Ook niemand die stelt dat je ze niet moet oppakken.quote:Op zondag 27 november 2022 19:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, rellen wel, maar oppakken hoeft dan weer niet want "je voorkomt het toch niet"... Echt, wtf.
De EU zelf is het niet met je eensquote:Op zondag 27 november 2022 19:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Europese Unie heeft weinig met cultuur te maken. Dat is vooral een economisch samenwerkingsverband en daar moeten we niet mee stoppen.
https://european-union.eu(...)ons-topic/culture_enquote:The EU works to preserve Europe's shared cultural heritage [...]
Ik had daar niet eens tussen gestaan.quote:Op zondag 27 november 2022 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
de tering zeg. dat is in Antwerpen gaande;
[ twitter ]
Waarom? Ze pakken hier een uitkering en toeslagen en hebben intussen nog wat vastgoed in Marokko dat ze niet opgeven bij de Nederlandse belastingen.quote:Op zondag 27 november 2022 19:37 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Echt, serieus. Als het daar zoveel beter is…
Dan ben je toch een eersteklas volidioot dat je hier in dat koude kikkerlandje bent.
Nou mooi:quote:Op zondag 27 november 2022 19:45 schreef Vis1980 het volgende:
Ook niemand die stelt dat je ze niet moet oppakken.
quote:Op zondag 27 november 2022 18:51 schreef AchJa het volgende:
Wat denk je van gewoon de lange lat er overheen, oppakken en opsluiten? Is dat nou echt zo ingewikkeld?
Ja, Theo, gewoon maar weer met de PS gaan regeren straks.quote:Op zondag 27 november 2022 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
de tering zeg. dat is in Antwerpen gaande;
[ twitter ]
quote:Op zondag 27 november 2022 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom? Ze pakken hier een uitkering en toeslagen en hebben intussen nog wat vastgoed in Marokko dat ze niet opgeven bij de Nederlandse belastingen.
Het belangrijkste waar je als samenleving moet zorgen is economische stabiliteit en vooruitgang.quote:Op zondag 27 november 2022 19:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Deze vorm van schouderophalen is verleidelijk omdat je hiermee problemen kunt relativeren, maar met dit soort maatschappelijke zaken gevaarlijk omdat je hiermee een hele samenleving door spreekwoordelijke etterende wonden laat bepalen. Ik dacht dat je een jaar of 5 geleden een soortgelijke visie had toen je het rechtsextremistische FVD wel zag zitten?
Want elke blanke moet ook verantwoording afleggen in een video als er weer een blanke gek een jongetje verkracht en vermoord?quote:Op zondag 27 november 2022 19:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan een speler van het Marokkaanse elftal niet even een video opnemen dat het elftal dit geen normaal gedrag vinden en dat hiermee gekapt moet worden? Want ik zie dit bij elke wedstrijd wel gebeuren.
Wij begrijpen elkaar. Ik probeer in te spelen op hun trots.quote:Op zondag 27 november 2022 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom? Ze pakken hier een uitkering en toeslagen en hebben intussen nog wat vastgoed in Marokko dat ze niet opgeven bij de Nederlandse belastingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Wie heeft het over verantwoording afleggen?quote:Op zondag 27 november 2022 19:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Want elke blanke moet ook verantwoording afleggen in een video als er weer een blanke gek een jongetje verkracht en vermoord?
Vrijwel niemand in Nederland klaagt over het 'stelen van banen'. Lui- en domlinks heeft dat twintig jaar geleden klakkeloos van het Amerikaanse South Park overgenomen en projecteert het sindsdien klakkeloos op ieder die ageert tegen massamigratie.quote:
afstand doen van, danquote:Op zondag 27 november 2022 19:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wie heeft het over verantwoording afleggen?
Wat heeft 'n speler van het Marokkaanse elftal te maken met het mislukte migratiebeleid van West-Europa?quote:Op zondag 27 november 2022 19:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan een speler van het Marokkaanse elftal niet even een video opnemen dat het elftal dit geen normaal gedrag vinden en dat hiermee gekapt moet worden? Want ik zie dit bij elke wedstrijd wel gebeuren.
Misschien de haatposts eens lezen?quote:Op zondag 27 november 2022 19:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Vrijwel niemand in Nederland klaagt over het 'stelen van banen'. ...
Ook weer waarquote:Op zondag 27 november 2022 19:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat heeft 'n speler van het Marokkaanse elftal te maken met het mislukte migratiebeleid van West-Europa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |