Groningen!quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:57 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hmmm.. waar gaan we heen…
riestevlaoj eten?quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:57 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hmmm.. waar gaan we heen…
Haha dat doen we alleen als we een rondleiding krijgen!quote:
Daar heb ik nou nooit lädt van bij henquote:Op zaterdag 26 november 2022 13:29 schreef superkimmi het volgende:
Wat een leuke ontvanger(s)!! We hebben heerlijk geluncht met zelfgebakken broodjes. Was supergezellig![]()
Edit: en een zelfgemaakte kerststol meegekregen, losse broodjes en 5kg walnoten uit eigen tuin. We vertrekken soms bijna met meer dan dat we komen brengen![]()
3 kilo, geen 5 kilo..quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:29 schreef superkimmi het volgende:
Wat een leuke ontvanger(s)!! We hebben heerlijk geluncht met zelfgebakken broodjes. Was supergezellig![]()
Edit: en een zelfgemaakte kerststol meegekregen, losse broodjes en 5kg walnoten uit eigen tuin. We vertrekken soms bijna met meer dan dat we komen brengen![]()
Alweer een complot?quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:43 schreef qltel het volgende:
[..]
3 kilo, geen 5 kilo..
En we vonden het ook erg gezellig om jullie op bezoek te hebben. Sowieso vinden we bezoek erg leuk.. (Alhoewel Rewimo iemand anders had verwacht..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Gunst, ik herken iets op die foto... het ziet er erg vaag bekend uit..quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:49 schreef superkimmi het volgende:
Nu kan ik de laatste foto ook wel plaatsen. We namen nog een afslagje bij Limburg![]()
[ link | afbeelding ]
En ze had weer niets door. Dat kostte dit jaar wel meer moeite dan vorig jaar.. Maar is weer gelukt..quote:
Ik had dolgraag een foto gezien van je bij het openen van de deurquote:Op zaterdag 26 november 2022 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Grote verrassing omdat qltel me had wijsgemaakt dat we heel ander bezoek zouden krijgen En die persoon werkte uiteraard vrolijk mee om mij om de tuin te leiden (@DJMO )
Haha ja we hebben het nog over je gehadquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:47 schreef superkimmi het volgende:
Ja sorry he @:rewimo . Misschien toch maar een nieuwe afspraak maken met @:djmo
Ze liep niet eens mee om je te ontvangen.. Dus de verrassing kwam pas in de kamer.quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had dolgraag een foto gezien van je bij het openen van de deur
Kijk ik niet eens van op, ik denk eerder dat ze ons achterom had verwacht, ik ben immers kind aan huisquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:02 schreef qltel het volgende:
[..]
Ze liep niet eens mee om je te ontvangen.. Dus de verrassing kwam pas in de kamer.
Ja echt wel. Er zitten pakjes bij die ik wel thuis kan brengen door te voelen, maar ook een stel waarvan ik geen idee heb wat het isquote:
Spannend! Als je uitgepakt hebt, ga je dan ook foto's posten?quote:Op zaterdag 26 november 2022 14:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja echt wel. Er zitten pakjes bij die ik wel thuis kan brengen door te voelen, maar ook een stel waarvan ik geen idee heb wat het is
quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:55 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha ja we hebben het nog over je gehad
quote:
Ehm, 2 weken terug? wat gebeurde er toen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 14:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]![]()
Zeker ook over m'n stunt van twee weken terug?![]()
Welke stuntquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]![]()
Zeker ook over m'n stunt van twee weken terug?![]()
Ow auw, dat is helemaal niet grappig. Hoe gaat het met je? Geen verwondingen of zo? Sterktequote:Op zaterdag 26 november 2022 14:33 schreef Takaiki het volgende:
Ik ben van m'n fiets getetterd en besloot de klap vooral op te vangen met m'n hoofd
Don't drink and ride a bike
Dat lijkt me inderdaad vaagquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow auw, dat is helemaal niet grappig. Hoe gaat het met je? Geen verwondingen of zo? Sterkte
(ach ik ben in een dronkennacht meermaals tegen hetzelfde politiebureau opgefietst omdat hij in de weg stond in mijn route naar huis... dat was een interessante nacht)
Als student was ik niet goed in drankspelletjes, wel goed in drinken. Uiteindelijk hebben ze me maar naar huis gebrachtquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad vaag
Lip gescheurd, flinke bult boven m'n rechteroog wat schaafwonden en blauwe plekken... en een lichte hersenschudding
Maar niks gebrokenDus ik kan er zelf wel om lachen en voel me nogal een doos
Haha moet je je volgend jaar opgevenquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Komen jullie hier ook cadeautjes brengen?
Oh nee, dat hebben ze niet verteld! Gelukkig kun je er zelf nog wel om lachen. Hopelijk ben je snel weer de oude! Beterschap!quote:Op zaterdag 26 november 2022 14:33 schreef Takaiki het volgende:
Ik ben van m'n fiets getetterd en besloot de klap vooral op te vangen met m'n hoofd
wat een schattig rendier! erg kerstig ookquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:04 schreef superkimmi het volgende:
Voordeel van bezorgen in Duitsland, hier gelijk even gewinkeld! En behalve voor onze andere ontvangers, hebben we ook voor onszelf een cadeautje gekocht:
[ link | afbeelding ]
Samenvatting, je leek een wasbeerquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad vaag
Lip gescheurd, flinke bult boven m'n rechteroog wat schaafwonden en blauwe plekken... en een lichte hersenschudding
Maar niks gebrokenDus ik kan er zelf wel om lachen en voel me nogal een doos
Dat hert in die riemenquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:04 schreef superkimmi het volgende:
Voordeel van bezorgen in Duitsland, hier gelijk even gewinkeld! En behalve voor onze andere ontvangers, hebben we ook voor onszelf een cadeautje gekocht:
[ link | afbeelding ]
Voor 1 ontvanger zelfs 90% van de boodschappen in de Kaufland weten te kopen
quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:23 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Samenvatting, je leek een wasbeer
Ouch! Beterschap!quote:Op zaterdag 26 november 2022 14:33 schreef Takaiki het volgende:
Is-ie wel van de broodjes afgebleven?quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:04 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is-ie wel van de broodjes afgebleven?
Eek! Dat heb ik ook een keer gedaan, zonder drank toen zowaar. Buren hebben toen ambulance besteld en ik heb nog een paar tandartsbezoekjes te gaanquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:33 schreef Takaiki het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life is what happens to you, while you're busy making other plans.
quote:Op zondag 27 november 2022 10:04 schreef superkimmi het volgende:
Ohja hert in de riemenkut, die staat daar nog steeds zo. Maar goed dat we geen kinderen hebben, die zouden nu ook nog in de auto zitten. Wel lekker rustig…
AangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:
Ja, hut, Carlo en Irene much?quote:Op zondag 27 november 2022 10:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]nog 1 week, 1 week voordat ik stop, dat ik kap dat ik nok
![]()
Met inpakken dan
Ru....quote:Op zondag 27 november 2022 11:36 schreef superkimmi het volgende:
Aangezien iedereen zo begaan is met Hert. Hert staat tevreden in onze riante voortuin:
[ link | afbeelding ]
Overigens geen sarcastische klacht, we hebben namelijk daadwerkelijk een grote achtertuin![]()
Maarrrr. Hert heeft nog geen naam. Die mogen jullie kiezen. En als je Rudolf zegt ben je af
Zo schattig!quote:Op zondag 27 november 2022 11:36 schreef superkimmi het volgende:
Aangezien iedereen zo begaan is met Hert. Hert staat tevreden in onze riante voortuin:
[ link | afbeelding ]
Overigens geen sarcastische klacht, we hebben namelijk daadwerkelijk een grote achtertuin![]()
Maarrrr. Hert heeft nog geen naam. Die mogen jullie kiezen. En als je Rudolf zegt ben je af
Herty Potterquote:Op zondag 27 november 2022 11:36 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Irherthquote:Op zondag 27 november 2022 11:36 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 27 november 2022 11:36 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Van deze namen is Comet mijn favorietquote:Negen rendieren trekken de slee van de kerstman: Dasher, Dancer, Prancer, Vixen, Comet, Cupid, Donner, Blitzen en natuurlijk Rudolph, aan wie zelfs een kerstlied "Rudolph the Red-Nosed Reindeer" is opgedragen. Het verhaal van het rendier met de rode neus is een van de meest succesvolle kerstverhalen
Ai je tandenquote:Op zondag 27 november 2022 10:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eek! Dat heb ik ook een keer gedaan, zonder drank toen zowaar. Buren hebben toen ambulance besteld en ik heb nog een paar tandartsbezoekjes te gaanIk ving het dus op met de tanden in plaats van met de handen
![]()
Maar ik heb dus wel echt straat gegeten
Bloed op de stoep etc.quote:Op zondag 27 november 2022 23:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ai je tanden![]()
![]()
Dat is mij gelukkig bespaard gebleven
Graag gedaan maar natuurlijk gaat alle lof naar de kerstmeisjes!quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Uhm ja, die ontvanger was ik dus![]()
![]()
Grote verrassing omdat qltel me had wijsgemaakt dat we heel ander bezoek zouden krijgenEn die persoon werkte uiteraard vrolijk mee om mij om de tuin te leiden (@:DJMO
)
We hebben gezellig geluncht en gekletst en nu zijn de dames op weg om meer dingen in te slaan voor nog meer kerstpakketten
Heel erg bedankt, @:superkimmi, @:KapiteinIglo en uiteraard ook de gulle gever @:Sharuun01
[ afbeelding ]
Wij zijn ook benieuwd. Dusver gaat alles akelig soepelquote:Op dinsdag 29 november 2022 15:25 schreef Sharuun01 het volgende:
@:Kapiteiniglo en @:Superkimmi heerlijk dat er weer een roadtrip topic is, ga uitkijken naar de avonturen die jullie deze keer weer gaan beleven.
Dit is een soort sinterklaas journaal maar dan met de kerstmeisjes
Er gaat zowiezo iets mis maar uiteindelijk komt het allemaal op zijn pootjes terecht (en ja ik jinx het alvast)
Dat komt omdat.. omdat… we misschien even voornamelijk bezig zijn met Fortnite en Legoquote:Op donderdag 1 december 2022 11:08 schreef Takaiki het volgende:
Al een paar dagen radiostilte...
Ik krijg er de zenuwen van
Dat ook wel, het is ook wel heftig en veel.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
En misschien si het heel gezond om even met andere dingen bezig te gaan voordat je dit weekend vol erin gaat
Jeetje, dat zijn er een hoop!quote:Op donderdag 1 december 2022 21:47 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog 3 cadeaus moeten er worden ingepakt, maar verder zijn we er helemaal klaar voor! Al deze dozen moeten in ons autootje en de volgorde van brengen staat er op.
Jemig, houd de vering het wel met al die dozen?quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:55 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het past! Morgenochtend op pad![]()
![]()
@:kapiteiniglo is de auto nog even aan het versieren met raamstickers en andere kerstmeuk
Haha als je bedenkt dat we al sportvering hebben (dus bij elke drempel de maximum snelheid al te hoog is), wordt dit een mooi ritjequote:Op vrijdag 2 december 2022 19:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jemig, houd de vering het wel met al die dozen?
Ik waarschuw je vast voor mijn straatquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:00 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha als je bedenkt dat we al sportvering hebben (dus bij elke drempel de maximum snelheid al te hoog is), wordt dit een mooi ritje
Ik weet niet vanaf welke kant de dames hier de straat inkomen, maar als ze via de ene kant komen zit er hier een hele gemene. Bij mijn vorige woning was dat ook al zo, verhuisde ik hierheen was een van de eerste dingen die mijn pa zei: "Dacht ik van die .... drempel af te zijn als ik op bezoek kom, zit er hier weer een."quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik waarschuw je vast voor mijn straatOude volksbuurt met de nodige drempels
Hahaha nice. Ik ben maar voor de eerste gegaan. Voor de overige twee is het te koudquote:Op zaterdag 3 december 2022 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
Have a safe trip ladies! Ben benieuwd naar de reacties en waar jullie zoal verzeild rakenEn omdat het al gejinxt is, wat gaat er vandaag fout?[poll=4724]
Idem, het kan hier best lastig zoeken zijn als je niet bekend bent.quote:Op zaterdag 3 december 2022 07:27 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha nice. Ik ben maar voor de eerste gegaan. Voor de overige twee is het te koud
Wat een schat ben je ookquote:Op zaterdag 3 december 2022 07:44 schreef MevrouwCactus het volgende:
Heel veel plezier dames. Veilige en leuke rit toegewenst
En aan alle ontvangers: vorig jaar stonden de dames hier aan de deur en ze zijn hartstikke leuk. En het fijne: ze zijn totaal niet opdringerig en voelen prima aan wat wel/niet handig is. Dus vrees niet voor ze
Bang voor mensen ben ik niet snel meer, meer voor mezelfquote:Op zaterdag 3 december 2022 07:44 schreef MevrouwCactus het volgende:
Heel veel plezier dames. Veilige en leuke rit toegewenst
En aan alle ontvangers: vorig jaar stonden de dames hier aan de deur en ze zijn hartstikke leuk. En het fijne: ze zijn totaal niet opdringerig en voelen prima aan wat wel/niet handig is. Dus vrees niet voor ze
Nu kan ik zeggen "sorry! Dat was niet mijn bedoeling!", maar eigenlijk hoort het er wel een beetje bij. Maar nu jullie dit hebben gehad, moet de rest wel goed gaan!quote:Op zaterdag 3 december 2022 08:11 schreef superkimmi het volgende:
Stop 1:
[ link | afbeelding ]
Oliepeil was veel te laag (deze auto slurpt olie) en we krijgen de dop niet los om bij te vullen![]()
En hij startte ook bijzonder slecht (ook vaak met kou bij deze auto, het is echt een topper.
Dus tsja, beetje vertraging. En thanks @:sharuun01 en @:_username_ voor het jinxen
Nee ik hoor kerstmuziekjesquote:Op zaterdag 3 december 2022 09:42 schreef KapiteinIglo het volgende:
Stop 2 Ff een broodje scoren op de A1.
@:rafeiro hoor je de uitlaat al brommen?
[ link | afbeelding ]
Hahaha ja echt he. Het was vroeeeeeeeeegquote:Op zaterdag 3 december 2022 10:57 schreef Viv het volgende:
Oh ik ben net wakker, jullie hebben er al een kwart avontuur op zitten.![]()
![]()
@:rafeiro ik hoop dat je het bezoek leuk vond.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:02 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha ja echt he. Het was vroeeeeeeeeeg
Team avondmensen hier. Maar om nou te lunchen bij FOK!kers om 21:00 is ook zo wat.
Tegen het aanbod van deze Fokker had je ook nee kunnen zeggen hequote:Op zaterdag 3 december 2022 11:02 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha ja echt he. Het was vroeeeeeeeeeg
Team avondmensen hier. Maar om nou te lunchen bij FOK!kers om 21:00 is ook zo wat.
Jazeker, kreeg ook een heel leuk berichtje, net wel paar traantjes gelaten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:57 schreef Viv het volgende:
Oh ik ben net wakker, jullie hebben er al een kwart avontuur op zitten.![]()
![]()
@:rafeiro ik hoop dat je het bezoek leuk vond.
Haha nee we vinden het superleuk hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tegen het aanbod van deze Fokker had je ook nee kunnen zeggen heHet was geen verplichting, maar een vriendelijk aanbod, al ben ik wel blij met jullie ja
Gefixt! Verrassing!quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
De kinderen zitten al vol spanning te wachten. De chocoladechip koekjes zijn gebakken. Ze vinden (en wij ook) het heel lief dat jullie het kerstpakket komen brengen. En uiteraard van de gever dat iemand die ons niet kent ons een kerstpakket geeft.en uiteraard ook dat jullie onze gever zijn
Wel even met de vermelding dat deze komt via de anonieme gever die grote wensen uit laat komen. We wilden die envelop vandaag meenemen, maar de bowlingbaan was niet op tijd, dus die komt via de postquote:Op zaterdag 3 december 2022 11:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jazeker, kreeg ook een heel leuk berichtje, net wel paar traantjes gelaten.
Buiten het pakket om gaan ze regelen dat ik een keer een potje mag bowlen met mijn zus.
Dat had ik als wens opgegeven, om iets terug te doen/wat leuks te doen met/voor mijn zus.
Zo lief
Leuk!!!quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:10 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha nee we vinden het superleuk hoor.
[..]
Gefixt! Verrassing!![]()
![]()
Had je bij dat broodje halen moeten doen joh!quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:43 schreef superkimmi het volgende:
We zijn bijna bij de eerste ontvanger: Ingrid! moeten nog even tanken trouwens, gaat hard vandaag natuurlijk
Haha nee dat was op de snelweg. Das duur tanken. Hier lag er mooi een tankstation vlakbij de afrit.quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had je bij dat broodje halen moeten doen joh!
quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler zag een auto met kerststickers voorbij rijden, zou het?!
Het was super leuk met jullie! Echt genoten!quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:28 schreef superkimmi het volgende:
Heerlijk geluncht. Dankjewel @:childofthestars![]()
![]()
Echt leuk je eindelijk te ontmoeten ook!!
Dat waren de pakketten voor vandaag. We moeten nu nog even de FOK!stok ergens droppen en daarna richting onze bed and breakfast, waar ik ook even ga slapen voor we lekker gaan eten.
Jeetje wat leuk om te volgen! En hebben jullie serieus een B&B? Het is echt een druk weekend voor jullie!quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:28 schreef superkimmi het volgende:
Heerlijk geluncht. Dankjewel @:childofthestars![]()
![]()
Echt leuk je eindelijk te ontmoeten ook!!
Dat waren de pakketten voor vandaag. We moeten nu nog even de FOK!stok ergens droppen en daarna richting onze bed and breakfast, waar ik ook even ga slapen voor we lekker gaan eten.
Ja die B&B is bewust. Anders moesten we nu 3 uur terug en morgen 2,5 uur richting julliequote:Op zaterdag 3 december 2022 15:29 schreef Coeus het volgende:
[..]
Jeetje wat leuk om te volgen! En hebben jullie serieus een B&B? Het is echt een druk weekend voor jullie!
Lekker dineren straks en tot morgen, we kijken ernaar uit!
Verder kan ze best rijden hoorquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:11 schreef KapiteinIglo het volgende:
schade tot dusver
Tot wel drie keer de onderkant van de auto iets geraakt, drempels etc.
Één keer heeft de uitlaat iets geraakt!
Lets goooo!
Net even friet gegeten bij de Centrale in Leeuwardenquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:29 schreef Coeus het volgende:
[..]
Jeetje wat leuk om te volgen! En hebben jullie serieus een B&B? Het is echt een druk weekend voor jullie!
Lekker dineren straks en tot morgen, we kijken ernaar uit!
Kwamen jullie hier via de rotdrempel kant of de minder nare?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:11 schreef KapiteinIglo het volgende:
schade tot dusver
Tot wel drie keer de onderkant van de auto iets geraakt, drempels etc.
Één keer heeft de uitlaat iets geraakt!
Lets goooo!
Haha zeker via die drempel idd, maar de ‘schade’ komt van de B&B. Bospaadjes en onze auto werkt niet. Maar er is niks echt kapot hoorquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kwamen jullie hier via de rotdrempel kant of de minder nare?
Geen echte schade hoop ik?
Was het bij die drempel echt misgegaan zijn zat je op 50 meter lopen van een huisartsenpostquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:46 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha zeker via die drempel idd, maar de ‘schade’ komt van de B&B. Bospaadjes en onze auto werkt niet. Maar er is niks echt kapot hoor
Wat?!?! Had mij even gebeld!quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Net even friet gegeten bij de Centrale in Leeuwarden![]()
Straks naar de B&B.
Beetje afwijkende patat (!) daar bij de Anytyme (geen spelfout) maar wel prima te doen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Net even friet gegeten bij de Centrale in Leeuwarden![]()
Straks naar de B&B.
Haha ah joh, we moesten daar ff naar wat winkels en waren daarna zo moe, wilden gewoon snel etenquote:
Gefixtquote:Op zondag 4 december 2022 00:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Beetje afwijkende friet daar bij de Anytyme (geen spelfout) maar wel prima te doen.
Wij hebben ook goed geslapen! Duurde bij mij wel even na alle indrukken van gisteren. Maar we zitten nu aan een goed ontbijt dus kunnen er zo weer tegenaan!quote:Op zondag 4 december 2022 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen Ladies,
Hebben jullie lekker geslapen in de B&B
Goede en veilige en gezellige reis vandaag gewenst
(hier zonder slaapmedicatie goed geslapen)
quote:Op zondag 4 december 2022 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen Ladies,
Hebben jullie lekker geslapen in de B&B
Goede en veilige en gezellige reis vandaag gewenst
(hier zonder slaapmedicatie goed geslapen)
Pics or it didn't happen!quote:Op zondag 4 december 2022 09:18 schreef superkimmi het volgende:
Alsof het zo moest zijn: het sneeuwt!!![]()
quote:Op zondag 4 december 2022 09:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Net gemaakt
Waar is de sneeuw?quote:Op zondag 4 december 2022 09:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Net gemaakt
quote:Op zondag 4 december 2022 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier lag ook sneeuw op de daken!
Ik wil meer sneeuw
Nou de samenvatting staat hier alquote:Op zondag 4 december 2022 14:15 schreef Coeus het volgende:
Nou, dat was GEZELLIG! Ik had de dames nog willen vragen hoe ik smileys enzo moet plaatsen, (en er volgt nog een foto) maar we hebben zo druk gekletst!
We zijn ontzettend verwend: dochter mag haar pakjes met kerst openmaken maar ik vermoed dat ze eentje wel eerder uit zal pakken ;-)
Ik heb een laaading wasmiddel en eten gekregen en ben daar heel dankbaar voor.
En een ov-chipkaart waar we héél erg blij mee zijn (en die toevallig goed uitkomt!)!
Dank dank, geweldig wat jullie doen (hartjessmiley)
En ze zijn gezellig en grappig: deze meiden kun je prima op bezoek hebben :-)
Foto's volgen dus nog.
Wij zijn blij!
Oh zo stom: ik had nog appelkoeken en een banaan voor jullie voor onderweg. Vergeten te geven.....quote:Op zondag 4 december 2022 14:20 schreef KapiteinIglo het volgende:
Nog een toevoeging:
Het broodje caprese was echt superlekker
Haha maakt niet uit! Nu heb je zelf appelkoeken en een banaan! Eet smakelijkquote:Op zondag 4 december 2022 14:41 schreef Coeus het volgende:
[..]
Oh zo stom: ik had nog appelkoeken en een banaan voor jullie voor onderweg. Vergeten te geven.....
We komen echt een keer terug! Als we allemaal helemaal gezond zijn (voor zover dat kan haha)quote:Op zondag 4 december 2022 14:41 schreef Coeus het volgende:
[..]
Oh zo stom: ik had nog appelkoeken en een banaan voor jullie voor onderweg. Vergeten te geven.....
Veilige trip thuisquote:Op zondag 4 december 2022 14:58 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
En net het allerlaatste pakket uitgedeeld. Aan iemand die niet anoniem is voor de gever, maar liever niet in het topic komt. Wel een mede groot legofan, dus met ons legogekkies als shopper kwam dat helemaal goed.
En nu, zijn we onderweg naar ons eigen huisje terug. Drenthe, Groningen en Friesland: dankjewel voor weer een topjaar qua roadtrip!
Krank im kopf immer ja?quote:Op zondag 4 december 2022 14:59 schreef superkimmi het volgende:
[..]
We komen echt een keer terug! Als we allemaal helemaal gezond zijn (voor zover dat kan haha)
Heuj je vergeet Gelderland!quote:Op zondag 4 december 2022 14:58 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
En net het allerlaatste pakket uitgedeeld. Aan iemand die niet anoniem is voor de gever, maar liever niet in het topic komt. Wel een mede groot legofan, dus met ons legogekkies als shopper kwam dat helemaal goed.
En nu, zijn we onderweg naar ons eigen huisje terug. Drenthe, Groningen en Friesland: dankjewel voor weer een topjaar qua roadtrip!
De ouderwetse IRC smileys werken vaak al wel, alleen het minnetje weglaten vaak danquote:Op zondag 4 december 2022 14:15 schreef Coeus het volgende:
Nou, dat was GEZELLIG! Ik had de dames nog willen vragen hoe ik smileys enzo moet plaatsen, (en er volgt nog een foto) maar we hebben zo druk gekletst!
We zijn ontzettend verwend: dochter mag haar pakjes met kerst openmaken maar ik vermoed dat ze eentje wel eerder uit zal pakken ;-)
Ik heb een laaading wasmiddel en eten gekregen en ben daar heel dankbaar voor.
En een ov-chipkaart waar we héél erg blij mee zijn (en die toevallig goed uitkomt!)!
Dank dank, geweldig wat jullie doen (hartjessmiley)
En ze zijn gezellig en grappig: deze meiden kun je prima op bezoek hebben :-)
Foto's volgen dus nog.
Wij zijn blij!
Excuses. En gelderland hahaquote:
En geeeeen eten gehad 2 dagen lang.... En geen snoepjes.... En geen knuffels.quote:Op zondag 4 december 2022 17:03 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Thuis! Bij drie katten met grote teleurstelling. Alle dozen zijn weg!
Haha ja die van ons altijd heel plakkerig. En mauwerig. 2 van de 3 zijn echt mauwerdsquote:Op zondag 4 december 2022 17:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En geeeeen eten gehad 2 dagen lang.... En geen snoepjes.... En geen knuffels.
Die gaan OF heel nukkig zijn even OF heel plakkerig, haha. Sterkte.
Ik heb geen idee hoe jullie huis is ingericht, haha. (boven de TV valt niet opquote:Op zondag 4 december 2022 17:13 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha ja die van ons altijd heel plakkerig. En mauwerig. 2 van de 3 zijn echt mauwerds
quote:Op zondag 4 december 2022 17:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jullie huis is ingericht, haha. (boven de TV valt niet op)
Maar kan me voorstellen dat jullie op de bank liggen nu, half uitgeput en dat dan mauwerige, plakkerige poezels wel lekker warm en gezellig zijn
Oeh wat een knapperds zijn dat 😍quote:Op zondag 4 december 2022 17:03 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oo wat een cutiesquote:Op zondag 4 december 2022 17:03 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is er al een cadeautje geopend? #nieuwsgierigquote:Op zaterdag 3 december 2022 12:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat een lieverds zijn jullie superkimmi en KapiteinIglo!![]()
Was gezellig en bedankt voor het kerstpakket. Ik denk dat we ons niet kunnen bedwingen en ieder 1 cadeautje alvast gaan openmaken vanavond.
Morgen krijgen we de oude kerstboom van mijn ouders (ze wilden een kleinere en die van hun is een mooi formaat voor ons, komt mooi uit!) , dan komt de kerstsfeer in huis en gaan de cadeautjes onder de boom.
Jaaa gezellig! Altijd welkom!quote:Op zondag 4 december 2022 14:59 schreef superkimmi het volgende:
[..]
We komen echt een keer terug! Als we allemaal helemaal gezond zijn (voor zover dat kan haha)
Een lege doosquote:Op zondag 4 december 2022 18:56 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Is er al een cadeautje geopend? #nieuwsgierig
Ik weet van niksquote:Op zondag 4 december 2022 19:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een lege doos
Of was dat bij iemand anders, waar die er bij tussen zaten
Weet even niet meer bij wie dat jolige idee met de oogjes van @:Fogel ter sprake kwam
Somsquote:
Nope toch niet. Knap he! Morgen de kerstboom in elkaar knutselen en de pakjes eronder leggen. Ik ga zelfs het lekkers wat alleen ik heb gezien (jammie!!!) Nog extra inpakken en erbij leggen.quote:Op zondag 4 december 2022 18:56 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Is er al een cadeautje geopend? #nieuwsgierig
Extra inpakken, ipv uitpakken, je kan het dame!quote:Op zondag 4 december 2022 22:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nope toch niet. Knap he! Morgen de kerstboom in elkaar knutselen en de pakjes eronder leggen. Ik ga zelfs het lekkers wat alleen ik heb gezien (jammie!!!) Nog extra inpakken en erbij leggen.
Sint komt hier niet. Maar morgen is Kim jarig en donderdag Tyler. Gisteren al een beetje gevierd. Tyler op de zorgboerderij en op school wel verwend met sinterklaas. Kim doet morgen trakteren en surprises op school. Cadeautjes genoeg voorlopigquote:Op maandag 5 december 2022 01:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Extra inpakken, ipv uitpakken, je kan het dame!![]()
[ afbeelding ]
Die vanavond ook nog aan de deur, pfoei! Lekker rustig aan verder.
Ik ontken alle betrokkenheidquote:Op zaterdag 3 december 2022 08:11 schreef superkimmi het volgende:
Stop 1:
[ link | afbeelding ]
Oliepeil was veel te laag (deze auto slurpt olie) en we krijgen de dop niet los om bij te vullen![]()
En hij startte ook bijzonder slecht (ook vaak met kou bij deze auto, het is echt een topper.
Dus tsja, beetje vertraging. En thanks @:sharuun01 en @:_username_ voor het jinxen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |