quote:Op donderdag 24 november 2022 15:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zipportal in WK / [Groep H 24-11 17:00] Portugal - Ghana
Nog een kans.
Veel teams hebben dat trouwens.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Nog minder creativiteit op het middenveld dan Nederland.
Tegenwoordig moet je in eerste instantie gewoon 15 kilometer kunnen rennen op hoge intensiteit, creativiteit komt daarna welquote:Op donderdag 24 november 2022 15:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Nederland mist nog een type Dani de Witquote:Op donderdag 24 november 2022 15:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Loop alle topics maar bij langs als je wil.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb dan maar dit topic gereekst:
WK / [Groep D 26-11 11:00] Tunesië - Australië
Niet dat het een reeks nodig heeft denk ik
Dat laatstequote:Op donderdag 24 november 2022 15:48 schreef Zorro het volgende:
Dus of ik heb een spektakel gemist, of ik ben net op tijd om de enige interessante momenten mee te pikken
Jaquote:Op donderdag 24 november 2022 15:48 schreef Zorro het volgende:
Dus of ik heb een spektakel gemist, of ik ben net op tijd om de enige interessante momenten mee te pikken
Klopt. Verschrikkelijk, maar is wel zo.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je in eerste instantie gewoon 15 kilometer kunnen rennen op hoge intensiteit, creativiteit komt daarna wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |