Dan over je domme (soort van) trots of principes stappen en geef je kinderen (en dus vrouw) een toekomst. Nu doe jij zelf mee aan een toxistiche omgeving creeeren. Je bent geen kind, neem je verantwoordelijkheid. Doe iets!quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:33 schreef ajingullik het volgende:
[..]
ja dat is geen bedreiging maar een belofte. een harde feit. ik zal haar nooit kunnen vergeven als ik zou zien dat ze haar kids naar een toxic omgeving brengt.
waarschijnlijk zei ik. en nee nu ziet het er voorlopig uit dat dat niet gaat gebeuren. maar je weet maar nooit. zou ze toch contact opnemen met haar narcistische moeder , dan is het game over.quote:
heb ik gedaan. ik heb de probleem opgelost door te dreigen met een scheiding.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan over je domme (soort van) trots of principes stappen en geef je kinderen (en dus vrouw) een toekomst. Nu doe jij zelf mee aan een toxistiche omgeving creeeren. Je bent geen kind, neem je verantwoordelijkheid. Doe iets!
Het is waarschijnlijk dat we jou kennen van tig eerdere accounts die inmiddels allemaal een streepje hebben gekregen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:51 schreef ajingullik het volgende:
[..]
waarschijnlijk zei ik. en nee nu ziet het er voorlopig uit dat dat niet gaat gebeuren. maar je weet maar nooit. zou ze toch contact opnemen met haar narcistische moeder , dan is het game over.
Goed zo.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:51 schreef ajingullik het volgende:
[..]
heb ik gedaan. ik heb de probleem opgelost door te dreigen met een scheiding.
zolang ze haar kinderen niet in de fik zet vind ik alles best.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:55 schreef opgebaarde het volgende:
Probeer je en te sturen op goedmaaksex en zo een driedde te nemen?
WIA.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:07 schreef Solotovski het volgende:
2 kinderen uitpoepen met zo'n salaris, daar vind ik wat van
Met je dreigementen ben jij degene die zijn kinderen in de fik zet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:57 schreef ajingullik het volgende:
[..]
zolang ze haar kinderen niet in de fik zet vind ik alles best.
“De probleem opgelost door te dreigen met een scheiding” De tering.. en dat naar de moeder van je kinderen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:51 schreef ajingullik het volgende:
[..]
mijn vrouw geeft zelf aan dat zij dat is. ik zal zeker niet van haar scheiden zolang ze de no contact in stand houdt. en zij wilt ook niet scheiden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
“De probleem opgelost door te dreigen met een scheiding” De tering.. en dat naar de moeder van je kinderen?
Doe je vrouw en kinderen een plezier en zet die scheiding door. Door wat je post kom je op mij over als een enorme controlfreak die wel even zal bepalen wat goed is voor anderen.
Ik heb niet het idee dat je schoonmoeder hier de narcist is.
Daar is een woord voor. Dat heet chantage. Een vrouw met een beetje eigenwaarde had jou daarvoor aan de dijk gezet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:04 schreef ajingullik het volgende:
[..]
mijn vrouw geeft zelf aan dat zij dat is. ik zal zeker niet van haar scheiden zolang ze de no contact in stand houdt. en zij wilt ook niet scheiden.
case closed.
Van eentje staat in elk geval vast dat het een halve gare is. Van de moeder weten we het eigenlijk niet. Behalve dan dat ze gechanteerd wordt en (wellicht) weinig eigenwaarde heeft dat ze dit accepteert (áls ze het accepteert; misschien gepaard gegaan met veel ruzie of is het slechts tijdelijk).quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:45 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Een huwelijk met als fundament chantage, kan niet mis gaan
Ik heb vooral medelijden met de kinderen die door twee halve garen grootgebracht worden.
Nee dat is een belofte. Ik heb haar uitgelegd dat ook zij die keus mag maken. Het is en blijft vrijwiliig voor beide kanten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar is een woord voor. Dat heet chantage. Een vrouw met een beetje eigenwaarde had jou daarvoor aan de dijk gezet.
2500 euro incl toeslagen. we wonen in een sociaal huur dus als er bijv iets kapot gaat komen ze het maken. laatst ging de douchkraan kapot , kwamen ze het diezelfde dag nog maken. of bijv riolering put á 2000 euro die stuk was kwamen ze ook ff maken. we komen met gemak rond. kinderen kosten niets. 1 jarige eet met ons mee. 0 jarige die kost rond de 70 euro per maand.quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:12 schreef hoechst het volgende:
Waarom dacht je uberhaupt 2 kinderen te kunnen opvoeden met 1700euro....
Ik weet niet als je aan het trollen bent of dat je dit echt meent, maar je hebt wel in de gaten dat als je zou scheiden dat jullie kinderen straks de hele week naar hun moeder gaat en dan je kinderen de hele week bij oma kan droppen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:51 schreef ajingullik het volgende:
[..]
Kinderen zijn zeer slim geloof me. vanaf de leeftijd van 6 zien ze alles in. en dan zal hoogstwaarschijnlijk de ellende beginnen voor mijn vrouw namelijk kinderen die een haat zullen ontwikkelen tegen haar omdat zij telkens haar kinderen in het vuur gooit. want geloof me als je met een narcist in hetzelfde huis bent , je gaat die vuur voelen en hard ook. je word letterlijk psychisch verkracht.quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:31 schreef Emmerdeur het volgende:
Ah gelukkig kosten kinderen niets. Maar dat veranderd snel. Kom je nog wel achter…
Oh en kinderen zijn niet slim, daarom moet je ze alles leren. Liefde en narcisme gaan ze niet onderscheiden de komende jaren, dus dat wordt dan als “normaal” gezien…
Suc6 iig. Je gaat t nog zwaar krijgen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |