Buitenspel is een positie. Hij hoeft niet te hinderen, hij moet hinderlijk in buitenspelpositie staan. En hij stond voor zijn neus al voor de bal werd aangeraakt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je kunt hem afkeuren, maar Noppert had die bal ook niet gehad als die speler er niet stond, dus echt hinderen is het dan ook niet.
Maar de VAR was er heel snel uit
Maar ik hou van jou.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op fok wordt gehaat op werkelijk alles en iedereen dus wat verwacht je.
Je bent zelf een kutspelerquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken, het zijn allebei ongelooflijke kutspelers.
Na jouw Valencia grap valt alles mee.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet zo heel veel zin in de tweede helft.
Want ik verwacht niet dat die heel veel leuker is, zeg maar
nou nou nouquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op fok wordt gehaat op werkelijk alles en iedereen dus wat verwacht je.
Gelukkig hebben we Gakpoquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:05 schreef Dven het volgende:
Wat droevig is dat toch eigenlijk he, dat je het als Nederlands elftal met Depay en Bergwijn moet doen
We máken het leuk voor je.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
O uiteraard, alleen vind ik Memphis gewoon echt op alle vlakken een verschrikkelijke speler.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederland is 10x beter met Memphis dan zonder.
Skieeeeeeeeeeeeeeepquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft Depay ontvolgt op Instagram.
Insgelijks dombo!!! Jij lijkt mij iemand die vrijwilligerswerk verricht in hulpbehoevende landen zelfs.quote:
Tsja.quote:
Bek houden, ik ben afgelopen dinsdag kampioen geworden van mijn tafeltenniscompetitiequote:
Gelukkig zitten we in het warme bad van het WK forum!quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nice.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bek houden, ik ben afgelopen dinsdag kampioen geworden van mijn tafeltenniscompetitie
Ik vind het qua persoon echt een pipo, nu ook weer met z'n rapact met zo'n Quincy Promes... maar als voetballer kun je niet zonder 'm.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O uiteraard, alleen vind ik Memphis gewoon echt op alle vlakken een verschrikkelijke speler.
Ja! Hoe weet je dat! Ecuador maar ook in Oeganda!quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Insgelijks dombo!!! Jij lijkt mij iemand die vrijwilligerswerk verricht in hulpbehoevende landen zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |