Popfoto!quote:Op woensdag 28 december 2022 17:38 schreef Soury het volgende:
De bladen[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh dat weet ik niet er was wel een grens tussen popfoto en muziek expres lovers. Net als je school agenda'squote:Op woensdag 28 december 2022 17:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Popfoto!Dat werd later de Fancy. Was geen vooruitgang.
Oh, geweldige jas. Ik had van die hippie tantes die daarin liepen.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:51 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stink jas ik had een paarse
quote:Op woensdag 28 december 2022 18:00 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Oh, geweldige jas. Ik had van die hippie tantes die daarin liepen.
Donkerbruin .... hier originele import van mn ouders die op bezoek waren bij mn tante in Istanbulquote:Op woensdag 28 december 2022 17:51 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stink jas ik had een paarse
Als een natte hondquote:
Ik kreeg ze ook niet zomaar. Maar mijn moeder baalde wel van de rij voor de winkel. Deze had ik ook als kindquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het echt heel erg dat ik ze niet kreeg.
Oh echt? Dat is tof.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:26 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik heb nog diverse van zulke spelletjes in de kast liggen.
Niet wegdoenquote:Op woensdag 28 december 2022 18:26 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik heb nog diverse van zulke spelletjes in de kast liggen.
Heb mijn grijze NES uit eind jaren '80 ook nog liggen, heb een paar jaar geleden alle games die ik er vroeger op speelde gekocht bij retro game handels e.d., vroeger huurde of leende ik die allemaal en had ik maar een paar eigen games.quote:
Zeker niet! Jaar of 10 geleden wel aan gedacht om het op Marktplaats te zetten, maar kon het toch niet over mijn hart verkrijgen. (ok ok, ik heb een lichte bewaar / verzamelwoede.....quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:35 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Om de geur van de jas te verbergen
quote:
Ik had de Hitkrantquote:Op woensdag 28 december 2022 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet er was wel een grens tussen popfoto en muziek expres lovers. Net als je school agenda's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |