Air ookal aan de kinderenquote:Op maandag 28 november 2022 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst nog een FOK!ster bezwangerd door haar te DM'en. Gedoe.
Onderschat niet hoe krachtig mijn zaad is.quote:
Kan je zaad nog zo krachtig zijn, maar een bezet eitje krijg je niet meer bezetquote:Op maandag 28 november 2022 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderschat niet hoe krachtig mijn zaad is.
Waarschijnlijk is dat al van mij dan door die kattenfoto's die ik je een tijdje geleden DM'de.quote:Op maandag 28 november 2022 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je zaad nog zo krachtig zijn, maar een bezet eitje krijg je niet meer bezet
Nu wel 18 hoop ik?quote:
Thanksquote:Op maandag 28 november 2022 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat al van mij dan door die kattenfoto's die ik je een tijdje geleden DM'de.
Gefeliciteerd
Ho stop, ben je weer zwanger?quote:Op maandag 28 november 2022 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dit een aankondiging?quote:Op maandag 28 november 2022 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is een dalende lijn, als je een echte fokker was geweest had je dat geweten.quote:Op maandag 28 november 2022 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand een samenvatting van de laatste 5 jaar van de persoonlijke ontwikkelingen van de users hier?
Ducttapequote:Op maandag 28 november 2022 19:20 schreef Senn88 het volgende:
Kei mooi glitterinpakpapoer bij action gekocht. Alleen plakband plakt er niet op. Top weer.
quote:Op maandag 28 november 2022 20:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gedaan maar ziet er toch wat sneu uit.
Nah das te veel werk. T zit netjes dicht ik vind het goed hoor. Heb wel betere dingen te doen.quote:Op maandag 28 november 2022 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Tape dubbelvouwen en vanuit dichtplakken. Strikje erom en klaar
Neeee, zo rap gaat dat niet.. nog anderhalve dag en een halve dag rijden..quote:
Gefeliciteerdquote:
quote:
Haha, dankjullie!quote:Op dinsdag 29 november 2022 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Nu nog even teruglezen waarmee![]()
Dat is altijd prettig.quote:
Werken tot half 2. Dan naar de huisarts. Daarna hondjes naar recreatiegebied, beneden stofzuigen en dweilen. Dekbed in nieuwe overtrek proppen en erwtensoep maken in de slowcooker. Als ik dat gedaan heb ben ik een tevreden mensquote:Op dinsdag 29 november 2022 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is altijd prettig.
Wat staat er op de planning vandaag?
Dat is nog het lastigst.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Werken tot half 2. Dan naar de huisarts. Daarna hondjes naar recreatiegebied, beneden stofzuigen en dweilen. Dekbed in nieuwe overtrek proppen en erwtensoep maken in de slowcooker. Als ik dat gedaan heb ben ik een tevreden mens
Ja dat vind ik oprecht een kut klus. Mijn dekbed is 240 bij 220 en best zwaar. Kost best veel kracht in mijn uppie.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is nog het lastigst.
Dat is ook gewoon een kutklus. Dat daar nog altijd geen handige manier voor is uitgevonden.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik oprecht een kut klus. Mijn dekbed is 240 bij 220 en best zwaar. Kost best veel kracht in mijn uppie.
Hoek naar hoek, hoek naar hoek, schudden.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is nog het lastigst.
En dan heb je in het midden wat over.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Hoek naar hoek, hoek naar hoek, schudden.
Poe Poe
quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan heb je in het midden wat over.
Zorgen dat je 1m95 of langer bent. Dan is het echt geen probleem.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is ook gewoon een kutklus. Dat daar nog altijd geen handige manier voor is uitgevonden.
Dat haal ik niet.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorgen dat je 1m95 of langer bent. Dan is het echt geen probleem.
En als je te kort bent dan ga je schudden bovenaan de trap.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorgen dat je 1m95 of langer bent. Dan is het echt geen probleem.
Ben jij maar 1.65?quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat haal ik niet.Ik kom een penislengte tekort.
Dat wel eens geprobeerd, maar dan nog lukte het niet. Zo simpel als ze het laten zien, is het nooit helaas. Maar wellicht moet ik er wat meer op oefenen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb het nog nooit geprobeerd maar op deze manier ziet het er wel supereasy uit:
Iets minder dan een penislengte dan.....quote:
Voor elk probleem een oplossing deze man.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:43 schreef rival het volgende:
En als je te kort bent dan ga je schudden bovenaan de trap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |