Nee ik hoor kerstmuziekjesquote:Op zaterdag 3 december 2022 09:42 schreef KapiteinIglo het volgende:
Stop 2 Ff een broodje scoren op de A1.
@:rafeiro hoor je de uitlaat al brommen?
[ link | afbeelding ]
Hahaha ja echt he. Het was vroeeeeeeeeegquote:Op zaterdag 3 december 2022 10:57 schreef Viv het volgende:
Oh ik ben net wakker, jullie hebben er al een kwart avontuur op zitten.![]()
![]()
@:rafeiro ik hoop dat je het bezoek leuk vond.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:02 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha ja echt he. Het was vroeeeeeeeeeg
Team avondmensen hier. Maar om nou te lunchen bij FOK!kers om 21:00 is ook zo wat.
Tegen het aanbod van deze Fokker had je ook nee kunnen zeggen hequote:Op zaterdag 3 december 2022 11:02 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha ja echt he. Het was vroeeeeeeeeeg
Team avondmensen hier. Maar om nou te lunchen bij FOK!kers om 21:00 is ook zo wat.
Jazeker, kreeg ook een heel leuk berichtje, net wel paar traantjes gelaten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:57 schreef Viv het volgende:
Oh ik ben net wakker, jullie hebben er al een kwart avontuur op zitten.![]()
![]()
@:rafeiro ik hoop dat je het bezoek leuk vond.
Haha nee we vinden het superleuk hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tegen het aanbod van deze Fokker had je ook nee kunnen zeggen heHet was geen verplichting, maar een vriendelijk aanbod, al ben ik wel blij met jullie ja
Gefixt! Verrassing!quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
De kinderen zitten al vol spanning te wachten. De chocoladechip koekjes zijn gebakken. Ze vinden (en wij ook) het heel lief dat jullie het kerstpakket komen brengen. En uiteraard van de gever dat iemand die ons niet kent ons een kerstpakket geeft.en uiteraard ook dat jullie onze gever zijn
Wel even met de vermelding dat deze komt via de anonieme gever die grote wensen uit laat komen. We wilden die envelop vandaag meenemen, maar de bowlingbaan was niet op tijd, dus die komt via de postquote:Op zaterdag 3 december 2022 11:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jazeker, kreeg ook een heel leuk berichtje, net wel paar traantjes gelaten.
Buiten het pakket om gaan ze regelen dat ik een keer een potje mag bowlen met mijn zus.
Dat had ik als wens opgegeven, om iets terug te doen/wat leuks te doen met/voor mijn zus.
Zo lief
Leuk!!!quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:10 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha nee we vinden het superleuk hoor.
[..]
Gefixt! Verrassing!![]()
![]()
Had je bij dat broodje halen moeten doen joh!quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:43 schreef superkimmi het volgende:
We zijn bijna bij de eerste ontvanger: Ingrid! moeten nog even tanken trouwens, gaat hard vandaag natuurlijk
Haha nee dat was op de snelweg. Das duur tanken. Hier lag er mooi een tankstation vlakbij de afrit.quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had je bij dat broodje halen moeten doen joh!
quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler zag een auto met kerststickers voorbij rijden, zou het?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |