quote:Op donderdag 24 november 2022 21:35 schreef Donna het volgende:
Gefeliciteerd, topic 7 al. Goed idee van mij!
Ben ik ook weer mee begonnen. Wil de vriezer ook even een keer goed leeg hebben en inventariseren wat er in ligt. Restjesweken.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga maar weer een poging doen om meer voorraad op te eten. Dat drukt altijd lekker op de boodschappenkosten.
Het zijn hier geen restjes meer, ik heb een halve supermarkt verzameld aan voorraadquote:Op donderdag 24 november 2022 21:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Ben ik ook weer mee begonnen. Wil de vriezer ook even een keer goed leeg hebben en inventariseren wat er in ligt. Restjesweken.
Hahaha. Ik ook hoor, maar eerst de restjes maar eens, al gaat het meeste naar m'n moeder altijd als het nog vers is.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het zijn hier geen restjes meer, ik heb een halve supermarkt verzameld aan voorraad![]()
Ok, vanaf maandag ga ik hier maar posten hoe goed of slecht ik bezig ben.
Ik kocht laatst ineens voor 260 piek wcpapier en keukenrol.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het zijn hier geen restjes meer, ik heb een halve supermarkt verzameld aan voorraad![]()
Respectquote:Op donderdag 24 november 2022 22:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kocht laatst ineens voor 260 piek wcpapier en keukenrol.
Even dacht ik dat ik jou was
Ik gebruik torc rollen als keukenrol en die wilde ik daar, maar ze deden pas verzendkostloos vanaf 250. Dus heb ik er 3 pakken wcpapier bij besteld. Denk 20 rollen per pak.quote:Op donderdag 24 november 2022 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Respect![]()
Waarom en waar trouwens?
Cool. Niets voor mij. Maar cool.quote:Op donderdag 24 november 2022 22:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik gebruik torc rollen als keukenrol en die wilde ik daar, maar ze deden pas verzendkostloos vanaf 250. Dus heb ik er 3 pakken wcpapier bij besteld. Denk 20 rollen per pak.
Papierloods.nl
Niets voor jou?quote:Op donderdag 24 november 2022 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Cool. Niets voor mij. Maar cool.
Neen. Voor mij is het halbblatt keukenrol.quote:Op donderdag 24 november 2022 22:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niets voor jou?
Hou je niet van torc?
Hoeveel keukenrol gaat er bij jullie dan doorheen? Wij gebruiken niet veel keukenrol, vooral gewone doekjes.quote:Op donderdag 24 november 2022 22:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik gebruik torc rollen als keukenrol en die wilde ik daar, maar ze deden pas verzendkostloos vanaf 250. Dus heb ik er 3 pakken wcpapier bij besteld. Denk 20 rollen per pak.
Papierloods.nl
Da’s echt niks. Als je het afzet tegen wat je stookt om het huis een beetje warm te krijgen, bespaar je amper door niet een paar keer per week warm te douchen.quote:Op donderdag 24 november 2022 23:39 schreef hoechst het volgende:
Gewoon onder koud water douchen... Het mag zelfs langer dan die 5 minuten....
Lidl.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoeveel keukenrol gaat er bij jullie dan doorheen? Wij gebruiken niet veel keukenrol, vooral gewone doekjes.
Wc-papier daarentegenlaatst voor 40 euro een enorm pakket Page ingekocht maar dat is alweer bijna op. Flutrollen
Dus als iemand nog een goede wc papier deal weet? Liefst in bulk want ik ben het zat om elke week weer met een pak te sjouwen.
Edit: eens gekeken, precies 1 maand geleden aangeschaft, pak met 96 rollen (oftewel 8 pakken met 12). Ik geloof dat we er nog 3 (pakken) over hebben, ik zal morgen eens kijken. Dat komt neer op 60 rollen in een maand, dat is niet bepaald zuinig
Oneindig veel. Maar lang niet alles in de keuken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoeveel keukenrol gaat er bij jullie dan doorheen? Wij gebruiken niet veel keukenrol, vooral gewone doekjes.
Elk 3 laags huismerk WC papier vind ik prima. 60 rollen in een maand is 2 rollen per dag. Wat doe je er allemaal mee?quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wc-papier daarentegenlaatst voor 40 euro een enorm pakket Page ingekocht maar dat is alweer bijna op. Flutrollen
Dus als iemand nog een goede wc papier deal weet? Liefst in bulk want ik ben het zat om elke week weer met een pak te sjouwen.
Edit: eens gekeken, precies 1 maand geleden aangeschaft, pak met 96 rollen (oftewel 8 pakken met 12). Ik geloof dat we er nog 3 (pakken) over hebben, ik zal morgen eens kijken. Dat komt neer op 60 rollen in een maand, dat is niet bepaald zuinig
Ja, dit. Gaskosten in een zomermaand zijn hier tien!! keer lager dan in een wintermaand en dan gaan er dagelijks mensen in bad.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da’s echt niks. Als je het afzet tegen wat je stookt om het huis een beetje warm te krijgen, bespaar je amper door niet een paar keer per week warm te douchen.
Tja die lidl grootverpakking blijft wel goed vind ik. Zijn grote 3 laags rollen, veel beter papier en ook meer vellen op rol dan page.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij de turkse supermarkten is het vask nog goedkoper. Is vaak B kwaliteit (een plekje ofquote:Op vrijdag 25 november 2022 07:32 schreef Seeburg54 het volgende:
Inmiddels ben ik er wel achter dat fruit in de supermarkt duur is en ook nog vaak slecht. Wekelijks haal ik een tas vol fruit op de markt. Krijg er vaak ook nog wat gratis bij.
Tegenwoordig ga ik in de 2 supermarkten in ons dorp wekelijks voor de aanbiedingen. Ik ga niet meer in de auto om bij de Lidl 10 km verderop te shoppen. Dat is dan ook meteen wat we eten die week. En ik kook maaltijden voor 2 dagen.
Lidl staat idd bovenaan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind groente en fruit van de Lidl echt prima en betaalbaar.
Haha is @MaJo je buurvrouw?quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:36 schreef AnneX het volgende:
Toiletpapier Edet 4-laags bij Action![]()
De halblatt keukenrollen wil ik ook wel. Doe wel een maand met de extra dikke rol keukenpapier.
Net even gerekend: 2 velletjes bij ontbijt, 1 velletje bij koken om snijplank droog te vegen en 2 velletjes om wokpan te drogen en in te smeren met druppeltje slaolie.
@:Majo 😳 hemel, wat doe je met al dat toiletpapier. Voor een weeshuis?
En allemaal door het riool? ( wij hadden de afgelopen week Drie keer de loodgieter voor rioolverstoppingen op bezoek).
Kattenkots, voornamelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:40 schreef SQ het volgende:
Ik vraag me eerder af wat iedereen met al die keukenrol doet. Ik heb nog nooit een keukenrol gekocht, waarvoor heb ik dat nodig?
Ik doe er mijn fornuis mee als eerste poetsdinges. Mijn kinderen. Poep en plas op ongewenste plaatsen. De grond als daar geknoeid is. Het tosti-ijzer. De ijskast als daar iets niet goed is gegaan. De wok en plaatstaalpannen afdrogen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:40 schreef SQ het volgende:
Ik vraag me eerder af wat iedereen met al die keukenrol doet. Ik heb nog nooit een keukenrol gekocht, waarvoor heb ik dat nodig?
Ik doe dat allemaal met stoffen doekskesquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik doe er mijn fornuis mee als eerste poetsdinges. Mijn kinderen. Poep en plas op ongewenste plaatsen. De grond als daar geknoeid is. Het tosti-ijzer. De ijskast als daar iets niet goed is gegaan. De wok en plaatstaalpannen afdrogen.
Ik vind schoonmaken met sprays echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:08 schreef Myraela het volgende:
Ik maak bijna alles schoon met keukenpapier. Het zou misschien best een hoop schelen als ik gewoon eens een emmer met sop en een wasbaar doekje gebruikte, in plaats van keukenpapier met spray.
Maar ik heb al zo'n hekel aan schoonmaken, dit is zo makkelijk.En ik vind stoffen doekjes zo snel ranzig.
Ik zie hier al wel wat bespaarmogelijkhedenquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:08 schreef Myraela het volgende:
Ik maak bijna alles schoon met keukenpapier. Het zou misschien best een hoop schelen als ik gewoon eens een emmer met sop en een wasbaar doekje gebruikte, in plaats van keukenpapier met spray.
Maar ik heb al zo'n hekel aan schoonmaken, dit is zo makkelijk.En ik vind stoffen doekjes zo snel ranzig.
Je moet ze gewoon net zo snel in de was kieperen als wanneer je een gebruikt vel keukenpapier zou weggooien.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:08 schreef Myraela het volgende:
Ik gok dat ik wat meer van sommige van deze heb en daarom de energiiiieeee niet meer om er stoffen doekskes voor te pakken en wassen enzo.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:07 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik doe dat allemaal met stoffen doekskes
Ooit studeerde ik biologie en bij microbiologie moesten we allemaal het keukendoekje dat die dag op het aanrecht lag meebrengen. Er woonden nogal wat mensen in studentenhuizen waar zo'n doekje wekenlang werd gebruikt. Beetje voedselresten, beetje nat maken, beetje voedselresten, wat warmte, weer wat vocht etc. Enfin, we moesten daaruit bacteriën kweken. Onze prof was bijzonder enthousiast over de resultatenquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:42 schreef Viv het volgende:
Hergebruiken van doekjes, daar gruwel ik van. Van die mensen die zo'n klef doekje op het aanrecht laten liggen, waarom!!
quote:Boodschappen worden duurder, dat is geen nieuws. Maar hoe zit dat met jouw persoonlijke supermarktfavorieten? Daarvan kan de prijs per super nogal verschillen. Daarom bouwde Sjoerd van der Hoorn een app waarmee je in een paar klikken weet waar jij het goedkoopste uit bent.
Geen boodschappen doen als je honger hebt: check. Een boodschappenbriefje maken: check. En vaker door de knieën zakken in de supermarkt: check. Zelfs als je je aan al die verstandige tips houdt, betaal je je nog bont en blauw in de supermarkt. De Consumentenbond heeft het uitgerekend: de duurste supermarkt is 11 procent duurder dan de goedkoopste, en de prijsverschillen tussen huismerk en A-merk kunnen oplopen tot wel 80 procent (serieus!).
STANDAARDPAKKET OF JE EIGEN KARRETJE
Maar, ontdekte Sjoerd van der Hoorn, dat geldt natuurlijk alleen voor het standaard pakket boodschappen dat de Consumentenbond gebruikt voor zijn vergelijking. Sjoerd switchte van de Jumbo naar de Dirk en merkte al snel: dat scheelt een tientje per maand. Maar die kostenbesparing kon hij met het onderzoek van de Consumentenbond niet verklaren. Logisch: de boodschappen van Sjoerd lijken niet op het standaard winkelwagentje van de Consumentenbond.
CHECK JE BON
Dat bracht hem op een idee. Hij zette een website in elkaar, Check Je Bon, waar je jouw boodschappenlijstje kunt invoeren en met één druk op de knop kunt ontdekken waar je boodschappen het meest voordelig zijn. Heb je voorkeuren voor een A-merk? Dan voer je dat ook in. En vind je het teveel gedoe om je boodschappenlijstje stap voor stap in te voeren? Neem dan een kassabon en scan die in. De app laat meteen zien waar je geld laat liggen, of misschien zit je al helemaal goed bij jouw vaste supermarkt.
CONTROLEER HET MAAR
En nu denk je misschien: is Sjoerd in dienst van Albert Heijn, wordt hij gesponsord door Jumbo? Nee, echt niet. Hij heeft de website gebouwd met open source software, zodat iedereen – nouja, mensen met verstand van programmeren – kunnen checken of hij geen verborgen algoritmes inbouwt die je slinks naar de Dirk of de Lidl sturen. ‘Supermarkten proberen hun klanten het idee te geven altijd de beste kwaliteit producten voor de beste prijs te leveren,’ zegt hij. ‘Bijna niemand stapt over van supermarkt, hooguit om een keer ergens een aanbieding te halen. Om dat te doorbreken wil ik met Checkjebon mensen simpel en objectief de mogelijkheid geven te bekijken of ze ergens anders goedkoper uit kunnen zijn.’
Klinkt goed, toch?
Even testen?
Ja, dit dus!quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit studeerde ik biologie en bij microbiologie moesten we allemaal het keukendoekje dat die dag op het aanrecht lag meebrengen. Er woonden nogal wat mensen in studentenhuizen waar zo'n doekje wekenlang werd gebruikt. Beetje voedselresten, beetje nat maken, beetje voedselresten, wat warmte, weer wat vocht etc. Enfin, we moesten daaruit bacteriën kweken. Onze prof was bijzonder enthousiast over de resultatenEn ik heb nadien nooit meer een keukendoekje langer dan een dag gebruikt.
Ik heb er wel eens aan gedacht dat zo'n website super handig zou zijn. En nu bestaat ie gewoon! Nou, bedankt Sjoerd. (producten veranderen op dit moment wel heel snel en vaak van prijs, dat ik me wel afvraag hoe up to date je zoiets kan houden)quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:55 schreef maily het volgende:
Heeft iemand al eens van deze bespaarapp gehoord?
Met deze briljante app vergelijk je alle supermarkten
[..]
Dit ging om soorten kweken, niet om aantallen. Maar de soorten waren ook zo nu en dan exotisch en ronduit gevaarlijkquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:57 schreef Viv het volgende:
Ja, dit dus!![]()
Wij hebben hetzelfde experiment gedaan op de middelbare school. De WC-bril had veel minder bacteriën dan mijn eigen sleutelbos.
Ja wij hebben ook zeker genoeg aan 2 rollen per week. Maar neus snuiten is ook iets wat vrijwel nooit voor komt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:55 schreef Hupje het volgende:
Voor de vakantie (handig om niet te weinig, maar ook niet te veel mee te nemen) had ik eens uitgezocht en opgeschreven hoe lang we ongeveer doen met een rol toiletpapier (de blauwe van de Lidl). In een normale week hebben we aan 2 rollen genoeg (2 volwassenen en 1 kind).
Ik krijg bij veel items ‘items niet gevonden’ en dan maakt het programma een schatting.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik deed even een kort lijstje met een paar producten die ik vaak koop op checkjebon. Goedkoopste was de Dekamarkt met 6,40. Duurste de Aldi met 10,00. Eh...
Oh wacht, zo kan ik het ook. Ik klik op de Dekamarkt en zie dat hij van 'mango' Chupa Chups Mango voor 40 cent heeft gemaakt. En van ijsbergsla een klein zakje voor 79 cent. Het is nog niet perfect, zeg maar.
Zelfde hier. Voor mij is de Nettorama het goedkoopste wbt groente en fruit (en ook veel andere producten) en ik ga ook regelmatig naar de Lidl. Staan er beiden niet tussen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik krijg bij veel items ‘items niet gevonden’ en dan maakt het programma een schatting.
Plus dat de Lidl niet in het rijtje staat. En we niet alle supers in de buurt hebben die wel in het rijtje staan.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:55 schreef Hupje het volgende:
Voor de vakantie (handig om niet te weinig, maar ook niet te veel mee te nemen) had ik eens uitgezocht en opgeschreven hoe lang we ongeveer doen met een rol toiletpapier (de blauwe van de Lidl). In een normale week hebben we aan 2 rollen genoeg (2 volwassenen en 1 kind).
Ik heb niet het idee dat wij nou zo zuinig doen met wc-papier eigenlijkquote:
Wat zuinigquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja wij hebben ook zeker genoeg aan 2 rollen per week. Maar neus snuiten is ook iets wat vrijwel nooit voor komt.
Dat doe je toch juist als je je neus ophaalt? Ik ben ook geen snuiter, alleen als ik erg verkouden ben. Mijn man snuit wel een paar keer per dag (met toiletpapier!), dat klinkt net als een olifantquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:39 schreef Vanyel het volgende:
Ook.
Is ook beter om het niet je holtes in te pompen.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat doe je toch juist als je je neus ophaalt? Ik ben ook geen snuiter, alleen als ik erg verkouden ben. Mijn man snuit wel een paar keer per dag (met toiletpapier!), dat klinkt net als een olifant
quote:Bij snuiten bouw je kortdurend druk op in de neus, waardoor het slijm inclusief virus en bacteriën in de neusbijholtes terecht kan komen. Dit zorgt voor ontstekingen. Als je snuit, druk dan een neusgat dicht en snuit vooral niet te hard.
Jeetje haha. Ja ik ben gezegend met weinig snot denk ik. Snuit alleen als ik erg verkouden ben, al haal ik m'n neus dan meestal op eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat zuinigIk gebruik zo'n 10-12 dozen tissues van 200 stuks per jaar.
Hoe kun je snuiten zonder een neusgat in te drukkenquote:
Door er twee in te drukken?quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe kun je snuiten zonder een neusgat in te drukkenDacht dat dit standaard was
Hoelang doe jij met een rol @Donnaquote:
Een schone keutel is een gezond lichaam. Als je een halve rol nodig hebt voor de grote boodschap dan zou ik eens naar m'n eetpatroon kijken denk ik. Wellicht scheelt dat ook nog in de boodschappen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:03 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Hoelang doe jij met een rol @:Donna
Hier gaat ook wel een wc rol per dag er door.
Na de grote boodschappen is de helft op
Is ook afhankelijk van je darmflora en die is niet helemaal beďnvloedbaar met dieet.quote:Op zondag 27 november 2022 13:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Een schone keutel is een gezond lichaam. Als je een halve rol nodig hebt voor de grote boodschap dan zou ik eens naar m'n eetpatroon kijken denk ik. Wellicht scheelt dat ook nog in de boodschappen.![]()
Wij gebruiken ongeveer 2 rollen per week met 3 toiletgangers.
Precies de reden waarom ik nu wil gaan uitzoeken hoe je overgebleven kaarsvet om kan smelten naar nieuwe kaarsen.quote:Op zondag 27 november 2022 20:18 schreef bloempje-moi het volgende:
*grom*
De kaarsen van de Hema worden bijna wekelijks een euro duurder. Ik zit er ernstig over te denken om maar voor een jaar in te slaan.
Ik heb de dinerkaarsen van de Hema juist omdat ze vrijwel volledig opbranden. Was al met enige tegenzin overgestapt van dure kaarsen uit een kleine winkel naar Hema, omdat ik mij er scheel aan betaalde. Maar zo ondertussen maakt het steeds minder uit.quote:Op zondag 27 november 2022 21:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik nu wil gaan uitzoeken hoe je overgebleven kaarsvet om kan smelten naar nieuwe kaarsen.
Ow dan moet ik die kaarsen sowieso eens op zoeken. Die ik nu heb, blijft er veelte veel van over.quote:Op zondag 27 november 2022 21:07 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik heb de dinerkaarsen van de Hema juist omdat ze vrijwel volledig opbranden. Was al met enige tegenzin overgestapt van dure kaarsen uit een kleine winkel naar Hema, omdat ik mij er scheel aan betaalde. Maar zo ondertussen maakt het steeds minder uit.
Kaarsloos leven kan ik niet hoor 😭
@Donna heeft daar laatst een topic over geopend!quote:Op zondag 27 november 2022 21:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik nu wil gaan uitzoeken hoe je overgebleven kaarsvet om kan smelten naar nieuwe kaarsen.
Ik heb de dinerkaarsen van de Hema juist omdat ze vrijwel volledig opbranden. Was al met enige tegenzin overgestapt van dure kaarsen uit een kleine winkel naar Hema, omdat ik mij er scheel aan betaalde. Maar zo ondertussen maakt het steeds minder uit.quote:Op zondag 27 november 2022 21:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het zijn er ondertussen 12 voor ¤7,50. Was kort geleden nog ¤5,50. De kleurtjes zijn ook leuk. Welke heb jij dan die niet goed opbranden?quote:Op zondag 27 november 2022 21:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dan moet ik die kaarsen sowieso eens op zoeken. Die ik nu heb, blijft er veelte veel van over.
En zeker in de winter kan ik niet zonder
Klopt. Het is in principe de bedoeling dat het aan elkaar plakt en (bijna) niet aan je lichaam. Als je een halve rol gebruikt of 10x moet vegen is dat geen dikke pindakaas meer. Dan is het plakkerige pindakaas.quote:Op zondag 27 november 2022 20:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is ook afhankelijk van je darmflora en die is niet helemaal beďnvloedbaar met dieet.
Overigens vertelde de kinderarts ons ooit dat goeie, gezonde kak de consistentie heeft van dikke pindakaas (en niet over een baby). Dat veeg ik niet met 1 swipe weg hoor.
quote:Op zondag 27 november 2022 21:14 schreef Viv het volgende:
[..]
@:donna heeft daar laatst een topic over geopend!
CRE / [Kaarsen maken] #1
Edit: oh, daar had je al gepost.![]()
Ik heb altijd stompkaarsen en ik koop ze eigenlijk overal en nergens.quote:Op zondag 27 november 2022 21:15 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik heb de dinerkaarsen van de Hema juist omdat ze vrijwel volledig opbranden. Was al met enige tegenzin overgestapt van dure kaarsen uit een kleine winkel naar Hema, omdat ik mij er scheel aan betaalde. Maar zo ondertussen maakt het steeds minder uit.
Kaarsloos leven kan ik niet hoor 😭
[..]
Het zijn er ondertussen 12 voor ¤7,50. Was kort geleden nog ¤5,50. De kleurtjes zijn ook leuk. Welke heb jij dan die niet goed opbranden?
Ik zat de rol op de duim, geef er een zwieper aan en veeg een keer of 5quote:Op zondag 27 november 2022 21:28 schreef Donna het volgende:
Klopt. Het is in principe de bedoeling dat het aan elkaar plakt en (bijna) niet aan je lichaam. Als je een halve rol gebruikt of 10x moet vegen is dat geen dikke pindakaas meer. Dan is het plakkerige pindakaas.
En natuurlijk heb je ook mensen bij wie het altijd wat plakkeriger is, maar dan nog, een halve rol?
Lekker onderwerp dit.
Doet je kleuter dat ook? Dan gaat het zeker hardquote:Op zondag 27 november 2022 21:53 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Ik zat de rol op de duim, geef er een zwieper aan en veeg een keer of 5
Mogelijkerwijs kan hier nog wat in bespaard worden hahaha
duim te kleinquote:Op zondag 27 november 2022 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
Doet je kleuter dat ook? Dan gaat het zeker hard
Annemarie hoeft niet te besparen, die krijgt veel gratis doordat ze haar kinderen als verdienmodel gebruikt om te vloggen. Bovendien geven ze bakken met geld uit aan vlees bij de Hanos, dure koffie en meerdere keren koek/taart van de bakker. Tja.quote:
Ohhh is zij dat uit het familie-vloggerstopic?quote:Op maandag 28 november 2022 08:35 schreef June. het volgende:
[..]
Annemarie hoeft niet te besparen, die krijgt veel gratis doordat ze haar kinderen als verdienmodel gebruikt om te vloggen. Bovendien geven ze bakken met geld uit aan vlees bij de Hanos, dure koffie en meerdere keren koek/taart van de bakker. Tja.
En dat moet ze uiteraard gewoon doen, maar overdrijven is ook een vak.
Dat wist ik niet, ik zie alleen het krantenartikelquote:Op maandag 28 november 2022 08:35 schreef June. het volgende:
[..]
Annemarie hoeft niet te besparen, die krijgt veel gratis doordat ze haar kinderen als verdienmodel gebruikt om te vloggen. Bovendien geven ze bakken met geld uit aan vlees bij de Hanos, dure koffie en meerdere keren koek/taart van de bakker. Tja.
En dat moet ze uiteraard gewoon doen, maar overdrijven is ook een vak.
Ja.quote:Op maandag 28 november 2022 08:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh is zij dat uit het familie-vloggerstopic?
Uiteraard, dat doen wij ook.quote:Op maandag 28 november 2022 08:46 schreef Viv het volgende:
Maar dan nog, ook mensen met een goed inkomen kunnen bewust boodschappen doen toch? Dan niet omdat ze anders het einde van de maand niet zouden halen, maar om geld over te houden voor leuke dingen (zoals dat taartje van de bakker) of de spaarrekening.
Ah zo.quote:Op maandag 28 november 2022 09:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Uiteraard, dat doen wij ook.
Alleen is Annemarie 1 groot reclameblok en wil ze anders overkomen dan ze daadwerkelijk doet. Jokkebrok.
Ze eet niet iets met gehakt omdat het in de bonus is. Ze eet iets uit de bonus omdat ze samenwerkt met de Appie en daarvoor recepten deelt.
Ik ken haar verder niet, maar er staan toch gewoon verstandige tips in het artikel.quote:Op maandag 28 november 2022 09:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Uiteraard, dat doen wij ook.
Alleen is Annemarie 1 groot reclameblok en wil ze anders overkomen dan ze daadwerkelijk doet. Jokkebrok.
Ze eet niet iets met gehakt omdat het in de bonus is. Ze eet iets uit de bonus omdat ze samenwerkt met de Appie en dat mooi kan delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |