig er niet wakker van. Jij duidelijk wel.
Wat ik erg bijzonder vind, is dat jij in het zwarte piet-topic spreekt in zeer zware termen als "giftig", het "besmetten en bederven van je kinderen", "viering van de slavernij", etc.

Daar gaat het dus om een feest voor kinderen tot een jaar of 7, waar het enige wapenfeit eruit bestaat dat mensen een vrolijke kindervriend spelen waarvoor ze hun gezicht zwart schminken, waarbij ze snoepgoed en cadeautjes uitdelen.

Wanneer er hier een groep is die uiterst agressief hun liefde en voorkeur voor en verbondenheid met Marokko toont, daarbij zwaaiend met Marokkaanse vlaggen allerlei vernielingen aanricht en gewelddadigheden pleegt, Belgische vlaggen naar beneden haalt en impliciet gewoon aangeeft dat ze zich totaal niet verbonden voelen met deze maatschappij of hem zelfs afwijzen, dan is er weinig aan de hand. Jij "ligt er niet wakker van". Ik vraag me dan echt af in welke realiteit je nog leeft.
pi_206847383
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:44 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Haha, sorry? Nu maak je het helemaal mooi! Je hebt het zelf over 'de laatste jaren'. Als het dan duidelijk wordt dat je onzin praat, is het opeens te oud. Echt hilarisch om met politiek-correcte linkse mensen te discussiëren, ze verklaren zelf niets, maar verwachten van anderen dat ze dat wel doen, en zijn dan nog ontevreden ook met voorbeelden die op hun eigen woorden teruggaan. En er zelf allerlei irrelevante bijzaken bij halen, zoals dat Nederlandse fans ‘clowns’ zijn.
Hoeveel rellen met Nederlandse voetbalsupporters zijn er geweest na je berichtje uit fucking 2017? Maar maak er vooral een Marokkanenprobleem van Geert. Lekker framen toch.
blablablabla
pi_206847401
quote:
4s.gif Op zondag 27 november 2022 20:46 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Beter om deze trol te negeren.
Doe ik ook.
blablablabla
pi_206847415
quote:
4s.gif Op zondag 27 november 2022 20:44 schreef SpaceOddity het volgende:
"dit is de eerste keer dat er een beetje trammelant is."
[..]
:') :') :') :') :')
_O-
De afgelopen jaren zei ik. Je bent toch geen mongool of wat?
blablablabla
pi_206847422
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:49 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoeveel rellen met Nederlandse voetbalsupporters zijn er geweest na je berichtje uit fucking 2017? Maar maak er vooral een Marokkanenprobleem van Geert. Lekker framen toch.
Moet je wel je onderzoek goed doen. 3% van Nederland is Marokkaans, ze zijn ver oververtegenwoordigd met rellen, dat weet jij ook wel. En daarom is het ook een probleem.
pi_206847446
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:21 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Weinig van gemerkt toen Nederland van de week van Senegal won
Ja maar de Hollanders was opgedragen door hun woke politici zachtjes te juichen
pi_206847509
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 20:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Omdat het niet te vergelijken valt. Marokkanen rellen altijd, ...
Na de wedstrijd tegen Kroatie niks gezien
pi_206847512
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:51 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Moet je wel je onderzoek goed doen. 3% van Nederland is Marokkaans, ze zijn ver oververtegenwoordigd met rellen, dat weet jij ook wel. En daarom is het ook een probleem.
Van Nederland ja. Hoe ligt dat percentage in Amsterdam of Den Haag en Brussel waar die relletjes plaats hebben gehad?
blablablabla
pi_206847519
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:53 schreef riazop het volgende:

[..]
Ja maar de Hollanders was opgedragen door hun woke politici zachtjes te juichen
:|W
  zondag 27 november 2022 @ 20:57:41 #87
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206847532
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:49 schreef Repentless het volgende:

[..]
Wat ik erg bijzonder vind, is dat jij in het zwarte piet-topic spreekt in zeer zware termen als "giftig", het "besmetten en bederven van je kinderen", "viering van de slavernij", etc.

Daar gaat het dus om een feest voor kinderen tot een jaar of 7, waar het enige wapenfeit eruit bestaat dat mensen een vrolijke kindervriend spelen waarvoor ze hun gezicht zwart schminken, waarbij ze snoepgoed en cadeautjes uitdelen.

Wanneer er hier een groep is die uiterst agressief hun liefde en voorkeur voor en verbondenheid met Marokko toont, daarbij zwaaiend met Marokkaanse vlaggen allerlei vernielingen aanricht en gewelddadigheden pleegt, Belgische vlaggen naar beneden haalt en impliciet gewoon aangeeft dat ze zich totaal niet verbonden voelen met deze maatschappij of hem zelfs afwijzen, dan is er weinig aan de hand. Jij "ligt er niet wakker van". Ik vraag me dan echt af in welke realiteit je nog leeft.
Dit topic gaat niet over een racistisch kinderfeest. Daar is het andere topic voor, dat gaan we hier nu niet herhalen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206847542
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:43 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ze slopen België in ...
1 auto en 5 steppen i n de fik.

Is Belgie zo klein?
  zondag 27 november 2022 @ 20:58:18 #89
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206847545
Komen aardig wat trollen uit hun holen gekropen in dit topic zeg.
  zondag 27 november 2022 @ 20:58:31 #90
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206847549
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:51 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Moet je wel je onderzoek goed doen. 3% van Nederland is Marokkaans, ze zijn ver oververtegenwoordigd met rellen, dat weet jij ook wel. En daarom is het ook een probleem.
No way dat dat 3% is. Heb je misschien een bron?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206847568
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:58 schreef riazop het volgende:

[..]
1 auto en 5 steppen i n de fik.

Is Belgie zo klein?
Als het geen Marokkanen geweest waren was er waarschijnlijk geeneens een NWS topic over geweest.
blablablabla
pi_206847602
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 20:48 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
..

Deze mensen identificeren zich niet als Belg. Ze lopen niet met de Belgische vlag, ze supporteren België niet en ze voelen zich niet Belg. Het zijn Marokkanen woonachtend in België.
De meeste mensen zijn opportunisten. Wint Belgie met 4-0 dan staan veel van dezelfde lieden met een Belgisch vlaggetje te zwaaien.

Er is gewoon een groep die 2 opties heeft. Is dat zo erg?
pi_206847610
Sport verbroedert, vooral voetbal.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  zondag 27 november 2022 @ 21:02:04 #94
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206847624
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Niet elke wedstrijd zijn rellen maar komt elk jaar wel een paar keer voor.
https://www.voetbalprimeu(...)inale-feyenoord.html
https://m.fcupdate.nl/voe(...)r-schatting-een-ton/

Gasten kunnen zich gewoon niet gedragen.
Ze spelen week in ,week uit de hoofdrol in Opsporing verzocht , etc etc
Ik ben inmiddels overleden
pi_206847625
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 21:00 schreef riazop het volgende:

[..]
De meeste mensen zijn opportunisten. Wint Belgie met 4-0 dan staan veel van dezelfde lieden met een Belgisch vlaggetje te zwaaien.

Er is gewoon een groep die 2 opties heeft. Is dat zo erg?
Deze onzin kan ik niet serieus nemen en ga ik verder ook niet op reageren.
pi_206847626
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:48 schreef Harvest89 het volgende:
Met vlaggen zwaaien is een van de meest infantiele dingen die je kunt doen.

Punt is dat het Belgen zullen zijn, of jij en zij dat nu leuk vinden of niet. Wen er maar aan.
Vertel dat maar aan Oekraïners. Zwaaien met een vlag is infantiel tot op het punt dat een ander je jouw vlag afhandig maakt en de zijne in jouw hand forceert. Jouw hele denken stamt uit een wereldvreemheid die geboren is in de afwezigheid van een directe dreiging voor het voortbestaan van wat de vlag symboliseert.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206847644
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:51 schreef Elan het volgende:

[..]
De afgelopen jaren zei ik. Je bent toch geen mongool of wat?
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Doe ik ook.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_206847654
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:48 schreef -XOR- het volgende:
Mensen met redeneervermogen op academisch niveau ontwaren hierin een no true scotsman.
Gemakzuchtig met 'drogreden' strooien doet me eerder denken aan de middelbare school.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206847670
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Komen aardig wat trollen uit hun holen gekropen in dit topic zeg.
Hoeveelheid valt wel mee. Het zijn er maar een paar die heel veel posten. Er is ze veel aan gelegen kennelijk.
pi_206847687
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 21:02 schreef Enchanter het volgende:

[..]
https://m.fcupdate.nl/voe(...)r-schatting-een-ton/

Gasten kunnen zich gewoon niet gedragen.
Ze spelen week in ,week uit de hoofdrol in Opsporing verzocht , etc etc
2007 :') _O-
Nog even en je moet papieren kranten gaan inscannen.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')