SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
lekkere binnenkomer voor mijquote:
Het opruimen is ook hier toegeslagenquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:24 schreef livelink het volgende:
Ik voel me soms wel eens disconnected anders.
Hoe staat het met het inruimen, Symph en DDM. Zijn jullie al aan de zolder begonnen?
Lekkere plaat hoorquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Gloednieuwe muziek. Een waardige opvolger voor Electric Life. Beetje zoetsappig, ook weer met een 70s-vibe.![]()
Duncan Laurence - I Want It All
Nee, we zijn nog niet aan de zolder begonnen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:24 schreef livelink het volgende:
Ik voel me soms wel eens disconnected anders.
Hoe staat het met het inruimen, Symph en DDM. Zijn jullie al aan de zolder begonnen?
quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Deze is dan voor @:livelinkKeane - Disconnected
Goed bezigquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
Het opruimen is ook hier toegeslagen![]()
Gewoon kasten opentrekken, organiseren, weggooien en dat soort dingen
Ik kwam er ook achter dat de offerte voor het verfwerk niet klopt, hij heeft de ramen vóór in de offerte opgenomen en die zijn vorig jaar nieuw geplaatst en gelakt
Zet eens wat van die opruimwoede naar mij door.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
Het opruimen is ook hier toegeslagen![]()
Gewoon kasten opentrekken, organiseren, weggooien en dat soort dingen
Ik kwam er ook achter dat de offerte voor het verfwerk niet klopt, hij heeft de ramen vóór in de offerte opgenomen en die zijn vorig jaar nieuw geplaatst en gelakt
ik heb hem nét een mailtje gestuurdquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Maar inderdaad dan hoeven ze nu echt nog niet geschilderd de ramen voor
* just me gooit wat opruimzin naar livelink!quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Zet eens wat van die opruimwoede naar mij door.
Dank! En hoezee voor een lagere offerte.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gooit wat opruimzin naar livelink!
echt een helder momentje bij mijquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank! En hoezee voor een lagere offerte.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:40 schreef Homijn het volgende:
En ik mag deze aankondigen:Rae Morris - The Carrot
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:40 schreef Homijn het volgende:
En ik mag deze aankondigen:Rae Morris - The Carrot
Ik smul van dit liedjequote:Op zaterdag 26 november 2022 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Niet in 1x opeten he. Bewaar nog wat voor later.
Je zoon heeft smaak. Depeche Mode komt straks nog langs, al is dat wel in geremixte vorm.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:41 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft New Order ontdekt. Met Blue Monday als favoriet, dus dat hoor ik nu al dagen achter elkaar. Mijn Youtube-account heeft het al opgepikt en ik krijg nu allemaal playlisten voorgeschoteld met New Order, Depeche Mode enz.
Dat is niet verkeerdquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:41 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft New Order ontdekt. Met Blue Monday als favoriet, dus dat hoor ik nu al dagen achter elkaar. Mijn Youtube-account heeft het al opgepikt en ik krijg nu allemaal playlisten voorgeschoteld met New Order, Depeche Mode enz.
Warm is anders inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavonden welkom
Freiheit - Play It Cool
Zeg dat. Er tocht hier ineens iets. Echt zo'n koude luchtstroom ergens vandaan.quote:
Ik zal het hem eens voorschotelen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Als je een zoon hebt die van New Order houdt, dan vindt -ie dit vast ook prima te pruimen.![]()
Pol - Modern Strange Love
quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:54 schreef DJ11 het volgende:
In gedachten had ik deze overgang iets soepeler gepland, maar ja...Sydney Youngblood - If Only I Could
Je hoop dat livelink, Symph en Ddm verder gaan met opruimen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Na het volgende nummer komt er een stukje huisvlijt voorbij.Ik licht het zo nog even toe.
Ik hoorde het volgens mij.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik had heel subtiel wat elementje uit Born To Be Alive in het vorige nummer gemixtToonsoort kwam precies overeen, alleen tempo verschilt een klein beetje.
Verder gaan? Ik moet nog beginnen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hoop dat livelink, Symph en Ddm verder gaan met opruimen?
Ik zou vandaag maar een beetje rustig doen. Morgen is er weer een dag.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Verder gaan? Ik moet nog beginnen.
Ik vind het ook een fijn nummer.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Er luistert maar 10 man en een paardenkop naar, maar daar ben ik er eentje van (niet de paardenkop). Ik krijg geen genoeg van dit liedje.Haarm - Lovin' On Borrowed Time
Dank voor het luisteren, fijne avondquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, nog 4 dozen kleding en schoenen leeggemaakt en een was opgehangen, nu voetbal kijken. Dank tot zover
Breekbaar liedje.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:17 schreef DJ11 het volgende:
De Franse zangeres heeft een nieuw album uit: L'Emprise
Ze heeft met diverse producers en songwriters gewerkt, maar het grootste aandeel is geleverd door Woodkid, die ook de lead-single À Tout Jamais schreef en produceerde. Net als dit nummer op het nieuwe album:Mylène Farmer - Que l'Aube Est Belle
Veel plezier met het voetbal. Hopelijk een leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, nog 4 dozen kleding en schoenen leeggemaakt en een was opgehangen, nu voetbal kijken. Dank tot zover
Ik doe met 2 pools mee. Ene heb ik 2-1 gezegd. Bij de andere 1-1.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:25 schreef livelink het volgende:
Mijn voorspelling is een 1- 0 overwinning voor Argentinië. Ik mag wel eens wat punten verdienen, want het gaat slecht.
Spreid je kansen heet dat.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik doe met 2 pools mee. Ene heb ik 2-1 gezegd. Bij de andere 1-1.
Ja, maar ene is op het werk. De andere is alleen ik en een maat van me.quote:
Dat je kerstliedjes malaise noemt, kan waarschijnlijk niet op goedkeuring van livelink rekenen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Genesis - Invisible Touch
De meeste nieuwe muziek die ik vanavond heb gedraaid is dit weekend verschenen. Afgelopen week was vrij matig; het krioelt al van de kerstliedjesGelukkig zijn er ook nog uitzonderingen op de malaise; na het volgende liedje komt er iets moois uit Noorwegen voorbij. Dat wordt zo voorafgegaan door iets dat ook uit Noorwegen komt.
Het is echt ongekend hoeveel van dat spul er verschijnt. Een enkel liedje zal vast goed zijn, het merendeel is bagger. Zelfs Rhys Lewis (die toch 2 jaar op rij op #1 in mijn jaarlijst stond) onttrekt zich niet aan de malaise...quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat je kerstliedjes malaise noemt, kan waarschijnlijk niet op goedkeuring van livelink rekenen.
Nieuwe kerstliedjes zijn dat helaas meestal wel.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat je kerstliedjes malaise noemt, kan waarschijnlijk niet op goedkeuring van livelink rekenen.
Iedereen probeert heel krampachtig om dat ene onvergetelijke kerstliedje te maken, waar ze vervolgens de rest van hun leven op kunnen teren.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Nieuwe kerstliedjes zijn dat helaas meestal wel.
Ja, wij volgens mij ook op het werk, maar ik ga liever gewoon om 17.00 naar huis. Dan is het toch pas 18.30 voordat ik thuis ben.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar ene is op het werk. De andere is alleen ik en een maat van me.
Die spelen we om 1 speciaalbiertje. Op het werk kan ik niets winnen. We gaan daar dinsdag wel Oranje samen kijken met een beamer.
Dat begrijp ik ook wel weer.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Iedereen probeert heel krampachtig om dat ene onvergetelijke kerstliedje te maken, waar ze vervolgens de rest van hun leven op kunnen teren.
Tja, maar dit is ook wel een nummer waar hij de rest van zijn leven op kan teren volgens mij.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Op Twitter of YouTube merkte iemand bij dit nummer heel schamper op dat de zanger inmiddels is verworden tot datgene waarover hij zingt. We hebben helaas al heel lang niks noemenswaardigs meer vernomen van deze Australische Belg...Gotye feat. Kimbra - Somebody That I Used to Know
Ik denk het ook wel. De videoclip is inmiddels de 2 miljard views gepasseerd. Hij moet trouwens wel flink royalties aftikken vanwege gebruikte samples.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, maar dit is ook wel een nummer waar hij de rest van zijn leven op kan teren volgens mij.
Noem je ons nou niet vooruitstrevend? (Fair wel)quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Overigens brengt zangeres Kimbra nog wel steeds nieuwe muziek uit. En best goede muziek ook. Tikje te vooruitstrevend voor de Radio 49-uitzending, denk ik. Maar zoek het gerust eens op
Dat wil ik niet gezegd hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Noem je ons nou niet vooruitstrevend? (Fair wel)
Zo veel lekkere muziek gemaakt, deze band.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:46 schreef livelink het volgende:
Ik zit weer op mijn tienerkamer thuis.
Hoe zag die er uit?quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:46 schreef livelink het volgende:
Ik zit weer op mijn tienerkamer thuis.
Nee, was superklein. We hadden 3 slaapkamers voor 4 kinderen. De grootste was voor mijn 2 broers, mijn zus had de een-na-grootste kamer en ik de kleinste. En toen vonden mijn ouders toen ik zo'n 12 jaar was dat mijn broers nu allebei recht hadden op een eigen kamer. Mijn zus en ik moesten toen haar kamer delen, maar dat ging helemaal niet. En toen hebben mijn ouders in haar kamer een wand geplaatst en toen hadden we allebei een kamer van 1 x 2 meter. Er kon precies een hoogslaper in daaronder een bureautje en een kast.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe zag die er uit?
Had je veel posters hangen?
In 1981 elkaar ontmoet. Eerste muziek uitgebracht in 1984, dus inmiddels ruim 38 jaar actief.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:51 schreef Melting het volgende:
Hoe lang bestaan de PSB al? Want die blijven wel vasthouden aan het typische geluid hè?
quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, was superklein. We hadden 3 slaapkamers voor 4 kinderen. De grootste was voor mijn 2 broers, mijn zus had de een-na-grootste kamer en ik de kleinste. En toen vonden mijn ouders toen ik zo'n 12 jaar was dat mijn broers nu allebei recht hadden op een eigen kamer. Mijn zus en ik moesten toen haar kamer delen, maar dat ging helemaal niet. En toen hebben mijn ouders in haar kamer een wand geplaatst en toen hadden we allebei een kamer van 1 x 2 meter. Er kon precies een hoogslaper in daaronder een bureautje en een kast.
Goede avond BeA.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:54 schreef BasEnAad het volgende:
Hallo iedereen!
Ik val vast weer rijkelijk laat in!
Ja, maar het was beter dan de kamer delen.quote:
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het was beter dan de kamer delen.
Net op tijd voor de slotsong. Echt nét de Pet Shop Boys gemistquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:54 schreef BasEnAad het volgende:
Hallo iedereen!
Goedenavond BasEnAad.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:54 schreef BasEnAad het volgende:
Hallo iedereen!
quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:54 schreef BasEnAad het volgende:
Hallo iedereen!
we krijgen eerst nog sinterklaaas hèquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:01 schreef livelink het volgende:
Dank je wel DJ11. Volgende uitzending toch wel langzaam tijd voor een kerstliedje.
Sowieso!quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
we krijgen eerst nog sinterklaaas hè
Denk dat er weinig Sinterklaas liedjes zijn voor DJ11.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
we krijgen eerst nog sinterklaaas hè
Een persoonlijk favoriet liedje van me. Staat ook in mijn Top 250. Het is nooit een single geweest, maar na Four Seasons In One Day het mooiste nummer van dat albumquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:01 schreef livelink het volgende:
Oh, en All I Ask als slotnummer was geweldig. Ik kende die nog niet van Crowded House, maar het was liefde op het eerste gehoor.
Heb laatst die van Edwin Rutten met Kinderen voor Kinderen nog gedraaidquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Denk dat er weinig Sinterklaas liedjes zijn voor DJ11.
Gebruik je je elektrische fiets nog vaak, just me?quote:
ja, heel vaak!!quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Gebruik je je elektrische fiets nog vaak, just me?
Wel ideaal om even boodschappen te doen, als je teveel nodig hebt om te gaan lopen.quote:
zoals vandaag, toch weer teveel gekocht, moest met een zware tas terug naar huis lopenquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel ideaal om even boodschappen te doen, als je teveel nodig hebt om te gaan lopen.
Teveel gekocht? Als in spullen die je toch niet nodig hebt, of eigenlijk wel nodig, maar hadden ook op een later moment gekund?quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
zoals vandaag, toch weer teveel gekocht, moest met een zware tas terug naar huis lopen
had gekund, maar ja....quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Teveel gekocht? Als in spullen die je toch niet nodig hebt, of eigenlijk wel nodig, maar hadden ook op een later moment gekund?
ik heb ook wat bakjes gekocht om spullen in op te bergen, had ook volgende week gekund maar nu ligt het allemaal (tig soorten lampen) keurig in bakjesquote:
Hoewel het wel Nederlanders zijn, zit Joling er niet bij.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:16 schreef livelink het volgende:
Af en toe hoor ik hier Gerard Joling in.
Met dit liedje zijn ze geen miljonair geworden.quote:
Nee, met geen van hun singles.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Met dit liedje zijn ze geen miljonair geworden.
ze zeggen dat dat wel magquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:30 schreef just me het volgende:
Deze wijn drinkt lekker weg mevrouw... nou dat klopt wel
quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:34 schreef livelink het volgende:
Vanessa Paradis - Be my baby of zo?
Volgens mij is ze fulltime moeder geworden.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:34 schreef Melting het volgende:
Al lange tijd niets meer van deze dame gehoord.
Weet niet of ze nog zingt/acteert.
Dat had ik niet verwacht. Maar ja.... vanwege het geld hoeft ze niet te gaan werken, denk ik.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is ze fulltime moeder geworden.
Ze vallen niet allemaal op Meltingquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht. Maar ja.... vanwege het geld hoeft ze niet te gaan werken, denk ik.
Tja, en ik gok dat Johnny Depp als vader niet echt een goede backup is.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht. Maar ja.... vanwege het geld hoeft ze niet te gaan werken, denk ik.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:36 schreef livelink het volgende:
Thunderbirds a go, maar ik hoor het wel voor het eerst volgens mij.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ze vallen niet allemaal op Melting
Dat denk ik ook niet. Zal hem ook wel een slodder geld kosten.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, en ik gok dat Johnny Depp als vader niet echt een goede backup is.
Nou...... bij de ene pool graag Mexico nog. Bij de andere beide nog 1 keer.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:38 schreef livelink het volgende:
Even duimen dat nu niemand meer scoort bij Argentinië - Mexico
Gun mij nou eens iets. Ik heb de punten vast harder nodig dan jij.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou...... bij de ene pool graag Mexico nog. Bij de andere beide nog 1 keer.
Ben net weer terug (als in: klaar met eten). Dit is Duran Duran.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:39 schreef Melting het volgende:
Ik verwacht dat DJ11 deze band wel zal kunnen benoemen.
Bijna goed.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben net weer terug (als in: klaar met eten). Dit is Duran Duran.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:41 schreef DJ11 het volgende:
Nee wacht... dit is die andere spin-off band. Arcadia.
De club van @Just me ?quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:41 schreef DJ11 het volgende:
Nee wacht... dit is die andere spin-off band. Arcadia.
ik ben meer van de club van Sinterklaasquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben meer van de club van Sinterklaas
quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke clubs just me zoal komt
quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Chubby Checker & Salt 'n' Pepa - Twist And Shout
Welcome terug.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:01 schreef Symphonic het volgende:
En weer terug (bedankt nog DJ 11:@ )
Er in komen met Love shack
quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:02 schreef Melting het volgende:
Wilde ik net opstaan, maar mijn ene been sliep.
Lag ik bijna op mijn gezicht.
nee het kwam omdat ik te lang mijn rechterbeen over mijn linkerbeen geslagen hadquote:
Bij mij omdat ik mijn linker over mijn rechter had geslagen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
nee het kwam omdat ik te lang mijn rechterbeen over mijn linkerbeen geslagen had
quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij mij omdat ik mijn linker over mijn rechter had geslagen.
aan welk biertje zit jijquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:09 schreef Melting het volgende:
@:DJ11, @:livelink, @:Symphonic ..... zitten jullie ook aan een biertje?
Momenteel deze; maar is niet zo'n succes.quote:
dan zo maar een andere pakkenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Momenteel deze; maar is niet zo'n succes.
[ afbeelding ]
Nog niet. Heb wel de nodige biertjes in huis. Gisteren uit Duitsland nog een paar blikjes meegenomenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:09 schreef Melting het volgende:
Toch staat erop: it's greatquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Momenteel deze; maar is niet zo'n succes.
[ afbeelding ]
Ik had nog een Krombacher liggenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:09 schreef Melting het volgende:
Maar dat gaat niet over de smaak, denk ik.quote:
Had?quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had nog een Krombacher liggen
quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als,ik hem nu neerleg loopt ie leeg
Proost!quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga een Grevensteiner (landbier) van Veltins proberen.
Die had ik van de zomer ook meegenomen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga een Grevensteiner (landbier) van Veltins proberen.
Ben gisteren even in Nordhorn geweest. Daar is net een grote supermarkt heropend na een verbouwing. Heb ook nog een winter-bockbier meegenomen. Merk is me even niet bekend (straks in de koelkast kijken)quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die had ik van de zomer ook meegenomen.
Ik vind het erg lekker wel![]()
Sowieso ben ik wel fan van Veltins
Ik ben zelf niet zo'n fan van Veltins.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die had ik van de zomer ook meegenomen.
Ik vind het erg lekker wel![]()
Sowieso ben ik wel fan van Veltins
Dat is aardig van je om te zeggen, DJ11.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Barry White - You're My First, My Last, My Everything
Ik raadde alleen maar de artiest en songtitelquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is aardig van je om te zeggen, DJ11.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik raadde alleen maar de artiest en songtitel
quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik raadde alleen maar de artiest en songtitel
quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb echt geen idee. Ik zit te denken in de richting van Bitty McLean en/of Shabba Ranks.
quote:
Vind dit een hele fijne plaat.quote:
Is het ookquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Vind dit een hele fijne plaat.
[ afbeelding ]
Ik was er even niet. Best lang als ik het nu ook zie. Ik moest mijn zoon helpen met het repareren van zijn mountainbike en het viel wat tegen allemaal.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:09 schreef Melting het volgende:
welkom terugquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was er even niet. Best lang als ik het nu ook zie. Ik moest mijn zoon helpen met het repareren van zijn mountainbike en het viel wat tegen allemaal.
Ben je ook al fietsenmaker?quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was er even niet. Best lang als ik het nu ook zie. Ik moest mijn zoon helpen met het repareren van zijn mountainbike en het viel wat tegen allemaal.
Jij bent ook van alle markten thuisquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
misschien was meneer livelink niet thuisquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij bent ook van alle markten thuis
Nou, mijn zoon moest het meeste doen, maar het zat allemaal nogal vast. Dus er waren vereende krachten nodig.quote:
En je vent lag al te pitten zeker?quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, mijn zoon moest het meeste doen, maar het zat allemaal nogal vast. Dus er waren vereende krachten nodig.
Die was inderdaad niet thuis.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
misschien was meneer livelink niet thuis
Ben je van de fruitbiertjes afgestapt?quote:
Nee, maar deze was in de bonus.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je van de fruitbiertjes afgestapt?
En ook dat was niet het origineelquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Maar het zijn niet de Everly Brothers...
Wist ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En ook dat was niet het origineel
Zeker.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan trek ik de conclusie dat ze bereid zijn om voor jou te liegen.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:59 schreef Symphonic het volgende:
Mooi slaapliedje wel![]()
En dat ga ik ook doen. Pittig weekje achter de rug.
Dank Melting. fijne avond nog allemaal
Deze versie is wel het bekendstbgeworden, maar het was eigenlijk van Sam Cookequote:
Ik doelde op deze plaat.quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze versie is wel het bekendstbgeworden, maar het was eigenlijk van Sam Cooke
Uh.. ging jij niet lekker slapenquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
Uh.. ging jij niet lekker slapen
quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:02 schreef livelink het volgende:
Cliff Richard - We don't talk anymore
en we zijn nog niet klaar hèquote:Op zaterdag 26 november 2022 23:04 schreef Melting het volgende:
Ik heb van de week nog tegen just me getalked.
We gaan gewoon nog een keer talken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |