abonnement Unibet Coolblue
pi_206825209
Het valt me wel op dat ze nu veel minder logeren en bij elkaar in bed liggen, m.u.v de stelletjes
if it's meant to be, it will be
pi_206825211
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 00:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het begint er bijna op te lijken at het programma snel moet stoppen. Streams op slapende mensen, terwijl er nog bewoners wakker zijn. je hoort mensen lachen en deuren die open en dicht gaan. Gele kaarten en deze week al 20.000 uit de pot. Vind het maar raar
Nee ze worden gewoon strenger. Dat is van de week al aangekondigd, dat vandaag is het gevolg hiervan. Wat je er ook van vind want het was een belachelijke beslissing.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206825215
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 01:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik kan naar zoiets niet luisteren. Beneden alle peil.
Het praat bijna als een puber die straks even een coronatest bij zichzelf gaat afnemen om zo naar Mysteryland te kunnen
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_206825216
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 01:09 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee ze worden gewoon strenger. Dat is van de week al aangekondigd, dat vandaag is het gevolg hiervan. Wat je er ook van vind want het was een belachelijke beslissing.
Sloeg idd nergens op en vooral niet omdat Esther zat te smeken om een gele kaart toen ze buiten liep en zelf maar zat te zuigen en te zuigen. En een échte bedreiging heb ik niet gehoord
pi_206825218
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 01:08 schreef mario390 het volgende:

[..]
is dat mario?
Jezelf quoten ja :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_206825219
Alle normen en waarden zijn dan toch weg als Mexx zwanger blijkt te zijn omwille van het programma, tv maken in een rls.

Net zoals alle normen en waarden van Kim kapster vandaag weg waren toen ze uitviel naar Esther.

Niet te excuseren dit, gewoon te sneu voor woorden dat die meiden zich er voor lenen en dat doen ze helemaal zelf want verzot op aandacht en dus ook op negatieve aandacht.
pi_206825223
Mexx mocht eerst van thuis niets met een jongen beginnen en niet lang daarna denkt ze zwanger te zijn van een man _O-
pi_206825225
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 01:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
Alle normen en waarden zijn dan toch weg als Mexx zwanger blijkt te zijn omwille van het programma, tv maken in een rls.

Net zoals alle normen en waarden van Kim kapster vandaag weg waren toen ze uitviel naar Esther.

Niet te excuseren dit, gewoon te sneu voor woorden dat die meiden zich er voor lenen en dat doen ze helemaal zelf want verzot op aandacht en dus ook op negatieve aandacht.
Het taalgebruik van Kim K was niet bepaald een schoolvoorbeeld, maar hoe Esther zat te zuigen en uit te dagen. Ik word niet snel boos, maar ik was ook uit mijn plaat gegaan.
Vergeet ook niet dat je niet echt weg kan lopen en de irritaties steeds hoger oplopen
pi_206825227
Dit is toch wel echt de gezelligste kamer, je hoort ook Moraima op de achtergrond steeds lachen. *O*
pi_206825234
Mexx wil wel een kip aanschaffen, maar hebben ze al gevraagd, ze mogen geen huisdieren. Zegt Mexx: we hebben al Rupert en dan zien we een slapende Berend. WTF :(
pi_206825235
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 01:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Het taalgebruik van Kim K was niet bepaald een schoolvoorbeeld, maar hoe Esther zat te zuigen en uit te dagen. Ik word niet snel boos, maar ik was ook uit mijn plaat gegaan.
Vergeet ook niet dat je niet echt weg kan lopen en de irritaties steeds hoger oplopen
Ik ben het niet met je eens. Esther zat te zuigen over iets wat niet persoonlijk was. Als je daar al niet tegen kan. Toch eigenlijk?
pi_206825241
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 01:21 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Ik ben het niet met je eens. Esther zat te zuigen over iets wat niet persoonlijk was. Als je daar al niet tegen kan. Toch eigenlijk?
KimK ging frontaal op persoonlijk vlak in de aanval dus sloeg finaal door met haar taalgebruik en in zekere zin bedreiging
pi_206825245
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 01:21 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Kim K sprak haar in het begin netjes aan op het gebruik van de nieuwe pannen, ze reageerde daar belachelijk op, daarna tegen iedereen er een opmerking over maken, wat zou ik voor sanctie krijgen in de hoop haar gelijk te halen. De afspraak was: de nieuwe pannen zijn alleen voor de kookclub. Esther zegt dat ze in de horeca heeft gewerkt en wel netjes met pannen kan omgaan, maar wel met een spatel in die nieuwe pan zit te werken. Dus ze kan het niet. Bij velen zit Esther al hoog in de irritatiezone en dit was bij Kim K de bekende druppel
pi_206825246
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 01:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Kim K sprak haar in het begin netjes aan op het gebruik van de nieuwe pannen, ze reageerde daar belachelijk op, daarna tegen iedereen er een opmerking over maken, wat zou ik voor sanctie krijgen in de hoop haar gelijk te halen. De afspraak was: de nieuwe pannen zijn alleen voor de kookclub. Esther zegt dat ze in de horeca heeft gewerkt en wel netjes met pannen kan omgaan, maar wel met een spatel in die nieuwe pan zit te werken. Dus ze kan het niet. Bij velen zit Esther al hoog in de irritatiezone en dit was bij Kim K de bekende druppel
Inderdaad, haar woorden waren niet oke maar niet gek als je op tilt gaat na je zolang in te houden
pi_206825247
Je kan van Esther vinden wat je wil maar wat zij deed daar kun je gewoon van weglopen, negeren of diegene erop aanspreken
pi_206825249
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 01:26 schreef JDB94 het volgende:

[..]
Inderdaad, haar woorden waren niet oke maar niet gek als je op tilt gaat na je zolang in te houden
Zo zie ik het ook. Haar taalgebruik was Not Done, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen en helemaal na het gebeuren en dan zo onschuldig het slachtoffer uithangen. Ik vind het een heel nare vrouw :Y
pi_206825250
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 01:27 schreef Kakadylo het volgende:
Je kan van Esther vinden wat je wil maar wat zij deed daar kun je gewoon van weglopen, negeren of diegene erop aanspreken
Ja het is nooit een excuus voor je eigen gedrag.
pi_206825251
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 01:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Dus omdat iemand in je irritatiezone zit, mag je die wel uitmaken voor van alles en nog wat? Het was echt te heftig hoor wat Kim kapster uitkraamde.
pi_206825254
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 01:27 schreef Kakadylo het volgende:
Ze sprak Esther eerst netjes aan, maar heeft bij Esther geen zin. die doet wat ze wil, hoort wat ze wil en zuigt. Als het zo erg was, waarom greep dan niemand in de keuken in? Zelfs de grote God Isaac niet, die liet het gewoon gebeuren, terwijl hij woedend werd Op Erik die de tekst van de muur wilde vegen?
Dan is het van iedereen vreemd gedrag
pi_206825255
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2022 01:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is nooit een excuus voor je eigen gedrag.
Zouden beiden mekaar hebben afgeblaft dan was het al anders geweest
pi_206825259
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 01:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ze sprak Esther eerst netjes aan, maar heeft bij Esther geen zin. die doet wat ze wil, hoort wat ze wil en zuigt. Als het zo erg was, waarom greep dan niemand in de keuken in? Zelfs de grote God Isaac niet, die liet het gewoon gebeuren, terwijl hij woedend werd Op Erik die de tekst van de muur wilde vegen?
Omdat de rest ook weet inmiddels dat het tv materiaal is? Het is niet te vergelijken met de echte wereld.
pi_206825260
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 01:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Maar dat vind jij dus een goede reden om iemand te bedreigen? Want dat is wat je nu zegt eigenlijk.
pi_206825261
Waarom mocht ze die pan eigenlijk niet gebruiken, Kim had het over 'de regels', maar mij niet bekend dit
pi_206825262
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 01:30 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Zouden beiden mekaar hebben afgeblaft dan was het al anders geweest
oh nee, zo is Esther niet, voor het oog de charmante dame, maar ondertussen. Ik ben echt geen fan van Kim K en haar gescheld was alles behalve netjes, maar ik begrijp het wel
pi_206825265
Esther zat te flamebaiten door het continu weer terug te halen, dan zou ik ook m'n cool verliezen op een gegeven moment. Kan je beter meteen weglopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')