Fitgirl, dat scheelt.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb nooit zo'n moeite met mijn 240 bij 220 deken. En ik ben ook maar 163.
Voor andermans problemen heb ik altijd oplossingen!quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor elk probleem een oplossing deze man.
Is dat het deel van Kaneel dat je afpikt dat te warm is? Gewoon hem de schuld geven dat hij niet zo moet liggen 's nachts.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Aan het begin van de nacht is een dekbed ook altijd te koud en als je eenmaal opgewarmd bent, word je weer wakker omdat het te warm is.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 november 2022 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Aan het begin van de nacht is een dekbed ook altijd te koud en als je eenmaal opgewarmd bent, word je weer wakker omdat het te warm is.
En als je geen trap hebt?quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
En als je te kort bent dan ga je schudden bovenaan de trap.
Ik geef mijn deken altijd een paar zwieperds terwijl 'ie op bed ligt. En dat vanuit alle vier de kanten. Zit de deken perfect in de hoes.quote:
Maar toch vind ik het een kut klus en wil ik er over klagenquote:Op dinsdag 29 november 2022 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geef mijn deken altijd een paar zwieperds terwijl 'ie op bed ligt. En dat vanuit alle vier de kanten. Zit de deken perfect in de hoes.
Dat magquote:Op dinsdag 29 november 2022 10:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het een kut klus en wil ik er over klagen
quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:58 schreef Senn88 het volgende:
We zijn al vrij snel overgestapt naar allebei ons eigen matras en beddengoed, beter voor onze relatiequote:Op dinsdag 29 november 2022 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat het deel van Kaneel dat je afpikt dat te warm is? Gewoon hem de schuld geven dat hij niet zo moet liggen 's nachts.
Klachten triggeren oplossingen. Sorry.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De meeste klagende mensen hebben geen behoefte aan een oplossing, maar aan erkenning van hun ervaren leed. Als er iets is wat je had kunnen leren van je aanwezigheid op FOK! in het algemeen en R&P in het bijzonder is dat het wel.quote:
deze?quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:29 schreef TaMieke het volgende:
Ik zag een filmpje op Insta waarbij je je dekbed op je overtrek moet leggen, dan alles oprollen en uitrollen en dan ziet ie magisch in de hoes.
Ik snap nogsteeds niet hoe, maar schudden zou niet meer nodig zijn. mssn toch eens proberen....
quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb het nog nooit geprobeerd maar op deze manier ziet het er wel supereasy uit:
Ow sorry. filmpje niet bekekenquote:
Is ook zo, maar als barmhartige samaritaan voel ik me (en rival dus ook) wel geneigd om te helpen (dus oplossing bieden). Tjaquote:Op dinsdag 29 november 2022 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste klagende mensen hebben geen behoefte aan een oplossing, maar aan erkenning van hun ervaren leed. Als er iets is wat je had kunnen leren van je aanwezigheid op FOK! in het algemeen en R&P in het bijzonder is dat het wel.
Zo heeft iedereen zijn eigen afwijking.quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is ook zo, maar als barmhartige samaritaan voel ik me (en rival dus ook) wel geneigd om te helpen (dus oplossing bieden). Tja
Ik zal nooit stoppenquote:Op dinsdag 29 november 2022 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste klagende mensen hebben geen behoefte aan een oplossing, maar aan erkenning van hun ervaren leed. Als er iets is wat je had kunnen leren van je aanwezigheid op FOK! in het algemeen en R&P in het bijzonder is dat het wel.
Nee dit weiger ik. Ze gaat gewoon bovenaan de trap staan schudden. Desnoods onder dwang.quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen zijn eigen afwijking.Zolang je je maar realiseert dat je eerste reactie mogelijk niet aansluit bij de behoefte van de ander. Geeft niks, daar ben je mens voor.
Je biedt je aan?quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dit weiger ik. Ze gaat gewoon bovenaan de trap staan schudden. Desnoods onder dwang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |