Het is een spektakelstuk. Het staat weliswaar 0-0, maar het houtwerk is al zesmaal geraakt. Ik zou de wedstrijd nog eens bekijken als ik jou was.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:48 schreef Zorro het volgende:
Dus of ik heb een spektakel gemist, of ik ben net op tijd om de enige interessante momenten mee te pikken
Ik gok op Kimquote:Op donderdag 24 november 2022 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een beslissende goal in de blessuretijd. Want die hebben we nog niet gehad.
quote:Op donderdag 24 november 2022 15:51 schreef RipCity het volgende:
Die commentator klinkt net als die gast in fifa spel. Zelfde fake [insert] zinnetjes
quote:Op donderdag 24 november 2022 15:52 schreef Zorro het volgende:
Die Valverde kan het maar beter bij fietsen houden
quote:Op donderdag 24 november 2022 15:52 schreef Zorro het volgende:
Die Valverde kan het maar beter bij fietsen houden
Neequote:Op donderdag 24 november 2022 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou een extra punt voor de winnaar. geen oplossing zijn voor saaie 0-0 wedstrijden?
winnen 4 punten
gelijk 1 punt
verlies 0 punten
Of de FIFA moet op het WK zeggen dat gelijkspel niet kan. Dus spelen tot er winnaar bekend is. (maar zou in de groepsfase geen verlengingen toepassen. Dus meteen pingels na de 90 minuten
Misschien een leuk topic idee?quote:Op donderdag 24 november 2022 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou een extra punt voor de winnaar. geen oplossing zijn voor saaie 0-0 wedstrijden?
winnen 4 punten
gelijk 1 punt
verlies 0 punten
Of de FIFA moet op het WK zeggen dat gelijkspel niet kan. Dus spelen tot er winnaar bekend is. (maar zou in de groepsfase geen verlengingen toepassen. Dus meteen pingels na de 90 minuten
Los jij eens die saaie 0-0 wedstrijden opquote:
En waar dacht je dat die drie punten vandaan kwamen?quote:Op donderdag 24 november 2022 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
winnen 4 punten
gelijk 1 punt
verlies 0 punten
Dat werkte de vorige keer ook al niet echt.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
winnen 4 punten
gelijk 1 punt
verlies 0 punten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |