abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209469954
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 22:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja maar jij denkt dan vast dat dit geen herenbroek is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen maar omdat ie bij de dames staat...

Helpt het niet om bij de zoektermen 'heren' op te geven?
Proest :D Die zou wel in mijn favorieten komen. En is die broek maar bijzaak :P
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  zondag 11 juni 2023 @ 00:18:26 #252
208890 June.
Seriously?
pi_209471364
Vragen die Fransen ook altijd zo ontiegelijk veel van jullie? Hoeveel cm is het, lengte en breedte, welke stof, hoeveel knoopjes etc etc.

En dan daarna ook nog eens een laag bod doen in plaats van het te kopen.
Shine bright like a diamond.
pi_209471825
Ik vind de cultuurverschillen op vinted heel fascinerend. Ik wilde laatst iets kopen van een Française, deed een bod van niet al te weinig onder de vraagprijs. Ze weigerde. Ik vroeg wat ze dan wel een redelijke prijs vond. Ze zei dat ze mijn bod op zich wel redelijk vond maar dat ze het niet aan mij wilde verkopen omdat ik zomaar een bod deed zonder voorafgaande communicatie :?

Zag daarna ook in haar profiel in de reviews die ze andere mensen gaf, dat ze mensen daarom ook echt lage reviews gaf.

En de Italianen die ik zie willen altijd eerst onderhandelen. Als ik iets like, krijg ik altijd vrijwel meteen een lagere aanbieding.

Spanjaarden koop ik nooit iets van, vind de verzendkosten te hoog.
pi_209472797
Wat ik bij de Fransen lastig vind is dat hun maat L niet hetzelfde is als de Nederlandse maat L. Zeker bij bijvoorbeeld Adidas is dat duidelijk als er tenminste een foto van de maten bij staat. Dan staat er bij EU of D maat M en bij F maat L.
Maar niet iedereen zet een foto van de maar er bij dus dan durf ik het al bijna niet aan.

Laatst ook een shirt gekocht maat L vanuit Frankrijk, maar viel ook te klein. Dus dat is wel jammer. (Kan ook het merk zijn wellicht, maar ik durf het hierdoor niet helemaal meer aan).

Qua communicatie valt wel mee. Heb een paar keer een verzoek voor extra info gehad, maar niet heel veel.
  zondag 11 juni 2023 @ 12:22:16 #255
327807 Mariposas
יה&#14
pi_209474843
Ik merk niets van cultuurverschillen of wat dan ook voor verschillen tussen gebruikers van verschillende landen. Er zitten beleefde mensen bij en lompe mensen. Er zitten mensen bij die veel informatie vragen en die het gewoon kopen. Er zijn mensen die heel laag bieden of mensen die het voor de vraagprijs kopen. Het is de ene keer een Nederlander en de andere keer een Belg.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 11 juni 2023 @ 15:08:00 #256
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209476748
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 00:18 schreef June. het volgende:
Vragen die Fransen ook altijd zo ontiegelijk veel van jullie? Hoeveel cm is het, lengte en breedte, welke stof, hoeveel knoopjes etc etc.

Ja! :D
Resistance is futile.
  zondag 11 juni 2023 @ 15:38:01 #257
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_209477110
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 00:18 schreef June. het volgende:

Ja haha. :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_209478323
Als koper ben ik wel blij met de Fransen, die zetten er veel vaker bij van welk materiaal iets gemaakt is. Wat best tamelijk behoorlijk nogal relevante informatie is voor textiel waar je niet even aan kan voelen voor koop.

Foto’tje van etiket is ook leuk, maar dan kan je er weer niet op zoeken dus dan ga ik het niet vinden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209479258
quote:
7s.gif Op zondag 11 juni 2023 17:03 schreef sigme het volgende:
Als koper ben ik wel blij met de Fransen, die zetten er veel vaker bij van welk materiaal iets gemaakt is. Wat best tamelijk behoorlijk nogal relevante informatie is voor textiel waar je niet even aan kan voelen voor koop.

Foto’tje van etiket is ook leuk, maar dan kan je er weer niet op zoeken dus dan ga ik het niet vinden.
Maar tegenwoordig kun je wel filteren op materiaal!

Al zou het wel fijn zijn als dan ook iedereen die categorie correct en naar waarheid invult |:)
  zondag 11 juni 2023 @ 19:26:44 #260
208890 June.
Seriously?
pi_209479945
quote:
7s.gif Op zondag 11 juni 2023 15:08 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ja! :D
Ik accepteer het bod dan niet. Ben dan veels te bang dat ik een negatieve review krijg bij dat soort mensen. Dat het ergens bijvoorbeeld 3mm pillig is bij de zoom en dat ik dat niet heb opgeheven oid. :')
  zondag 11 juni 2023 @ 19:27:55 #261
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209479970
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2023 19:26 schreef June. het volgende:

[..]
Ik accepteer het bod dan niet. Ben dan veels te bang dat ik een negatieve review krijg bij dat soort mensen. Dat het ergens bijvoorbeeld 3mm pillig is bij de zoom en dat ik dat niet heb opgeheven oid. :')
Als ze de vraagprijs bieden, dan wel. Ik moet trouwens zeggen dat ik nog nooit achteraf gezeik heb gehad met Fransozen.
Resistance is futile.
  zondag 11 juni 2023 @ 20:17:11 #262
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_209480822
Fransozen en Spanjaarden kopen graag playmobil zonder vragen en en zonder gedoe nadien ^O^

Sowieso ben ik best blij dat ik toch maar een account aangemaakt heb een paar maanden geleden. Eigenlijk alles verkoopt wel :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_209480949
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 18:37 schreef yinu het volgende:

[..]
Maar tegenwoordig kun je wel filteren op materiaal!

Al zou het wel fijn zijn als dan ook iedereen die categorie correct en naar waarheid invult |:)
Ja dat is nieuw hè?
Zou mooi zijn als dat wat gaat werken. Kan je ook meerdere materialen opgeven? Ik zoek van op combinaties, ook om resultaten te verbeteren. Cashmere & zijde geeft wat minder resultaten waar ik niks aan heb. “Cashmere” alleen geeft teveel rotzooi met een kasjmiermotief en “zijde” teveel rotzooi met ‘aan een zijde panterprint’ oid.
Zelfde voor linnen (plaatsnaam Linne) :')
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209482422
quote:
7s.gif Op zondag 11 juni 2023 20:26 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja dat is nieuw hè?
Zou mooi zijn als dat wat gaat werken. Kan je ook meerdere materialen opgeven? Ik zoek van op combinaties, ook om resultaten te verbeteren. Cashmere & zijde geeft wat minder resultaten waar ik niks aan heb. “Cashmere” alleen geeft teveel rotzooi met een kasjmiermotief en “zijde” teveel rotzooi met ‘aan een zijde panterprint’ oid.
Zelfde voor linnen (plaatsnaam Linne) :')
Ja ik ben er heel blij mee! Je kunt er inderdaad meer aanklikken. Er zit nog wel wat rommel in en misschien mis je wat, maar niet meer dit soort verwarring. Of mensen die niet weten hoe je zijde spelt, of alle verschillende mogelijke spelwijzen in allerlei talen van kasjmier/cashmere/cashemire/caxemera.
pi_209483122
Hier wel een keer een negatieve review gehad van een Franse. Die had als vraag of het shirt transparant was. Waarop ik geantwoord had dat dat niet zo was.

Kreeg ik als review dat het shirt transparant was en dat ik dat had moeten melden. Maar het shirt was helemaal niet transparant :')
  maandag 12 juni 2023 @ 06:45:08 #266
208890 June.
Seriously?
pi_209484105
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 23:28 schreef hilliebillie het volgende:
Hier wel een keer een negatieve review gehad van een Franse. Die had als vraag of het shirt transparant was. Waarop ik geantwoord had dat dat niet zo was.

Kreeg ik als review dat het shirt transparant was en dat ik dat had moeten melden. Maar het shirt was helemaal niet transparant :')
Ja dat soort dingen dus :D
  Moderator dinsdag 13 juni 2023 @ 19:04:13 #267
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_209501293
Voor de eerste keer de app gebruikt. 2 merktruien beetje te goedkoop verkocht vrees ik. Waren binnen een halfuur verkocht.

Parijs en waddinxveen waren de bestemmingen. Zelf vanuit België verstuurd
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator dinsdag 13 juni 2023 @ 19:30:42 #268
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_209501550
2 superdry hoodies verkocht voor 10 euro per stuk. 4 jaar geleden gekocht voor 60 euro ofzo. Conditie “goed”

Beetje ondergeprijsd denk ik
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 13 juni 2023 @ 20:14:57 #269
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209501988
Ik heb een superdry trui voor 15 erop staan. Wordt nog niet misschien op geboden. 1x een bod gehad.
pi_209505828
Je moet ook een beetje geluk hebben of mensen kijken/interesse hebben op het moment dat het er net op staat. Tenminste dat idee heb ik.

Had er een partij kleding op gezet (ook niet heel duur het meeste, maar ook geen merk). Een heel deel was binnen een dag verkocht. Maar daarna ook geen enkel item meer. Toen heb ik na twee weken alles wat over was opnieuw er op gezet, en is op 3 stuks na alles verkocht. Heb twee dingen daarin iets goedkoper gemaakt die waren ook wat duurder dan de rest, maar de rest hetzelfde gehouden.

Ik dat dat van de week ook met de kinderkleding doen die ik nog over heb. Al heb ik het idee dat de kinderkleding sowieso minder goed loopt (niet-merk)
pi_209510045
Ik kan eindelijk ook wat op Vinted. Mijn account was geblokkeerd (blijkbaar krijg je daar geen bericht van 😆), maar dat was een foutje en is nu opgelost.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  woensdag 14 juni 2023 @ 20:36:23 #272
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209513193
Ondertussen mijn Dr. Martens verkocht voor 115 euro, en nog niet gevonden wat ik wilde dus die Vinted portemonnee begint wel aardig vol te lopen :D .
Resistance is futile.
  woensdag 14 juni 2023 @ 20:37:14 #273
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209513206
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 08:27 schreef hilliebillie het volgende:
Je moet ook een beetje geluk hebben of mensen kijken/interesse hebben op het moment dat het er net op staat. Tenminste dat idee heb ik.

Had er een partij kleding op gezet (ook niet heel duur het meeste, maar ook geen merk). Een heel deel was binnen een dag verkocht. Maar daarna ook geen enkel item meer. Toen heb ik na twee weken alles wat over was opnieuw er op gezet, en is op 3 stuks na alles verkocht. Heb twee dingen daarin iets goedkoper gemaakt die waren ook wat duurder dan de rest, maar de rest hetzelfde gehouden.

Ik dat dat van de week ook met de kinderkleding doen die ik nog over heb. Al heb ik het idee dat de kinderkleding sowieso minder goed loopt (niet-merk)
Beste werkt om met enige regelmaat er wat nieuws op te zetten. Dan blijf je ook oude items verkopen.
Resistance is futile.
pi_209529030
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 22:14 schreef yinu het volgende:

[..]
Ja ik ben er heel blij mee! Je kunt er inderdaad meer aanklikken. Er zit nog wel wat rommel in en misschien mis je wat, maar niet meer dit soort verwarring. Of mensen die niet weten hoe je zijde spelt, of alle verschillende mogelijke spelwijzen in allerlei talen van kasjmier/cashmere/cashemire/caxemera.
Nou, dit is effectief de nek omgedraaid door Vinted :')

Zoeken op materiaal zoekt namelijk niet naar items waarbij mensen die materialen hebben aangevinkt, maar gewoon hetzelfde als wanneer ik het in het zoekveld type. Dus je vindt nog steeds ook alle dingen met een kasjmier motief en vooral ook nog steeds alle verkopers die elke mogelijke hashtag of beschrijving bij elk item erin knallen.

En zelfs dan werkt het nog brak als ik het test, een jurkje gezocht met ingevuld materiaal dat *niet* in de omschrijving ook nog genoemd wordt. Zoek op materiaal (en merk en prijs en type) en ik vind 'm niet, zoek op de stof in de omschrijving en ik vind 'm wel...
pi_209529593
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 07:56 schreef sigme het volgende:

[..]
Nou, dit is effectief de nek omgedraaid door Vinted :')

Zoeken op materiaal zoekt namelijk niet naar items waarbij mensen die materialen hebben aangevinkt, maar gewoon hetzelfde als wanneer ik het in het zoekveld type. Dus je vindt nog steeds ook alle dingen met een kasjmier motief en vooral ook nog steeds alle verkopers die elke mogelijke hashtag of beschrijving bij elk item erin knallen.

En zelfs dan werkt het nog brak als ik het test, een jurkje gezocht met ingevuld materiaal dat *niet* in de omschrijving ook nog genoemd wordt. Zoek op materiaal (en merk en prijs en type) en ik vind 'm niet, zoek op de stof in de omschrijving en ik vind 'm wel...
Ja, ik merkte het ook al :'(

Mijn eerste experiment was met linnen en dat ging eigenlijk wel goed. Waarschijnlijk een toevalstreffer. Maar ik vrees dat er gewoon heel veel mensen zijn die geen idee hebben van verschillen in materiaal of voor wie andere aspecten belangrijker zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')