Best een goede vraag eigenlijk.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zouden jullie liever naar Uruguay of naar Zuid-Korea op vakantie gaan?
Uruguay lijkt mij inderdaad een prima combinatie met Argentiniëquote:Op donderdag 24 november 2022 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Best een goede vraag eigenlijk.
Mijn voorkeur zou naar Zuid Korea gaan. Maar Uruguay zou ook niets mis zijn. Misschien ooit eens in combinatie met Buenos Aires. Dus eerst Montevideo ofzo en daarna bootje naar Buenos Aires
Of mooier, als Tadiç rood krijgt omdat hij de schenen van Neymar door 2e zaagt.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:40 schreef TLC het volgende:
Vanavond krijgen we de volgende stunt als Brazilie niet weet te winnen van Servie
Ik ga zaterdag naar een technofestivalletje en weet eigenlijk niet of dronken worden tijdens de dinsdagdip een slecht of uitstekend idee isquote:Op donderdag 24 november 2022 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wordt een drukke week voor je!
Maandag rustig opstarten, dinsdag zuipen, woensdag is er niemand, donderdag vroeg stoppen ivm weekend
WK / [Groep G 24-11 20:00] Brazilië - Serviëquote:Op donderdag 24 november 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vinden jullie Uruguay de derde beste Zuid Amerikaanse land?
Welke debiel heeft daar 80 miljoen voor betaald (of nog meer)?quote:
Wie is nummer 2 dan?quote:Op donderdag 24 november 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vinden jullie Uruguay de derde beste Zuid Amerikaanse land?
Donequote:Op donderdag 24 november 2022 15:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
WK / [Groep G 24-11 20:00] Brazilië - Servië
Reeksen.
al gereekst.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
WK / [Groep G 24-11 20:00] Brazilië - Servië
Reeksen.
Hij vroeg het aan mijquote:Op donderdag 24 november 2022 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Done
Nu maar hopen dat @:Sked of @:Coco niet mokerboos wordt
Doe mij maar Japan trommelaarsquote:Op donderdag 24 november 2022 15:39 schreef 3rr0r het volgende:
Senegal trommelaars lachen om Korea trommelaars.
quote:Op donderdag 24 november 2022 15:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zipportal in WK / [Groep H 24-11 17:00] Portugal - Ghana
Nog een kans.
Veel teams hebben dat trouwens.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Nog minder creativiteit op het middenveld dan Nederland.
Tegenwoordig moet je in eerste instantie gewoon 15 kilometer kunnen rennen op hoge intensiteit, creativiteit komt daarna welquote:Op donderdag 24 november 2022 15:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Nederland mist nog een type Dani de Witquote:Op donderdag 24 november 2022 15:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Loop alle topics maar bij langs als je wil.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb dan maar dit topic gereekst:
WK / [Groep D 26-11 11:00] Tunesië - Australië
Niet dat het een reeks nodig heeft denk ik
Dat laatstequote:Op donderdag 24 november 2022 15:48 schreef Zorro het volgende:
Dus of ik heb een spektakel gemist, of ik ben net op tijd om de enige interessante momenten mee te pikken
Jaquote:Op donderdag 24 november 2022 15:48 schreef Zorro het volgende:
Dus of ik heb een spektakel gemist, of ik ben net op tijd om de enige interessante momenten mee te pikken
Klopt. Verschrikkelijk, maar is wel zo.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je in eerste instantie gewoon 15 kilometer kunnen rennen op hoge intensiteit, creativiteit komt daarna wel
Dan hebben ze gewoon op mij gewacht.quote:
Het is een spektakelstuk. Het staat weliswaar 0-0, maar het houtwerk is al zesmaal geraakt. Ik zou de wedstrijd nog eens bekijken als ik jou was.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:48 schreef Zorro het volgende:
Ik gok op Kimquote:Op donderdag 24 november 2022 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een beslissende goal in de blessuretijd. Want die hebben we nog niet gehad.
quote:Op donderdag 24 november 2022 15:51 schreef RipCity het volgende:
Die commentator klinkt net als die gast in fifa spel. Zelfde fake [insert] zinnetjes
quote:Op donderdag 24 november 2022 15:52 schreef Zorro het volgende:
Die Valverde kan het maar beter bij fietsen houden
quote:Op donderdag 24 november 2022 15:52 schreef Zorro het volgende:
Die Valverde kan het maar beter bij fietsen houden
Neequote:Op donderdag 24 november 2022 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou een extra punt voor de winnaar. geen oplossing zijn voor saaie 0-0 wedstrijden?
winnen 4 punten
gelijk 1 punt
verlies 0 punten
Of de FIFA moet op het WK zeggen dat gelijkspel niet kan. Dus spelen tot er winnaar bekend is. (maar zou in de groepsfase geen verlengingen toepassen. Dus meteen pingels na de 90 minuten
Misschien een leuk topic idee?quote:Op donderdag 24 november 2022 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou een extra punt voor de winnaar. geen oplossing zijn voor saaie 0-0 wedstrijden?
winnen 4 punten
gelijk 1 punt
verlies 0 punten
Of de FIFA moet op het WK zeggen dat gelijkspel niet kan. Dus spelen tot er winnaar bekend is. (maar zou in de groepsfase geen verlengingen toepassen. Dus meteen pingels na de 90 minuten
Los jij eens die saaie 0-0 wedstrijden opquote:
En waar dacht je dat die drie punten vandaan kwamen?quote:Op donderdag 24 november 2022 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
winnen 4 punten
gelijk 1 punt
verlies 0 punten
Dat werkte de vorige keer ook al niet echt.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
winnen 4 punten
gelijk 1 punt
verlies 0 punten
quote:Op donderdag 24 november 2022 15:54 schreef wimderon het volgende:
Waarom wordt Grueter telkens ziedend aan het einde van een wedstrijd.
Dit doet me denken aan Rivkah.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:55 schreef BB-King het volgende:
Wederom een saaie:
[ afbeelding ] tegen [ afbeelding ]
jaquote:Op donderdag 24 november 2022 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is dit de derde of vierde 0-0?
wc tegen wc?quote:Op donderdag 24 november 2022 15:55 schreef BB-King het volgende:
Wederom een saaie:
[ afbeelding ] tegen [ afbeelding ]
maak er een topic overquote:Op donderdag 24 november 2022 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
winnen 4 punten
gelijk 1 punt
verlies 0 punten
Het zit diep he.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of mooier, als Tadiç rood krijgt omdat hij de schenen van Neymar door 2e zaagt.
Maakt niks uit, bij 0-0 verlies je dan 3 punten ipv 2 ...maar de tegenstander ook.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
winnen 4 punten
gelijk 1 punt
verlies 0 punten
Dit is een circusact.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Maakt niks uit, bij 0-0 verlies je dan 3 punten ipv 2 ...maar de tegenstander ook.
Toch ben ik ervan overtuigd dat onderstaande puntentelling een hoger doelpuntengemiddelde tot gevolg heeft:
Winnen met 3 goals verschil: 5
Overig winnen: 4
Gelijkspel 2-2 of hoger: 3
Gelijkspel 0-0 of 1-1:2
Verlies met 1 of 2 goals verschil:1
Overig verlies: 0
Maak er maar ff een nieuw topic over knul
Goed idee, we doen dit seizoen een pilot met de wedstrijden van Feyenoordquote:Op donderdag 24 november 2022 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
winnen 4 punten
gelijk 1 punt
verlies 0 punten
Nee, dit is noodzakelijk. 3 punten voor een overwinning ipv 2 vroeger helpt niks. Het enige wat je bereikt is dat een ploeg die de 1-0 maakt deze voorsprong harder dan ooit zal verdedigen, omdat de beloning (te) groot is. Het publiek zit hier niet op te wachten.quote:
En een punt voor de snelste ronde.quote:Op donderdag 24 november 2022 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik stel een systeem voor waarbij je 3 punten krijgt als je wint maar 4 punten als je wint zonder tegengoals te incasseren maar een half punt krijgt als je verliest maar zelf scoort en op het einde doen we pienanties schieten en daarmee kan je ook een bonuspunt krijgen en als het nog 0-0 staat in de 70e minuut komt er een tweede bal in het veld zodat er nog sneller wordt gescoord.
Leuk he!
niks te doen?quote:Op donderdag 24 november 2022 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik stel een systeem voor waarbij je 3 punten krijgt als je wint maar 4 punten als je wint zonder tegengoals te incasseren maar een half punt krijgt als je verliest maar zelf scoort en op het einde doen we pienanties schieten en daarmee kan je ook een bonuspunt krijgen en als het nog 0-0 staat in de 70e minuut komt er een tweede bal in het veld zodat er nog sneller wordt gescoord.
Leuk he!
Maar dat is dus soort van dat nieuwe voorstel met 48 deelnemers. poulefase met 3 teams (dus maar 2 wedstrijden en alleen de nummers 3 niet door) en daarna dan meteen naar top-32 knockout.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Sla die poules maar over en ga direct naar een K.O. systeem op basis van FIFA ranking ofzo..
Jeroen schijnt fan te zijn van Zuid-Amerikaanse grinta.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:58 schreef Toby56 het volgende:
Wat mij opviel: veel van die Uruguayaanse spelers liepen niet de vrije ruimtes in, maar juist rechtstreeks in de dekking. Vreemd.
Ook opvallend: Jeroentje fanboy Uruguay. Ik weet niet precies waarom eigenlijk.
Hm.quote:Op donderdag 24 november 2022 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En het volgende WK doen we gewoon met 200 teams en dan is de eerste ronde een soort battle royale waar ieder land één speler stuurt en dan speel je blokjesvoetbal, en als je blokje omver is geschoten ben je af.
Mijn fantastische idee gedeeld!quote:
nou nou fantastisch.. het is wel uniek hoor mexiquote:Op donderdag 24 november 2022 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn fantastische idee gedeeld!
Dat doen ze volgens mij al in Japanquote:Op donderdag 24 november 2022 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En het volgende WK doen we gewoon met 200 teams en dan is de eerste ronde een soort battle royale waar ieder land één speler stuurt en dan speel je blokjesvoetbal, en als je blokje omver is geschoten ben je af.
Verkeerde account @capuchon_jongenquote:Op donderdag 24 november 2022 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja, behoorlijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |