Ik ken heel veel users die hier heel gelukkig van zouden worden.quote:Op maandag 28 november 2022 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Idk met Karsdorp dan moet je Pedersen al verkopen.
Welke Italiaanse club heeft Stevie Wonder als TD dan?quote:Op maandag 28 november 2022 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ken heel veel users die hier heel gelukkig van zouden worden.
Ik denk ook echt dat je Pedersen voor 6 millie moet kunnen verpatsen aan een Italiaanse ploegje ofzo.
Atalanta, Bologna of Sampdoria ofzo.quote:Op maandag 28 november 2022 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke Italiaanse club heeft Stevie Wonder als TD dan?
Atalanta is normaal wel wat slimmer dan datquote:Op maandag 28 november 2022 17:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Atalanta, Bologna of Sampdoria ofzo.
Als je van De Roon, Hateboer en Koopmeiners belangrijke voetballers kan maken zien ze ongetwijfeld ook potentie in Pedersen.quote:Op maandag 28 november 2022 17:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Atalanta is normaal wel wat slimmer dan dat
Daar zit wat inquote:Op maandag 28 november 2022 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je van De Roon, Hateboer en Koopmeiners belangrijke voetballers kan maken zien ze ongetwijfeld ook potentie in Pedersen.
Maar worden die users ook blij van Karsdorp?quote:Op maandag 28 november 2022 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ken heel veel users die hier heel gelukkig van zouden worden.
Ik denk ook echt dat je Pedersen voor 6 millie moet kunnen verpatsen aan een Italiaanse ploegje ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |