abonnement Unibet Coolblue
pi_206816333
Wij gaan waarschijnlijk scheiden. Onze totale inkomen = 1700 euro per maand. Zij is zelf werkloos. we hebben 2 kinderen 1 van 0 jaar en een van 1 jaar oud.

hoeveel alimentatie moet ik dan intotaal betalen voor de kinderen en eventueel partner alimentatie? kan dat wel met zoeen lage inkomen?

kinderen gaan 1 week bij mij blijven en 1 week bij haar.
pi_206816375
wellicht kan je de kinderen niet erkennen?
pi_206816381
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 15:22 schreef Jahr00n het volgende:
wellicht kan je de kinderen niet erkennen?
ik wil de kinderen wel blijven erkennen.
  vrijdag 25 november 2022 @ 15:27:45 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206816438
Die 1700 is dat een baan of een uitkering?
The love you take is equal to the love you make.
pi_206816447
Mijn glazen bol zegt: "twee keer de helft".
Met zó weinig informatie in de OP is er NIKS te zeggen op je vraag.
pi_206816571
Ik ben nu zo'n 3 jaar gescheiden en ze kijken ook wel een beetje hoeveel kosten jij straks heb, ga je de hypotheek overnemen? Ze nemen je ziektekostenverzekering mee, ze kijken eigenlijk hoeveel je kan missen, je moet zelf ook wel rond kunnen komen zeg maar

Ik heb een salaris van netto ¤2575, ik betaal aan partner alimentatie ¤312 en kinderalimentatie is ¤262, daarnaast kan je ook korting krijgen op kinderalimentatie als je echt volledige dagen voor je kind zorgt want dan betaal je dus die dagen drinken en eten voor je kind dus dan hoef je deze dagen niet aan je ex te betalen maar hoe dan ook, je wordt genaaid, ga daar maar van uit
pi_206816578
Dat hangt van je salaris af en niet van het totale inkomen.
Het is wel handig dat je parttime werkt nu voor de hoogte van je alimentatie
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206816598
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 15:27 schreef Lienekien het volgende:
Die 1700 is dat een baan of een uitkering?
Dat zal vast een parttime baan zijn incl toeslagen omdat het volgens de op gaat over totaal inkomen.
Excl toeslagen kom je namelijk onder het minimumloon uit voor een fulltime baan.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 25 november 2022 @ 16:01:13 #9
338319 ZarB
Piña colada
pi_206816911
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 15:36 schreef alexmarvel het volgende:
Ik ben nu zo'n 3 jaar gescheiden en ze kijken ook wel een beetje hoeveel kosten jij straks heb, ga je de hypotheek overnemen? Ze nemen je ziektekostenverzekering mee, ze kijken eigenlijk hoeveel je kan missen, je moet zelf ook wel rond kunnen komen zeg maar

Ik heb een salaris van netto ¤2575, ik betaal aan partner alimentatie ¤312 en kinderalimentatie is ¤262, daarnaast kan je ook korting krijgen op kinderalimentatie als je echt volledige dagen voor je kind zorgt want dan betaal je dus die dagen drinken en eten voor je kind dus dan hoef je deze dagen niet aan je ex te betalen maar hoe dan ook, je wordt genaaid, ga daar maar van uit
Partneralimentatie? Ik dacht dat ze dat allang afgeschaft hadden. Wat een ouderwetse regeling is dat.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_206816975
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 16:01 schreef ZarB het volgende:

[..]
Partneralimentatie? Ik dacht dat ze dat allang afgeschaft hadden. Wat een ouderwetse regeling is dat.
Tegenwoordig is partner alimentatie maximaal 5 jaar, zeggen ze maar als je een kind hebt dan is het tot wanneer je kind 12 is ofzo en het legt er aan hoeveel je ex werkt, als ze ¤1000 verdient dan krijgt ze niks, mijn ex was werkloos maar van de rechtbank moest ze wel werk zoeken anders had ze ook geen recht op alimentatie dus heeft ze expres een parttime baantje genomen zodat ik geld kan lappen....
pi_206817072
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 15:27 schreef Lienekien het volgende:
Die 1700 is dat een baan of een uitkering?
baan. maakt dat een verschil;?
pi_206817080
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 15:36 schreef alexmarvel het volgende:
Ik ben nu zo'n 3 jaar gescheiden en ze kijken ook wel een beetje hoeveel kosten jij straks heb, ga je de hypotheek overnemen? Ze nemen je ziektekostenverzekering mee, ze kijken eigenlijk hoeveel je kan missen, je moet zelf ook wel rond kunnen komen zeg maar

Ik heb een salaris van netto ¤2575, ik betaal aan partner alimentatie ¤312 en kinderalimentatie is ¤262, daarnaast kan je ook korting krijgen op kinderalimentatie als je echt volledige dagen voor je kind zorgt want dan betaal je dus die dagen drinken en eten voor je kind dus dan hoef je deze dagen niet aan je ex te betalen maar hoe dan ook, je wordt genaaid, ga daar maar van uit
2575 is wel een groot verschil. 1700 is bijna 1000 euro minder
pi_206817093
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 15:38 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Dat zal vast een parttime baan zijn incl toeslagen omdat het volgens de op gaat over totaal inkomen.
Excl toeslagen kom je namelijk onder het minimumloon uit voor een fulltime baan.
met toeslagen krijgen we rond de 2500 euro.

ex toeslagen netto 1700 euro per maand
pi_206817177
Is het dan niet van belang waarom ze niet werkt??
pi_206817363
Tip als jullie co ouderschap doen dus week bij jouw week bij haar etc dat je de helft van de kinderbijslag mag hebben 👍

Alimentatie is maar net wat je afspreekt, helaas zit je met bijstand en die zien het als inkomsten en zullen het maximale van je willen !

Hier zou ik 600+ per maand kunnen krijgen voor mijn zoon maar dat hoef en wil ik niet, ik heb hem gevraagd wat hij wil 😉 maar in jullie geval zit jij met de bijstand en die graaien graag veel centen bij jouw weg die jouw kinderen en je ex niet zullen krijgen. Dit geldt ook voor partner alimentatie, dit gaat ook naar de bijstand, dit kun je ook zo vinden op google. 940 euro bijstand plus toeslagen en meer niet. Gaat ze werken mag ze de 2 alimentatie wel houden voor haarzelf en jullie kinderen

[ Bericht 40% gewijzigd door Aloria op 25-11-2022 17:06:47 ]
pi_206817400
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 16:17 schreef ajingullik het volgende:

[..]
met toeslagen krijgen we rond de 2500 euro.

ex toeslagen netto 1700 euro per maand
Dit is ook het bedrag wat je krijgt als je alleen gaat wonen, ik ben alleenstaande moeder met parttime baan van 20 uur en ik heb hetzelfde als wat jullie nu ook krijgen. Dan weet je ongeveer wat je straks in je eentje hebt 😉

( Je ex daarin tegen zal er straks een stuk minder warm bij zitten in de bijstand als ik haar was moet ze zo snel mogelijk op zoek naar een part time baan, dan heb je veel meer vrijheden/mogelijkheden en dan is de kinderalimentatie ook echt van jullie kinderen en vloeit het niet naar de bijstand)

[ Bericht 5% gewijzigd door Aloria op 25-11-2022 17:08:09 ]
  vrijdag 25 november 2022 @ 16:55:59 #17
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_206817602
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 15:22 schreef Jahr00n het volgende:
wellicht kan je de kinderen niet erkennen?
Kinderen geboren in een huwelijk worden automatisch geacht de kinderen van beide partners te zijn, daarvoor hoeft de vader ze niet te erkennnen.

Wil de vader het vaderschap van de kinderen ontkennen, dan zal daarvoor een DNA-test moeten worden afgenomen, om te bewijzen dat hij de vader niet is. Daarna kan hij via de rechter het vaderschap aanvechten. Een vader verliest ook niet automatisch het vaderschap als bewezen is dat "zijn" kinderen niet van hem zijn, daarvoor moet hij actie ondernemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door mvdejong op 26-11-2022 12:23:19 ]
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  vrijdag 25 november 2022 @ 17:20:35 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206818179
Zorg dat je naast een 50/50 verdeling van de zorg voor de kinderen ook ieder een kind op het adres inschrijft, dan zijn jullie allebei alleenstaande ouders voor de belastingdienst en dat scheelt enorm.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206818380
Ligt er aan of je voor co-ouderschap gaat of een andere constructie.
Als de kinderen bij haar blijven wonen, paar euro, zal letterlijk om tientjes gaan.
pi_206818392
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 16:55 schreef mvdejong het volgende:

[..]
Kinderen geboren in een huwelijk worden automatisch geacht de kinderen van beide partners te zijn, daarvoor hoeft de vader ze niet te erkennnen.

Wil de vader het vaderschap van de kinderen ontkennen, dan zal daarvoor een DNA-test moeten worden afgenomen, om te bewijzen dat hij de vader niet is. Daarna kan hij via de rechter het vaderschap aanvechten. Een vader verliest ook niet automatische het vaderschap als bewezen is dat "zijn" kinderen niet van hem zijn, daarvoor moet hij actie ondernemen.
Bizar eigenlijk.
Emancipatie my ass.
  vrijdag 25 november 2022 @ 17:39:57 #21
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_206818590
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 17:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Bizar eigenlijk.
Emancipatie my ass.
Moedertje natuur is niet emancipatoir : een moeder weet of de kinderen van haar zijn (en meestal of ze van haar man zijn, of ze moet zowel met haar man als met een ander onbeschermde sex hebben gehad), voor een vader is het wat minder zeker.

Overigens is dat recentelijk in mijn familie voorgekomen, een moeder heeft een aantal weken voor haar overlijden aan een van haar kinderen verteld dat die niet van haar man was. Nu was al bekend dat zij wel eens een scheve schaats had gereden, maar toch. Dat kwam voor de hele familie naar buiten op de dag voor de uitvaart, feest dus.

De man is toch aan de DNA-test gegaan, en ondanks een wat verstoorde relatie het betreffende kind ook, en toen bleek die toch echt van de man te zijn, niet van een of ander liefje (er had zich trouwens wel iemand gemeld die toegaf rond die tijd iets met haar te hebben gehad). Hij had het betreffende kind wel uit zijn testament gehaald, maar was niet van plan het vaderschap aan te vechten, dus het kind had so-wie-so recht op het kindsdeel.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  vrijdag 25 november 2022 @ 17:42:08 #22
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_206818642
https://www.alimentatiewi(...)ntatie-behoefte.html

Euro werk, vul zelf maar in TS.

Ik neem even aan dat TS 1700 bruto heeft uit arbeid, en de ex straks ~900 uit een uitkering.
Dum de dum
pi_206818690
Met dat lage inkomen waarschijnlijk niet meer dan 25 euro per maand.
pi_206818963
TS, ik vind het heel sympathiek dat iedereen zo met je meedenkt - en dat is begrijpelijk, want we zitten in WGR - maar mij valt vooral dat 'waarschijnlijk' op in de OP. Waar hangt dat vanaf? Is er nog een mogelijkheid om nader tot elkaar te komen of vormen de financiën een mogelijke belemmering? De kinderen zijn wel heel jong...
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206821719
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 17:42 schreef Fe2O3 het volgende:
https://www.alimentatiewi(...)ntatie-behoefte.html

Euro werk, vul zelf maar in TS.

Ik neem even aan dat TS 1700 bruto heeft uit arbeid, en de ex straks ~900 uit een uitkering.
TS schrijft toch echt duidelijk netto in een reactie
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206821891
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 17:54 schreef Claudia_x het volgende:
TS, ik vind het heel sympathiek dat iedereen zo met je meedenkt - en dat is begrijpelijk, want we zitten in WGR - maar mij valt vooral dat 'waarschijnlijk' op in de OP. Waar hangt dat vanaf? Is er nog een mogelijkheid om nader tot elkaar te komen of vormen de financiën een mogelijke belemmering? De kinderen zijn wel heel jong...
haar moeder blijkt een narcistische kreng te zijn die de boel volledig saboteert. we hebben sinds een aantal jaar geen contact meer met hen vanwege haar persoonlijkheidsstoornis. en zij wilt de no-contact verbreken. dat sta ik niet toe. want ze wilt met de kinderen naar haar narcistische moeder toe en dat kan ik als vader nooit toestaan. want dan heb ik een aandeel in het feit dat mijn kinderen trauma zullen oplopen.

ik heb mijn vrouw verteld dat als ze de no-contact verbreekt , dat ik per direct zal scheiden. en hiermee slaat ze haar eigen ruiten in want hoogstwaarschijnlijk zullen onze kinderen haar als ouder verstoten aangezien zij bewust haar kinderen in een toxische omgeving brengt. mijn kinderen zullen namelijk mijn familie 1 week zien met stabiele liefde en 1 week de realiteit van de narcist. dat zal snel bergafwaarts gaan voor mijn vrouw helaas. gezin kapot + ouderverstoting (die zij zelf veroorzaakt heeft door haar kinderen in een verwoestende brand te gooien)
pi_206821952
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 17:44 schreef Jaeger85 het volgende:
Met dat lage inkomen waarschijnlijk niet meer dan 25 euro per maand.
dan is dat wel te doen. 25 euro stelt niks voor. voorlopig kiest ze voor haar gezin en gaat de no-contact door. maar , zou ze toch contact opzoeken met haar narc moeder dan is het wel over en uit.
pi_206822035
dit is in grote lijnen de situatie waar ik in zit:

pi_206822251
De 'als jij dit doet gaan we scheiden' tactiek, je moet maar durven. En wel doorzetten dan, want anders leert ze er niet van.

Hulde.
-nee-
pi_206822741
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2022 20:25 schreef Marsenal het volgende:
De 'als jij dit doet gaan we scheiden' tactiek, je moet maar durven. En wel doorzetten dan, want anders leert ze er niet van.

Hulde.
Ja zeker. recht op haar muil. en het is geen grap. als je mijn kinderen naar narcisten brengt ben je geen moeder in mijn ogen. je hoort ze te beschermen. als zij zelfs haar eigen kinderen niet kan beschermen wat heb ik dan aan haar? niks. voorlopig houdt ze zichzelf koest dus komt wel goed.
  vrijdag 25 november 2022 @ 20:58:05 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206822822
Dus je zit in de aircohandel?
The love you take is equal to the love you make.
pi_206822884
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2022 20:25 schreef Marsenal het volgende:
De 'als jij dit doet gaan we scheiden' tactiek, je moet maar durven. En wel doorzetten dan, want anders leert ze er niet van.

Hulde.
  vrijdag 25 november 2022 @ 21:12:10 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206823067
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 20:03 schreef ajingullik het volgende:

[..]
haar moeder blijkt een narcistische kreng te zijn die de boel volledig saboteert. we hebben sinds een aantal jaar geen contact meer met hen vanwege haar persoonlijkheidsstoornis. en zij wilt de no-contact verbreken. dat sta ik niet toe. want ze wilt met de kinderen naar haar narcistische moeder toe en dat kan ik als vader nooit toestaan. want dan heb ik een aandeel in het feit dat mijn kinderen trauma zullen oplopen.

ik heb mijn vrouw verteld dat als ze de no-contact verbreekt , dat ik per direct zal scheiden. en hiermee slaat ze haar eigen ruiten in want hoogstwaarschijnlijk zullen onze kinderen haar als ouder verstoten aangezien zij bewust haar kinderen in een toxische omgeving brengt. mijn kinderen zullen namelijk mijn familie 1 week zien met stabiele liefde en 1 week de realiteit van de narcist. dat zal snel bergafwaarts gaan voor mijn vrouw helaas. gezin kapot + ouderverstoting (die zij zelf veroorzaakt heeft door haar kinderen in een verwoestende brand te gooien)
Je maakt er nogal een positief verhaal voor jezelf van over wat je kinderen later zullen doen, maar vergis je niet, dat kwartje kan zomaar de andere kant op vallen en dan ben je een stuk beroerder af dan wanneer je gewoon onderdeel van hetzelfde gezin blijft en het gedrag van je schoonmoeder ook een stuk beter kunt begeleiden voor je kinderen.
Ik vind het nogal een aanname dat ze door wekelijks jouw liefhebbende familie om zich heen te hebben het narcisme van andere mensen om zich heen zullen herkennen en veroordelen.

Ik denk dat je jezelf in de voet schiet met deze keuze.
Je zou ook met je vrouw af kunnen spreken dat zij wel naar haar moeder gaat maar haar moeder niet in jullie huis komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 25 november 2022 @ 21:15:40 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206823145
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 20:07 schreef ajingullik het volgende:

[..]
dan is dat wel te doen. 25 euro stelt niks voor. voorlopig kiest ze voor haar gezin en gaat de no-contact door. maar , zou ze toch contact opzoeken met haar narc moeder dan is het wel over en uit.
Als je mij op die manier voor een keuze zou zetten dan zou het idd over en uit zijn, niet omdat ik dan zo graag contact met mijn vermeend narcistische moeder zou willen hebben, maar omdat ik geen zin heb in een relatie met een paternalistische vent die denkt dat hij voor mij kan bepalen met wie ik wel of niet omga.

Je verliest het straks niet omdat ze weer contact wil maar omdat je voor haar wilt bepalen wat ze wel en niet mag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 25 november 2022 @ 21:17:05 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206823177
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 20:58 schreef Lienekien het volgende:
Dus je zit in de aircohandel?
Damn :D
Meesterlijk _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206823242
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Je maakt er nogal een positief verhaal voor jezelf van over wat je kinderen later zullen doen, maar vergis je niet, dat kwartje kan zomaar de andere kant op vallen en dan ben je een stuk beroerder af dan wanneer je gewoon onderdeel van hetzelfde gezin blijft en het gedrag van je schoonmoeder ook een stuk beter kunt begeleiden voor je kinderen.
Ik vind het nogal een aanname dat ze door wekelijks jouw liefhebbende familie om zich heen te hebben het narcisme van andere mensen om zich heen zullen herkennen en veroordelen.

Ik denk dat je jezelf in de voet schiet met deze keuze.
Je zou ook met je vrouw af kunnen spreken dat zij wel naar haar moeder gaat maar haar moeder niet in jullie huis komt.
de kans dat de kwartje de ander kant op kan vallen is klein omdat ze kunnen vergelijken. mijn vrouw heeft die kans nooit gehad. ze is opgegroeid met narcistische misbruik en denkt nu dus dat het normaal gedrag is. ze heeft nooit kunnen vergelijken.

en nee voor mij is het redline als ze opnieuw contact maakt met haar narc ouders. dan is het per direct over en uit. ik doe niet mee aan het psychisch verminken van mijn kinderen want die zullen mij later daarop aanspreken.

mensen die hun kinderen op deze manier in brand steken noemen ze ''enablers''. Die krijgen uiteindelijk vaak ook een no-contact op hun neus maar dan vanuit de kinderen omdat ze hun kinderen niet hebben beschermd tegen de toxic opa/oma. in deze tijd trekken mensen de bullshit van andere niet meer. het is snel klaar.
  vrijdag 25 november 2022 @ 21:22:12 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206823294
Met de bullshit van hun pa zullen je kinderen helaas nog een hele tijd moeten dealen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206823406
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:22 schreef Lienekien het volgende:
Met de bullshit van hun pa zullen je kinderen helaas nog een hele tijd moeten dealen.
narcistische misbruik heb ik niets mee te maken. dat is echt een ander level hell. heb nog nooit gezien dat een persoon , iets wat is gebeurd , glashard ontkent terwijl die er notabene erbij was. ze gaslighten je om breinschade te veroorzaken. iedereen die zijn kind bewust naar dit soort manipulerende toxic mensen brengt mag van mij de gevangenis in vanwege kindermisbruik.
  vrijdag 25 november 2022 @ 21:29:59 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206823453
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:27 schreef ajingullik het volgende:

[..]
narcistische misbruik heb ik niets mee te maken. dat is echt een ander level hell. heb nog nooit gezien dat een persoon , iets wat is gebeurd , glashard ontkent terwijl die er notabene erbij was. ze gaslighten je om breinschade te veroorzaken. iedereen die zijn kind bewust naar dit soort manipulerende toxic mensen brengt mag van mij de gevangenis in vanwege kindermisbruik.
En dus dreig je je vrouw nu al met scheiding en ‘recht op haar muil’.

Leipo.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206823465
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:19 schreef ajingullik het volgende:

[..]
de kans dat de kwartje de ander kant op kan vallen is klein omdat ze kunnen vergelijken. mijn vrouw heeft die kans nooit gehad. ze is opgegroeid met narcistische misbruik en denkt nu dus dat het normaal gedrag is. ze heeft nooit kunnen vergelijken.

en nee voor mij is het redline als ze opnieuw contact maakt met haar narc ouders. dan is het per direct over en uit. ik doe niet mee aan het psychisch verminken van mijn kinderen want die zullen mij later daarop aanspreken.

mensen die hun kinderen op deze manier in brand steken noemen ze ''enablers''. Die krijgen uiteindelijk vaak ook een no-contact op hun neus maar dan vanuit de kinderen omdat ze hun kinderen niet hebben beschermd tegen de toxic opa/oma. in deze tijd trekken mensen de bullshit van andere niet meer. het is snel klaar.
Ik weet niet hoelang geleden dit allemaal is geëscaleerd, maar het klinkt alsof je erg emotioneel bent. Ik vraag me af of je gevoel op dit moment een goede raadgever is. Je kinderen zijn verschrikkelijk jong, je partner is mogelijk nog niet zichzelf na de zwangerschap en bevalling, en je grootste angst komt juist uit als je je partner verlaat: je kinderen zullen mede als gevolg van jouw keuze regelmatig aan je schoonouders worden blootgesteld.

Je kunt je partner ook vragen om niets te doen tot jullie relatietherapie hebben gehad en dit goed hebben besproken. Zo krijg je de kans om onder begeleiding je hevige gevoelens op een constructieve manier te bespreken en is de kans groter dat ze naar je luistert. Als jullie niet leren beter met elkaar te communiceren, zullen de kinderen daar ook na een eventuele scheiding onder te lijden hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206823508
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En dus dreig je je vrouw nu al met scheiding en ‘recht op haar muil’.

Leipo.
ja dat is geen bedreiging maar een belofte. een harde feit. ik zal haar nooit kunnen vergeven als ik zou zien dat ze haar kids naar een toxic omgeving brengt.
pi_206823538
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik weet niet hoelang geleden dit allemaal is geëscaleerd, maar het klinkt alsof je erg emotioneel bent. Ik vraag me af of je gevoel op dit moment een goede raadgever is. Je kinderen zijn verschrikkelijk jong, je partner is mogelijk nog niet zichzelf na de zwangerschap en bevalling, en je grootste angst komt juist uit als je je partner verlaat: je kinderen zullen mede als gevolg van jouw keuze regelmatig aan je schoonouders worden blootgesteld.

Je kunt je partner ook vragen om niets te doen tot jullie relatietherapie hebben gehad en dit goed hebben besproken. Zo krijg je de kans om onder begeleiding je hevige gevoelens op een constructieve manier te bespreken en is de kans groter dat ze naar je luistert.
dat is niet erg. dan kunnen ze zelf op latere leeftijd vergelijken. ene familie met stabiele liefde en de ander met de realiteit van de narcist.

pi_206823556
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:35 schreef ajingullik het volgende:

[..]
dat is niet erg. dan kunnen ze zelf op latere leeftijd vergeleken. ene familie met stabiele liefde en de ander met de realiteit van de narcist.

[ afbeelding ]
Het is wel erg. En een scheiding is ook erg. Een vechtscheiding is nog erger.

Je bent een vader en je hebt je verantwoordelijker te gedragen dan je nu doet. Ventileer hier vooral, maar probeer daarna jezelf bij elkaar te rapen en verstandig te zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206823598
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:35 schreef ajingullik het volgende:

[..]
dat is niet erg. dan kunnen ze zelf op latere leeftijd vergelijken. ene familie met stabiele liefde en de ander met de realiteit van de narcist.

[ afbeelding ]
'Dat is niet erg'. Het maakt niet uit als je kinderen in die shit terechtkomen, als jij er maar goed tegen afsteekt?
Klinkt niet alsof het je echt om hun welzijn gaat.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206823605
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is wel erg. En een scheiding is ook erg. Een vechtscheiding is nog erger.

Je bent nu een vader en je hebt je verantwoordelijker te gedragen dan je nu doet. Ventileer hier vooral, maar probeer daarna jezelf bij elkaar te rapen en verstandig te zijn.
je moet in deze leven schijt hebben soms. ik ga liever dood dan dat ik bewust mijn kinderen in een vernietigende vuur gooi. als ze dat doet , dan komt er een scheiding. ps , geen vechtscheiding. we zijn beide geen narcist dus dat is geen probleem we kunnen rustig afspraken maken.

zij zal zelf hoogstwaarschijnlijk verstoten worden want mijn kinderen hebben de mogelijkheid om de verschil te zien. mijn familie , en die van haar. en daar zit echt zeer ernstig groot verschil in. zo groot dat ze dus een haat zullen krijgen aan hun moeder. ''waarom breng je mij telkens naar een toxic omgeving waar ik word misbrukt?''

kinderen zijn niet dom die zien dingen snel. mijn vrouw had de pech dat ze die mogelijkheid niet had. ze had maar één huis , en dat is de toxic huis. dus nu denkt ze dat dat normaal gedrag is.
pi_206823617
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
'Dat is niet erg'. Het maakt niet uit als je kinderen in die shit terechtkomen, als jij er maar goed tegen afsteekt?
Klinkt niet alsof het je echt om hun welzijn gaat.
ik kan er niks aan doen als de moeder toch naar de narc zal gaan. het is haar probleem. en als ze daarna een ouderverstoting meemaakt op latere leeftijd is ook haar probleem. ik heb haar hier al voor gewaarschuwd. ze zorgt met haar eigen handen dat ze te maken zal krijgen met ouderverstoting.
  vrijdag 25 november 2022 @ 21:40:50 #47
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206823621
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En dus dreig je je vrouw nu al met scheiding en ‘recht op haar muil’.

Leipo.
Dan weet je ook waar het relatief lage inkomen vandaan komt.

WTF man, over de rug van je kinderen met een scheiding dreigen terwijl het in jullie relatie op zich ok lijkt. Waar begin je aan, wat win je hiermee in godsnaam en wat winnen je kinderen er mee? Nou, je hebt gelijk gekregen, joepie, maar je kinderen zijn voor het leven getekend door jouw keiharde opstelling en de bittere consequenties daarvan. Bah. Ga eerst eens normaal praten ergens, huisarts, mediator, relatietherapie, gezinscoach, weet ik veel. Als je gaat scheiden, heb je helemaal geen invloed op de contactmomenten. Zo slecht dit.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_206823631
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:40 schreef Andromache het volgende:

[..]
Dan weet je ook waar het relatief lage inkomen vandaan komt.

WTF man, over de rug van je kinderen met een scheiding dreigen terwijl het in jullie relatie op zich ok lijkt. Waar begin je aan, wat win je hiermee in godsnaam en wat winnen je kinderen er mee? Nou, je hebt gelijk gekregen, joepie, maar je kinderen zijn voor het leven getekend door jouw keiharde opstelling en de bittere consequenties daarvan. Bah. Ga eerst eens normaal praten ergens, huisarts, mediator, relatietherapie, gezinscoach, weet ik veel. Als je gaat scheiden, heb je helemaal geen invloed op de contactmomenten. Zo slecht dit.
welke scheiding? er is niks aan de hand want ze gaat de no contact in stand houden. ze wilt niet dat haar gezin kapot gaat.
  vrijdag 25 november 2022 @ 21:42:51 #49
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206823639
Ok jij spoort echt heel erg niet. Ben je dronken?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 25 november 2022 @ 21:43:13 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206823647
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:42 schreef ajingullik het volgende:

[..]
welke scheiding? er is niks aan de hand want ze gaat de no contact in stand houden. ze wilt niet dat haar gezin kapot gaat.
Deze scheiding:

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 15:20 schreef ajingullik het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk scheiden. Onze totale inkomen = 1700 euro per maand. Zij is zelf werkloos. we hebben 2 kinderen 1 van 0 jaar en een van 1 jaar oud.

hoeveel alimentatie moet ik dan intotaal betalen voor de kinderen en eventueel partner alimentatie? kan dat wel met zoeen lage inkomen?

kinderen gaan 1 week bij mij blijven en 1 week bij haar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206823652
Wanneer de kinderen evenveel bij jou zijn als bij hun moeder (co-ouderschap) is de te betalen alimentatie doorgaans nihil of heel beperkt.
Want bij co-ouderschap met 50/50 omgangsregeling maken immers beide ouders evenveel noodzakelijke kosten voor de kinderen.
pi_206823683
Dit topic is van een saaie reken vraag naar een toch best vermakelijk kibbel topic gegaan.
pi_206823763
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:33 schreef ajingullik het volgende:

[..]
ja dat is geen bedreiging maar een belofte. een harde feit. ik zal haar nooit kunnen vergeven als ik zou zien dat ze haar kids naar een toxic omgeving brengt.

Dan over je domme (soort van) trots of principes stappen en geef je kinderen (en dus vrouw) een toekomst. Nu doe jij zelf mee aan een toxistiche omgeving creeeren. Je bent geen kind, neem je verantwoordelijkheid. Doe iets!
pi_206823781
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Deze scheiding:
[..]

waarschijnlijk zei ik. en nee nu ziet het er voorlopig uit dat dat niet gaat gebeuren. maar je weet maar nooit. zou ze toch contact opnemen met haar narcistische moeder , dan is het game over.
pi_206823795
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dan over je domme (soort van) trots of principes stappen en geef je kinderen (en dus vrouw) een toekomst. Nu doe jij zelf mee aan een toxistiche omgeving creeeren. Je bent geen kind, neem je verantwoordelijkheid. Doe iets!
heb ik gedaan. ik heb de probleem opgelost door te dreigen met een scheiding.
  vrijdag 25 november 2022 @ 21:52:58 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206823819
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:51 schreef ajingullik het volgende:

[..]
waarschijnlijk zei ik. en nee nu ziet het er voorlopig uit dat dat niet gaat gebeuren. maar je weet maar nooit. zou ze toch contact opnemen met haar narcistische moeder , dan is het game over.
Het is waarschijnlijk dat we jou kennen van tig eerdere accounts die inmiddels allemaal een streepje hebben gekregen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206823861
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:51 schreef ajingullik het volgende:

[..]
heb ik gedaan. ik heb de probleem opgelost door te dreigen met een scheiding.
Goed zo.
pi_206823881
Probeer je en te sturen op goedmaaksex en zo een driedde te nemen?
pi_206823929
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:55 schreef opgebaarde het volgende:
Probeer je en te sturen op goedmaaksex en zo een driedde te nemen?
zolang ze haar kinderen niet in de fik zet vind ik alles best.
pi_206824104
2 kinderen uitpoepen met zo'n salaris, daar vind ik wat van
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 25 november 2022 @ 22:14:08 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206824208
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 22:07 schreef Solotovski het volgende:
2 kinderen uitpoepen met zo'n salaris, daar vind ik wat van
WIA.

WGR / Na 2 jaar ziektewet keuring gehad.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 25 november 2022 @ 22:22:29 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206824327
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:57 schreef ajingullik het volgende:

[..]
zolang ze haar kinderen niet in de fik zet vind ik alles best.
Met je dreigementen ben jij degene die zijn kinderen in de fik zet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 25 november 2022 @ 22:43:16 #63
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_206824565
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:51 schreef ajingullik het volgende:

[..]
heb ik gedaan. ik heb de probleem opgelost door te dreigen met een scheiding.
“De probleem opgelost door te dreigen met een scheiding” De tering.. en dat naar de moeder van je kinderen?

Doe je vrouw en kinderen een plezier en zet die scheiding door. Door wat je post kom je op mij over als een enorme controlfreak die wel even zal bepalen wat goed is voor anderen.

Ik heb niet het idee dat je schoonmoeder hier de narcist is.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_206824732
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 22:43 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
“De probleem opgelost door te dreigen met een scheiding” De tering.. en dat naar de moeder van je kinderen?

Doe je vrouw en kinderen een plezier en zet die scheiding door. Door wat je post kom je op mij over als een enorme controlfreak die wel even zal bepalen wat goed is voor anderen.

Ik heb niet het idee dat je schoonmoeder hier de narcist is.
mijn vrouw geeft zelf aan dat zij dat is. ik zal zeker niet van haar scheiden zolang ze de no contact in stand houdt. en zij wilt ook niet scheiden.

case closed.
pi_206824772
Narcist:
Iemand met een narcistische persoonlijkheidsstoornis vindt zichzelf beter dan anderen. Hij of zij vertoont egoïstisch gedrag, is dominant, wil bewonderd worden en heeft vaak een gebrek aan inlevingsvermogen. Mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis vinden zichzelf belangrijker dan anderen.

Dat klinkt precies als jij TS. Ikke, ikke, ikke. Ik bepaal wel met wie mijn vrouw omgaat. Ik kan me niet voorstellen waarom mijn vrouw met haar ouders in contact wil zijn. Ik ben de betere ouder. Mijn kinderen zullen zelf in gaan zien dat ik de betere ouder ben, en dat hun moeder dat niet is, omdat zij contact wil hebben met haar ouders. Als zij contact heeft met haar ouders ga ik scheiden.
  vrijdag 25 november 2022 @ 23:24:12 #66
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_206824825
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 23:04 schreef ajingullik het volgende:

[..]
mijn vrouw geeft zelf aan dat zij dat is. ik zal zeker niet van haar scheiden zolang ze de no contact in stand houdt. en zij wilt ook niet scheiden.

case closed.
Daar is een woord voor. Dat heet chantage. Een vrouw met een beetje eigenwaarde had jou daarvoor aan de dijk gezet.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_206824938
Een huwelijk met als fundament chantage, kan niet mis gaan :')14.gif

Ik heb vooral medelijden met de kinderen die door twee halve garen grootgebracht worden.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2022 23:45:58 ]
pi_206825017


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2022 11:58:48 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 26 november 2022 @ 08:38:48 #69
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206825621
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 23:45 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Een huwelijk met als fundament chantage, kan niet mis gaan :')14.gif

Ik heb vooral medelijden met de kinderen die door twee halve garen grootgebracht worden.
Van eentje staat in elk geval vast dat het een halve gare is. Van de moeder weten we het eigenlijk niet. Behalve dan dat ze gechanteerd wordt en (wellicht) weinig eigenwaarde heeft dat ze dit accepteert (áls ze het accepteert; misschien gepaard gegaan met veel ruzie of is het slechts tijdelijk).

Qua TS: it takes one to know one. Mijn God. Dat hij de ironie niet inziet, getuigt van een enorm bord voor zijn kop. Als dit de instelling is bij alles in zijn leven, en specifiek bij zijn kinderen, dan hebben zij hem ook snel door. Hij mag oppassen met het zelf in de fik zetten van zijn eigen kinderen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206825725
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 23:24 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Daar is een woord voor. Dat heet chantage. Een vrouw met een beetje eigenwaarde had jou daarvoor aan de dijk gezet.
Nee dat is een belofte. Ik heb haar uitgelegd dat ook zij die keus mag maken. Het is en blijft vrijwiliig voor beide kanten.

Zou ze toch de no-contact verbreken en naar haar narcistische moeder gaan met de kids , dan is het dus voorbij. Ik heb haar uitgelegd dat ze dan mag inschrijven bij haar moeders huis en maken we samen een plan voor co-ouderschap. 1 week bij de narcist , 1 week bij mijn familie. Dus vooral geen (narcistische)vechtscheiding maar echt onder duidelijke afspraken.

Ik kan veel accepteren , maar bewust mijn kids trauma op laten lopen doe ik niet aan mee. Want daardoor kan het gebeuren dat op een gegeven moment mijn kinderen mij daarop zullen aanspreken , waarom ben jij als vader niet opgekomen voor ons toen ons moeder ons dit tegen ons deed. (Door de kids dus naar een toxic omgeving te brengen) Hiermee zorg ik ervoor dat enkel mijn vrouw zichzelf kan verbranden en niet ik. Het was haar keus en niet die van mij. Ik heb daarmee niets te maken met haar keus om de kids naar een toxic omgeving te brengen waar ze dus trauma zullen oplopen.

Gelukkig hebben de kinderen dan in dit geval 2 huizen zodat ze later kunnen vergelijken waarvan 1 met onvoorwaardelijke stabiele liefde ( ik , mijn moeder en vader) en de ander met voorwaardelijke onstabiele liefde met zeer toxic gedrag waar je LETTERLIJK op landmijnen loopt. Je neemt éééén stap verkeerd en ze ontploft als een malle. Ik wens mijn vrouw veel succes want geloof me , ''ouderverstoting LOADING".

[ Bericht 0% gewijzigd door ajingullik op 26-11-2022 09:30:57 ]
pi_206825727
Waarom dacht je uberhaupt 2 kinderen te kunnen opvoeden met 1700euro....
pi_206825733
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 09:12 schreef hoechst het volgende:
Waarom dacht je uberhaupt 2 kinderen te kunnen opvoeden met 1700euro....
2500 euro incl toeslagen. we wonen in een sociaal huur dus als er bijv iets kapot gaat komen ze het maken. laatst ging de douchkraan kapot , kwamen ze het diezelfde dag nog maken. of bijv riolering put á 2000 euro die stuk was kwamen ze ook ff maken. we komen met gemak rond. kinderen kosten niets. 1 jarige eet met ons mee. 0 jarige die kost rond de 70 euro per maand.
pi_206825809
Ah gelukkig kosten kinderen niets. Maar dat veranderd snel. Kom je nog wel achter…

Oh en kinderen zijn niet slim, daarom moet je ze alles leren. Liefde en narcisme gaan ze niet onderscheiden de komende jaren, dus dat wordt dan als “normaal” gezien…

Suc6 iig. Je gaat t nog zwaar krijgen denk ik
pi_206825836
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:51 schreef ajingullik het volgende:

[..]
heb ik gedaan. ik heb de probleem opgelost door te dreigen met een scheiding.
Ik weet niet als je aan het trollen bent of dat je dit echt meent, maar je hebt wel in de gaten dat als je zou scheiden dat jullie kinderen straks de hele week naar hun moeder gaat en dan je kinderen de hele week bij oma kan droppen.

Het is en blijft hun oma en haar moeder, ik heb zelf ook zo'n schoonmoeder vanaf het begin tussen ons stoken en alles ligt aan mij. Dat moet ze lekker zelf weten ik maak mij er niet druk om, ik heb juist altijd gezegd dat ik er niet heen ga maar dat hij altijd mag gaan met zoon.

Mijn vriend ziet nu pas ook in na 35+ jaar dat communicatie ook anders kan en hoe zijn moeder is dus eigenlijk ook narcistisch gedrag is. Het is juist ontzettend sneu naar mijn vriend toe dat zijn moeder zo is. Het is en blijft de moeder van je vriendin je kunt nu nog een oog in het zeil houden, straks niet meer en ik gok dat jij aan het kortste eindje gaat trekken. Want dat heeft haar moeder weer alle ruimte en ben jij weg en dat is haar doel. Dus grow a pair en steun je vriendin en ben er voor haar maar bewaak je eigen grenzen en ren niet weg. Want dat zal ze tegen je gebruiken om zo alles van je af te pakken en dat gaat haar lukken ook neem het maar van mij aan. Ik lat momenteel om tot rust te komen en echt uit de buurt te zijn van haar. Zij dacht dat het uit was, je had haar kop moeten zien haha en ik ben momenteel zwanger. Ik vermaak mij prima met dit vooruitzicht.

[ Bericht 5% gewijzigd door Aloria op 26-11-2022 09:46:12 ]
pi_206825863
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 09:31 schreef Emmerdeur het volgende:
Ah gelukkig kosten kinderen niets. Maar dat veranderd snel. Kom je nog wel achter…

Oh en kinderen zijn niet slim, daarom moet je ze alles leren. Liefde en narcisme gaan ze niet onderscheiden de komende jaren, dus dat wordt dan als “normaal” gezien…

Suc6 iig. Je gaat t nog zwaar krijgen denk ik
Kinderen zijn zeer slim geloof me. vanaf de leeftijd van 6 zien ze alles in. en dan zal hoogstwaarschijnlijk de ellende beginnen voor mijn vrouw namelijk kinderen die een haat zullen ontwikkelen tegen haar omdat zij telkens haar kinderen in het vuur gooit. want geloof me als je met een narcist in hetzelfde huis bent , je gaat die vuur voelen en hard ook. je word letterlijk psychisch verkracht.

en daarna kom je dus 1 week in een woning waar dit soort zaken niet afspelen. lol
pi_206825884
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 09:39 schreef Aloria het volgende:

[..]
Ik weet niet als je aan het trollen bent of dat je dit echt meent, maar je hebt wel in de gaten dat als je zou scheiden dat jullie kinderen straks de hele week naar hun moeder gaat en dan je kinderen de hele week bij oma kan droppen.

Het is en blijft hun oma en haar moeder, ik heb zelf ook zo'n schoonmoeder vanaf het begin tussen ons stoken en alles ligt aan mij. Dat moet ze lekker zelf weten ik maak mij er niet druk om, ik heb juist altijd gezegd dat ik er niet heen ga maar dat hij altijd mag gaan met zoon.

Mijn vriend ziet nu pas ook in na 35+ jaar dat communicatie ook anders kan en hoe zijn moeder is dus eigenlijk ook narcistisch gedrag is. Het is juist ontzettend sneu naar mijn vriend toe dat zijn moeder zo is. Het is en blijft de moeder van je vriendin he kunt nu nog een oog in het zeil houden, straks niet meer en ik gok dat jij aan het kortste eindje gaat trekken. Want dat heeft haar moeder weer alle ruimte en ben jij weg en dat is haar doel. Dus grow a pair en steun je vriendin en ben er voor haar maar ren niet weg.
Jij bent een zwak persoon. Ik niet. Dat is het verschil hier. Jij staat het toe dat jou kinderen bewust misbruikt wordt. En je partner die steekt een dolk in jou rug omdat eigenlijk hij aan jou kant hoort te staan vanwege de misbruik waarmee jij te maken had/hebt. En niet moederskindje uithangen. Dan moest die maar niet trouwen.
pi_206825984
Ah dit topic is op een leuke manier flink uit de hand gelopen. Zelden heb ik zoveel gelachen
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206825993
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 09:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ah dit topic is op een leuke manier flink uit de hand gelopen. Zelden heb ik zoveel gelachen
Als het allemaal niet zo triest was, is het inderdaad om te lachen.

Ik pleit al decennia voor verplichte sterilisatie van zwakbegaafden.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206825995
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 09:44 schreef ajingullik het volgende:

[..]
Jij bent een zwak persoon. Ik niet. Dat is het verschil hier. Jij staat het toe dat jou kinderen bewust misbruikt wordt. En je partner die steekt een dolk in jou rug omdat eigenlijk hij aan jou kant hoort te staan vanwege de misbruik waarmee jij te maken had/hebt. En niet moederskindje uithangen. Dan moest die maar niet trouwen.
Waarvoor al die aannames mijn zoon heeft oma maar 2 keer gezien in 3 jaar tijd ( waar ik ook bij was ). Omdat man het zat is met haar gezeur, je oordeelt wel heel snel en zwakte kan ik ook omdraaien naar jouw toe, ik heb mijn grens bewaakt en ik had zelf rust en ruimte nodig, dit hebben we beide gerespecteerd, dat is heel wat anders hoe jij hier je berichten formuleert. Maargoed zij kan zelf niet zo veel en voor haar is het een engere gedachte om te scheiden dan voor jouw. Je hebt in deze relatie een machtspositie en zo te lezen weet je dat dondersgoed.
pi_206826019
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 09:57 schreef blomke het volgende:

[..]
Als het allemaal niet zo triest was, is het inderdaad om te lachen.

Ik pleit al decennia voor verplichte sterilisatie van zwakbegaafden.
er zijn heel veel trieste dingen in de wereld waar niks aan gedaan kan worden. De kunst is om lekker verder te leven en je alleen druk te maken om dingen die je wel kan veranderen. Ik vind dit wel vermakelijk en humor hebben en ik schaam me er niet om.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206826024
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 09:44 schreef ajingullik het volgende:

[..]
Jij bent een zwak persoon. Ik niet. Dat is het verschil hier. Jij staat het toe dat jou kinderen bewust misbruikt wordt. En je partner die steekt een dolk in jou rug omdat eigenlijk hij aan jou kant hoort te staan vanwege de misbruik waarmee jij te maken had/hebt. En niet moederskindje uithangen. Dan moest die maar niet trouwen.
Waarvoor al die aannames mijn zoon heeft oma maar 2 keer gezien in 3 jaar tijd ( waar ik ook bij was ). Omdat man het zat is met haar gezeur, je oordeelt wel heel snel en zwakte kan ik ook omdraaien naar jouw toe, ik heb mijn grens bewaakt en ik had zelf rust en ruimte nodig, dit hebben we beide gerespecteerd, dat is heel wat anders hoe jij hier je berichten formuleert. Maargoed zij kan zelf niet zo veel en voor haar is het een engere gedachte om te scheiden dan voor jouw. Je hebt in deze relatie een machtspositie en zo te lezen weet je dat dondersgoed.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 09:57 schreef blomke het volgende:

[..]
Als het allemaal niet zo triest was, is het inderdaad om te lachen.

Ik pleit al decennia voor verplichte sterilisatie van zwakbegaafden.
Een vader die zo praat/dreigt tegen zijn vrouw mijn god hopelijk is het een trol sneu voor vrouw en kinderen
pi_206826028
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
er zijn heel veel trieste dingen in de wereld waar niks aan gedaan kan worden.
Geboortebeperking is nou juist een fluitje van een cent, idem sterilisatie. Er kan dus wel iets aan dit soort trieste zaken worden gedaan.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206826030
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 09:42 schreef ajingullik het volgende:

[..]
Kinderen zijn zeer slim geloof me. vanaf de leeftijd van 6 zien ze alles in. en dan zal hoogstwaarschijnlijk de ellende beginnen voor mijn vrouw namelijk kinderen die een haat zullen ontwikkelen tegen haar omdat zij telkens haar kinderen in het vuur gooit. want geloof me als je met een narcist in hetzelfde huis bent , je gaat die vuur voelen en hard ook. je word letterlijk psychisch verkracht.

en daarna kom je dus 1 week in een woning waar dit soort zaken niet afspelen. lol
Mooi dat je het allemaal zo goed weet, maar dat speelt de komende 5 jaar niet en tegen die tijd is het allang gewoon. Ken meerdere mensen die psychologisch mishandeld zijn thuis en die hebben met moeite na 30-40 jaar dit pas kunnen inzien.
Maar gelukkig heb jij alle wijsheid in pacht, dus rest me niets anders dan je suc6 te wensen :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 26 november 2022 @ 10:03:46 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206826038
Misschien moet TS ook eens wat minder overal ‘Echt LETTERLIJK’ schrijven als het gewoon figuurlijk is. Je loopt niet letterlijk op landmijnen en je kinderen worden ook niet letterlijk psychisch verkracht.

Ik krijg hier letterlijk figuurlijk jeuk van.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206826040
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:02 schreef Aloria het volgende:

Een vader die zo praat/dreigt tegen zijn vrouw mijn god hopelijk is het een trol
Hoe meer ik lees, des te ongeloofwaardiger wordt het allemaal. Alleen heb ik in de privésfeer ook iets dergelijks ongeloofwaardigs meegemaakt.

Dus het kan ook een reële situatie zijn.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206826051
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 09:58 schreef Aloria het volgende:

[..]
Waarvoor al die aannames mijn zoon heeft oma maar 2 keer gezien in 3 jaar tijd ( waar ik ook bij was ). Omdat man het zat is met haar gezeur, je oordeelt wel heel snel en zwakte kan ik ook omdraaien naar jouw toe, ik heb mijn grens bewaakt en ik had zelf rust en ruimte nodig, dit hebben we beide gerespecteerd, dat is heel wat anders hoe jij hier je berichten formuleert. Maargoed zij kan zelf niet zo veel en voor haar is het een engere gedachte om te scheiden dan voor jouw. Je hebt in deze relatie een machtspositie en zo te lezen weet je dat dondersgoed.
hoezo machtspositie? in ons huis heeft iedereen 50/50 te zeggen. kritiek is toegestaan incl het maken van afspraken om eventuele problemen op te lossen die wij dan op papier neerzetten en ons aan de afspraak te houden.

ook je man dient aan jou kant te staan en niet aan de kant van de narcist. je hoort dit soort zaken niet te tolereren.

in zekere zin , afhankelijk van hoe laf of tolerant een partner is ( van iemand die je psychische mishandelt) , kan zo'n partner net zo gevaarlijk zijn als de misbruiker zelf. iedereen in je leven , of het nu een ouder , partner , vriend, enz is , als ze TOESTAAN of tolerant zijn, dat er schade op je pad komt ... direct of indirect ... in mijn ogen is dat net zo'n bedreiging als de misbruiker zelf.
pi_206826064
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:02 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Mooi dat je het allemaal zo goed weet, maar dat speelt de komende 5 jaar niet en tegen die tijd is het allang gewoon. Ken meerdere mensen die psychologisch mishandeld zijn thuis en die hebben met moeite na 30-40 jaar dit pas kunnen inzien.
Maar gelukkig heb jij alle wijsheid in pacht, dus rest me niets anders dan je suc6 te wensen :P
dat zijn mensen die alleen bij één huis hebben gewoond. die weten niet eens hoe een gezonde omgeving eruit ziet. die zijn gewend geraakt aan de toxische omgeving en denken dus dat het normaal is.

bij mijn kids zijn er 2 woningen :) dat is een zeer belangrijke verschil , ze krijgen dus de kans om te vergelijken.
pi_206826123
Wat een hilarisch topic :D
Maar tegelijkertijd ook intens triest.

Ik heb diep, diep medelijden met jouw kindjes TS. Die zullen uiteindelijk de dupe zijn van alles wat er nog staat te gebeuren. En ik durf te voorspellen dat dat veel zal zijn. Je onderschat tevens de levenslange loyaliteit van kinderen naar hun moeder. En ook je kinderen zullen inzien dat jij domweg aan het chanteren bent.

Maar hey, succes met alles. 2 kinderen, 1700 euro, chantabel huwelijk, jullie komen er wel.

Arme kindjes.
Alius aliud dicit
pi_206826154
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:07 schreef ajingullik het volgende:

[..]
dat zijn mensen die alleen bij één huis hebben gewoond. die weten niet eens hoe een gezonde omgeving eruit ziet. die zijn gewend geraakt aan de toxische omgeving en denken dus dat het normaal is.

bij mijn kids zijn er 2 woningen :) dat is een zeer belangrijke verschil , ze krijgen dus de kans om te vergelijken.
toxische omgeving ha ha jij met je machtposititie tegenover je vrouw is natuurlijk heel vredevol en totaal niet toxisch vanuit het oogpunt van een narcist, hoe ziet je vrouw jullie gezin, voor haar lijk jij me een erg toxisch persoon.

En hoe ga jij de weken dat jij je kinderen zou hebben ze eigenlijk opvangen als jij aan het werk bent?
pi_206826156
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:13 schreef Mrmime het volgende:
Wat een hilarisch topic :D
Maar tegelijkertijd ook intens triest.

Ik heb diep, diep medelijden met jouw kindjes TS. Die zullen uiteindelijk de dupe zijn van alles wat er nog staat te gebeuren. En ik durf te voorspellen dat dat veel zal zijn. Je onderschat tevens de levenslange loyaliteit van kinderen naar hun moeder. En ook je kinderen zullen inzien dat jij domweg aan het chanteren bent.

Maar hey, succes met alles. 2 kinderen, 1700 euro, chantabel huwelijk, jullie komen er wel.

Arme kindjes.
dan maak je een fout. de huidige generatie pikt de bullshit van andere niet meer , waarbij men weet wat narcisme is met genoeg info op youtube google etc , krijg je tegenwoordig bijna altijd te maken met een no contact , als je een narcist bent.

dat is ook de reden waarom narcisten vaak 10x of zelfs vaker trouwen. het is voor hen normaal om ''in de steek'' gelaten te worden. mensen pikken het niet , leven is te kort voor narc bullshit.
pi_206826177
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]
toxische omgeving ha ha jij met je machtposititie tegenover je vrouw is natuurlijk heel vredevol en totaal niet toxisch vanuit het oogpunt van een narcist, hoe ziet je vrouw jullie gezin, voor haar lijk jij me een erg toxisch persoon.

En hoe ga jij de weken dat jij je kinderen zou hebben ze eigenlijk opvangen als jij aan het werk bent?
alle narcisten haten mij. want ik ben een persoon met sterke grenzen. die laat ik niet overtreden. doe je dat wel , dan laat ik je daarvoor boeten. een narcist wilt juist een persoon voorzich hebben zonder grenzen. die je dus lekker kunt manipuleren en misbruiken zonder dat die een harde vuist op zijn voorhoofd krijgt.

ik laat mensen werken ik ben altijd thuis. ik heb een kleine uitzendbureau met een vaste netto inkomen van 1700 euro.
  zaterdag 26 november 2022 @ 10:21:51 #92
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206826208
😂😂😂
pi_206826278
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:17 schreef ajingullik het volgende:

[..]
dan maak je een fout. de huidige generatie pikt de bullshit van andere niet meer , waarbij men weet wat narcisme is met genoeg info op youtube google etc , krijg je tegenwoordig bijna altijd te maken met een no contact , als je een narcist bent.

dat is ook de reden waarom narcisten vaak 10x of zelfs vaker trouwen. het is voor hen normaal om ''in de steek'' gelaten te worden. mensen pikken het niet , leven is te kort voor narc bullshit.
De huidige generatie? Je kinderen zijn 0 en 1. Die moeten nog een jaar of 20 voordat ze enigszins volwassen zijn :{
Alius aliud dicit
pi_206826281
Andere mensen willen laten boeten dat is toch wel het toppunt van narcistisch gedrag, waarbij we weten dat zelfreflectie totaal ontbreekt bij losgeslagen narcisten. Wat we hier duidelijk kunnen observeren bij deze TS.
  zaterdag 26 november 2022 @ 10:30:42 #95
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_206826283
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:17 schreef ajingullik het volgende:

[..]
dan maak je een fout. de huidige generatie pikt de bullshit van andere niet meer , waarbij men weet wat narcisme is met genoeg info op youtube google etc , krijg je tegenwoordig bijna altijd te maken met een no contact , als je een narcist bent.

dat is ook de reden waarom narcisten vaak 10x of zelfs vaker trouwen. het is voor hen normaal om ''in de steek'' gelaten te worden. mensen pikken het niet , leven is te kort voor narc bullshit.
Denken dat ze dit met 6 jaar al zullen herkennen _O-

Je mag blij zijn als ze als tiener zich er tegen af zullen gaan zetten.
Jij onderschat de loyaliteit van kinderen. Helaas zullen ze die ook naar jou hebben en ik heb het idee dat jij degene bent waar ze het hardst van weg moeten rennen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_206826293
Echt verschrikkelijk dit.
Alius aliud dicit
pi_206826296
Ts is hét voorbeeld dat mensen met een verstandelijke beperking beter niet aan kinderen kunnen beginnen.
pi_206826306
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:30 schreef Mrmime het volgende:

[..]
De huidige generatie? Je kinderen zijn 0 en 1. Die moeten nog een jaar of 20 voordat ze enigszins volwassen zijn :{
wanneer een kind rond de 6 jaar is , dan beginnen ze dingen in te zien. vanaf dat leeftijd kan mijn vrouw dus te maken krijgen met ouderverstoting omdat ze dus kunnen vergelijken aangezien de kids in 2 huizen wonen om de week.

heb dit onderwerp ook onderzocht en dan bedoel ik meer de mening van psychiaters. hoe en wat ik kan verwachten bij zoeen situatie. en het ziet er helaas donkerzwart uit voor mijn vrouw. ik heb dit ook aan haar uitgelegd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')