Dat soort gescheld snap ik niet, sorry.quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh nee, zo is Esther niet, voor het oog de charmante dame, maar ondertussen. Ik ben echt geen fan van Kim K en haar gescheld was alles behalve netjes, maar ik begrijp het wel
Je mag nooit iemand bedreigen, maar wat was dan een echte bedreiging? Iets hypothetisch of iets wat ze ging doen, wat aannemelijk was?quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:32 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat vind jij dus een goede reden om iemand te bedreigen? Want dat is wat je nu zegt eigenlijk.
Super speciale pan die alleen door leden van het kookclubje gebruikt mag worden.quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:32 schreef JDB94 het volgende:
Waarom mocht ze die pan eigenlijk niet gebruiken, Kim had het over 'de regels', maar mij niet bekend dit
ik keur het niet goed, maar we zijn allemaal mensen. Ook ik ben wel eens te ver gegaan, als je een bepaald punt hebt bereikt, kan iedereen (terecht of onterecht) uit zijn plaat gaan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:33 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat soort gescheld snap ik niet, sorry.
Ze formuleerde het als een flinke bedreiging.quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je mag nooit iemand bedreigen, maar wat was dan een echte bedreiging? Iets hypothetisch of iets wat ze ging doen, wat aannemelijk was?
Wat was de echte bedreiging dan volgens jou?quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze formuleerde het als een flinke bedreiging.
Dat geloof ik wel van je hoor. Mooie discussie nu.quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik keur het niet goed, maar we zijn allemaal mensen. Ook ik ben wel eens te ver gegaan, als je een bepaald punt hebt bereikt, kan iedereen (terecht of onterecht) uit zijn plaat gaan.
Ja daar kun je over discussiėren. Ik heb ergere uitspraken gehoord in deze show. Van mij had het ook niet gehoeven.quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je mag nooit iemand bedreigen, maar wat was dan een echte bedreiging? Iets hypothetisch of iets wat ze ging doen, wat aannemelijk was?
Kim K heeft letterlijk gezegd dat ze Esther op haar bek wilt slaan en volgens mij nog iets ergers er achteraan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat was de echte bedreiging dan volgens jou?
Ja dat klopt. Maar Jeff die zegt dat hij iemand psychisch kapot wil maken vind ik nog altijd zoveel heftiger.quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze formuleerde het als een flinke bedreiging.
KimK verloor haar zelfbeheersing en ging zoals wel vaker lopen schelden terwijl ze dondersgoed wist wat ze allemaal zeiquote:Op zaterdag 26 november 2022 01:33 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat soort gescheld snap ik niet, sorry.
Ja laat meppen danquote:Op zaterdag 26 november 2022 01:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Kim K heeft letterlijk gezegd dat ze Esther op haar bek wilt slaan en volgens mij nog iets ergers er achteraan.
Daar kun je iemand op aanspreken maar daar delen ze geen kaarten voor uit natuurlijk zoals ook niet met zoveel ander gedoequote:Op zaterdag 26 november 2022 01:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar Jeff die zegt dat hij iemand psychisch kapot wil maken vind ik nog altijd zoveel heftiger.
vanmorgen een hele lieve daad van Kim D, voor Moraima, veel mensen emotioneel, me 2. Menselijk, mooie emotie.quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel van je hoor. Mooie discussie nu.
Daarom is deze kaart ook onzin. Het is willekeur.quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar kun je iemand op aanspreken maar daar delen ze geen kaarten voor uit natuurlijk zoals ook niet met zoveel ander gedoe
Als jij je autodeuren niet op slot doet en je auto wordt gejat, wie is er dan fout?quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar als iemand "zuigt" en daarna wordt hij dood geschoten, wie is dan fout? Want daar zijn we dus over aan het discussiėren. Slaat toch nergens op.
Nee dit ging echt te ver zoals ook destijds met Jeff naar Martin alleen toen werd er (nog) niets mee gedaanquote:Op zaterdag 26 november 2022 01:42 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom is deze kaart ook onzin. Het is willekeur.
Hoe vaak heeft Wanda al gezegd dat ze iemand op de bek wil of gaat slaan, om het even helemaal gelijk te trekken (letterlijk dezelfde woorden door Wanda gebruikt)quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Kim K heeft letterlijk gezegd dat ze Esther op haar bek wilt slaan en volgens mij nog iets ergers er achteraan.
Je moet met je tengels van andermans spullen afblijven maar mijn redenering komt, vind ik, dicht bij het geval wat vandaag speelt.quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als jij je autodeuren niet op slot doet en je auto wordt gejat, wie is er dan fout?
Moet je met de tengels van andermans spullen afblijven of lok je het uit door de deuren open te laten?
Ja maar dan kun je dit dus ook niet meer doen. Waarom de ene wel en de andere niet?quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee dit ging echt te ver zoals ook toen met Jeff naar Martin alleen toen werd er (nog) niets mee gedaan
En Jeff net zo vaak. Letterlijk dezelfde woorden ook nog.quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Wanda al gezegd dat ze iemand op de bek wil of gaat slaan, om het even helemaal gelijk te trekken (letterlijk dezelfde woorden door Wanda gebruikt)
Niet in iemands gezicht sowieso want dat durft ze niet.quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Wanda al gezegd dat ze iemand op de bek wil of gaat slaan, om het even helemaal gelijk te trekken (letterlijk dezelfde woorden door Wanda gebruikt)
Jeff dus ook niet. We blijven dezelfde uitspraak wel even gelijk waarderen neem ik aan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:48 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Niet in iemands gezicht sowieso want dat durft ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |