Niet met je eens. Dit ging om uitlokken en de reactie er op. Met de niet gesloten autodeuren kan je ook spreken van uitlokking, zoals Esther deed en de reactie van Kim, die ook niet goed was. Jij vergelijkt het meteen met moord, dat gaat wel wat verder en is imo nooit goed te pratenquote:Op zaterdag 26 november 2022 01:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Je moet met je tengels van andermans spullen afblijven maar mijn redenering komt, vind ik, dicht bij het geval wat vandaag speelt.
Met terugwerkende kracht gaat niet meer en heeft het naderhand gevoeld met die eliminatiequote:Op zaterdag 26 november 2022 01:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je dit dus ook niet meer doen. Waarom de ene wel en de andere niet?
KimK heeft in die achterkamertjes ook allemaal dingen gezegd waarvoor ze zich kapot zou moeten schamen dus zeg het maarquote:Op zaterdag 26 november 2022 01:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Wanda al gezegd dat ze iemand op de bek wil of gaat slaan, om het even helemaal gelijk te trekken (letterlijk dezelfde woorden door Wanda gebruikt)
En Jeff ook. Werkelijk idioot dat het genegeerd wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimK heeft in die achterkamertjes ook allemaal dingen gezegd waarvoor ze zich kapot zou moeten schamen dus zeg het maar
Ik volg het niet 24/7 en weet niet wie wat allemaal zegt over elkaar, dat het niet veel fraais is en dat geldt écht voor iedereen in de loods, weten we allemaal. IK heb Wanda bijv. vandaag (of was het gisteren ) nog horen zeggen dat ze Martin voor de bek ging of wilde slaan, vergelijkbaar met de uitspraak van Kim, alleen Kim deed het tegen de persoon zelf (en dus een bedreiging) en Wanda tegen iedereen die het horen wilde, maar niet tegen de persoon zelf.quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimK heeft in die achterkamertjes ook allemaal dingen gezegd waarvoor ze zich kapot zou moeten schamen dus zeg het maar
Zou KimK het tegen Wanda hebben gezegd ipv direct richting Esther dan was er geen kaart uitgedeeld neequote:Op zaterdag 26 november 2022 01:53 schreef engine het volgende:
[..]
En Jeff ook. Werkelijk idioot dat het genegeerd wordt.
Maar Jeff hoor jij dus nooit iets zeggen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik volg het niet 24/7 en weet niet wie wat allemaal zegt over elkaar, dat het niet veel fraais is en dat geldt écht voor iedereen in de loods, weten we allemaal. IK heb Wanda bijv. vandaag (of was het gisteren ) nog horen zeggen dat ze Martin voor de bek ging of wilde slaan, vergelijkbaar met de uitspraak van Kim, alleen Kim deed het tegen de persoon zelf (en dus een bedreiging) en Wanda tegen iedereen die het horen wilde, maar niet tegen de persoon zelf.
Af en toe zie je weleens iets voorbijkomen en als je dat koppelt aan wat je hier allemaal leest dan zegt dat vaak ook al genoegquote:Op zaterdag 26 november 2022 01:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik volg het niet 24/7 en weet niet wie wat allemaal zegt over elkaar, dat het niet veel fraais is en dat geldt écht voor iedereen in de loods, weten we allemaal. IK heb Wanda bijv. vandaag (of was het gisteren ) nog horen zeggen dat ze Martin voor de bek ging of wilde slaan, vergelijkbaar met de uitspraak van Kim, alleen Kim deed het tegen de persoon zelf (en dus een bedreiging) en Wanda tegen iedereen die het horen wilde, maar niet tegen de persoon zelf.
Lees wat ik schrijf, dat iedereen in de loods dingen over anderen zeggen die niet fraai zijn. Ik haalde het voorbeeld van Wanda aan, omdat dit ook vandaag plaatsvond.quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:59 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Jeff hoor jij dus nooit iets zeggen?
Je bent er erg selectief in dan. En eerlijk, dat ben ik ook.quote:Op zaterdag 26 november 2022 02:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lees wat ik schrijf, dat iedereen in de loods dingen over anderen zeggen die niet fraai zijn. Ik haalde het voorbeeld van Wanda aan, omdat dit ook vandaag plaatsvond.
Niet selectief, 2 vergelijkbare situaties naast elkaar die dezelfde dag hebben plaatsgevonden. Het gedrag van Jeff, destijds naar Martin vond ik ook niet acceptabel.quote:Op zaterdag 26 november 2022 02:07 schreef engine het volgende:
[..]
Je bent er erg selectief in dan. En eerlijk, dat ben ik ook.
Oh,..sorry, zal dat voortaan daar doen🥺quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Vraag dit nou gewoon in het filmpjestopic…
Nou volgens mij krijgt Jeff het er hier in de COS ook flink van langs.quote:Op zaterdag 26 november 2022 02:08 schreef engine het volgende:
Maar nooit een woord over Jeff zijn uitspraken. Ja sorry, dat vind ik lastig te begrijpen. Alsof die gast heilig is ofzo.
Oh,..sorry, zal dat voortaan daar doen🥺quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Vraag dit nou gewoon in het filmpjestopic…
Mijn verzoekje is nu toch inmiddels ook al een aantal keer gelezen😁😁😁😁quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nope. Deze vragen worden altijd in de cos gesteld en daar komt dan vast een filmpje van. Check de filmpjes topic anders maar.
Wel opvallend dat ze normaal niets hoort of de helft mist, maar nu met alle geluiden in de keuken, niets gemist heeftquote:Op zaterdag 26 november 2022 02:12 schreef Kakadylo het volgende:
Vergeet ook niet dat Esther niets terug kon doen zonder zelf dus te gaan schelden of op de vuist te gaan
Zeker.. tegelijkertijd wordt hij op een voetstuk geplaatst waar ik helemaal niks van begrijp. Ik zie het gewoon echt niet. Jeff is er voor Jeff en alles wat hij sociaal doet is alleen omdat hij er zelf beter van wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2022 02:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou volgens mij krijgt Jeff het er hier in de COS ook flink van langs.
Ff terug naar het begin. Esther gebruikt een nieuwe pan wat niet zou mogen. Er wordt wat van gezegd. Over en weer. Esther zuigt en Kim kapster flipt. Het gaat mij om het taalgebruik van Kim kapster. Over alle grenzen heen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 02:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel opvallend dat ze normaal niets hoort of de helft mist, maar nu met alle geluiden in de keuken, niets gemist heeft
Jeff is nou juist reden om überhaupt die streams te kijken en denk dat er veel aannames over hem bestaan bovendienquote:Op zaterdag 26 november 2022 02:15 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker.. tegelijkertijd wordt hij op een voetstuk geplaatst waar ik helemaal niks van begrijp. Ik zie het gewoon echt niet. Jeff is er voor Jeff en alles wat hij sociaal doet is alleen omdat hij er zelf beter van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |