Titten!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je dan met je vorige week al gemaakte spandoek…
Ook zoiets....quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:33 schreef Berkery het volgende:
Ik vraag me af of de protestmars dan ook afgelast gaat worden:
Protestmars tegen optreden Rammstein : 'Als fan van een band hoor je te schrikken van dit nieuws'
Man man man... Dit had toch ook al vorig jaar afgehandeld kunnen worden?quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:34 schreef TommyL0204 het volgende:
Morgen uitspraak, 3,5 uur voor concert
Er komt morgen uitspraak, per mail wordt het aan partijen gestuurd. Voor 16.00 uur worden de uitspraken gepubliceerd op rechtspraak.nl. Dat is 3,5 uur voor de aanvang van het eerste concert, mits dat doorgaat.
Voor nu is de zaak klaar
Lijkt me sterk dat ze dat op zo'n korte termijn nog kunnen annuleren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:55 schreef Abdus18 het volgende:
Lekker, morgen uit zuid-limburg naar Groningen, zal maar in de auto ergens lezen dat het niet doorgaat
Dat concert gaat m.i. wel gewoon door, op 100dB of op 103dB.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:55 schreef Abdus18 het volgende:
Lekker, morgen uit zuid-limburg naar Groningen, zal maar in de auto ergens lezen dat het niet doorgaat
In het ergste geval heb je alleen een vuurwerkshow, die is sowieso toegestaan...quote:Rammstein zou vuurwerkverbod zien als contractbreuk
Volgens de jurist van organisator Greenhouse Talent zou Rammstein een verbod op vuurwerk zien als contractbreuk. ,,De gevolgen zouden dan niet te overzien zijn geweest.’’
Rammstein-pianistes.quote:
In Nijmegen had ik pas heel laat door dat dat live wasquote:
Je kunt je vandaag nog aansluiten...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:33 schreef Berkery het volgende:
Ik vraag me af of de protestmars dan ook afgelast gaat worden:
Protestmars tegen optreden Rammstein : 'Als fan van een band hoor je te schrikken van dit nieuws'
https://www.ad.nl/binnenl(...)-rammstein~aca7e16f/quote:Demonstratie
De protestmars voorafgaand aan het concert gaat hoe dan ook door, ook als de rechter besluit dat de concerten niet door mogen gaan, bevestigt initiatiefnemer Mathilde van Heereveld desgevraagd aan het ANP. De protestmars begint om 18.00 uur bij het Centraal Station in Groningen. De route gaat onder meer via het Emmaplein en de Westerkade en eindigt op de Vismarkt. Daar zullen vertegenwoordigers van enkele organisaties spreken. Naar verwachting is de demonstratie om 21.00 uur afgelopen.
De beschuldigingen zijn de directe aanleiding voor het protest, maar de organisator stelde eerder al dat de protestmars onder de naam March Against Rape Culture Groningen ook gericht is op een breder probleem. ,,Wij gaan sowieso door met ons protest en onze sprekers op de Vismarkt. Het grotere probleem rondom rape culture is met het niet doorgaan van het concert niet voorbij”, aldus Van Heereveld.
'Sprekers op een vismarkt'quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kunt je vandaag nog aansluiten...
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-rammstein~aca7e16f/
De vergunning is heel laat geplubliceerd.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:42 schreef PzKpfw het volgende:
De termijn om bezwaar te kunnen maken is toch allang verstreken?
Toch mooi dat dat publiek hem schuldig hebben bevonden zonder dat ie in een rechtbank al doorgelicht is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kunt je vandaag nog aansluiten...
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-rammstein~aca7e16f/
Achja ik moet denken aan de grap van @Trashcanman "Wat is erger verkoudheid of rammstein" met als antwoord verkoudheid want bij rammstein kun je nog weglopen. (wat we toen ook deden op graspop) Het publiek snapte niet dat wij wel voor emperor kwamen maar rammstein niet persee hoefde te zien en daarom wegliepen. De grap vond trouwens weinig goede aarde bij het publiek.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch mooi dat dat publiek hem schuldig hebben bevonden zonder dat ie in een rechtbank al doorgelicht is.
Maar he, dat is de mooie tijdsgeest van tegenwoordig: je bent schuldig als iemand maar beweert dat je iets gedaan hebt zonder bewijs.
Van hoe laat tot hoe laat is het voorprogramma, dan kan ik morgen iets later op het terrein komen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:33 schreef Berkery het volgende:
Duo Appeltaart is begonnen
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |