Wat een smerig goor huis. Sommige mensen schamen zich nergens voor. Zo te lezen razen de auto's straks ook nog vlak langs je huis na verbreding n33.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:46 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
We gaan klussen maar laten de tv hangen, beetje stof in beeld zijn ze wel gewend. Verschillende delen van het huis zijn in verschillende gradaties van rommelig, smerig en in verbouwing. Ik vermoed weer een vastgelopen project.
[ afbeelding ]
Wat een bizar slecht geschreven artikel zegquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:09 schreef Fietsertje70 het volgende:
en dan kom ik googelend dit artikel tegen:
https://pureluxe.nl/2021/(...)wing-makeover-funda/
sorry, maar ik heb wel enigzins leedvermaak.
En niemand die een opmerking maakt over die postcode?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:25 schreef rutger05 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoor. Ik hoop dat de kerk weer een goede maatschappelijke invulling krijgt.
Typisch een huis voor mensen met teveel geld maar eigenlijk nooit thuis zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat een bizar slecht geschreven artikel zeg
Ik had tijdens mijn huwelijksnacht de beschikking over zo'n bananenschilbad, het kan aan de drank gelegen hebben maar mijn conclussie is in eerste instantie "vorm voor functie"quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:15 schreef Fietsertje70 het volgende:
En het bananenschilbad is wéééér opnieuw in de verkoop gegaan (3e x inmiddels).
Je moet wel trouwens een 'Tante Sidonia'-figuur hebben voor zoiets.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn huwelijksnacht de beschikking over zo'n bananenschilbad, het kan aan de drank gelegen hebben maar mijn conclussie is in eerste instantie "vorm voor functie"
Als in slank?quote:Op zondag 22 januari 2023 16:13 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Je moet wel trouwens een 'Tante Sidonia'-figuur hebben voor zoiets.
Yikes.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:46 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
We gaan klussen maar laten de tv hangen, beetje stof in beeld zijn ze wel gewend. Verschillende delen van het huis zijn in verschillende gradaties van rommelig, smerig en in verbouwing. Ik vermoed weer een vastgelopen project.
[ afbeelding ]
Het kan (iets) slechter?quote:Op zondag 22 januari 2023 17:15 schreef Candaasje het volgende:
Yikes.
Ik ging wel stuk om het schilderij op de slaapkamer![]()
[ afbeelding ]
Zeg je nou dat ik te dik ben?quote:Op zondag 22 januari 2023 16:13 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Je moet wel trouwens een 'Tante Sidonia'-figuur hebben voor zoiets.
Dit is natuurlijk de zitkamer voor de parkiet, je kunt ook gewoon in de tweede living gaan zittenquote:Op maandag 23 januari 2023 22:51 schreef Candaasje het volgende:
In Rhenen staat best een tof huisje (ik vind het wel wat te ingebouwd en ik mis een tuin) met veel leuke/mooie details.
(https://www.funda.nl/koop(...)wilhelminastraat-30/ )
Maar dit zit voor geen meter lijkt me (wel toffe trapkasten):
[ afbeelding ]
en ik vroeg me al waar die die extra deurtjes voor waren....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar je kunt de keuken dus verbergen![]()
[ afbeelding ]
En dat allemaal op 127 m2! Ik vind het wel heel origineel allemaal. Ik vind het zelf iets te veel verschillende patroontjes/behangetjes/verschillende tegeltjes/schrootjes/hokjes bij elkaar, maar het is wel met liefde en visie gedaan. En dat idee van de verborgen keuken is wel tamelijk briljant en zo te zien kundig uitgevoerd. Hopelijk houden de nieuwe bewoners ook van groen...quote:Doordat deze woning ooit een bakkerswinkel en bakkerij herbergde is er ruimte ontstaan voor twee woonkamers, twee keukens, zes slaapkamers, twee badkamers en drie wc’s. Tel daarbij op een geweldige en praktische kelderruimte, ruime hobby-/slaapzolder en een extra brede garage (binnendoor bereikbaar).
Dat dus, misschien bij een open keuken als je visite krijgt. Maar dan wil je thee zetten en moeten toch all deurtjes open om bij water te komen en het op het 'gas' te zetten. Ik denk dat in de praktijk die deuren altijd open staan en dan zitten ze nog in de weg ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:52 schreef KaheemSaid het volgende:
Eigenlijk is dat best mooi, zo'n keuken die dicht kab. Vraag mij alleen af hoevaak je het doet.
Iets ja. Sodeknetter.quote:Op maandag 23 januari 2023 23:02 schreef yinu het volgende:
Ik vind het zelf iets te veel verschillende patroontjes/behangetjes/verschillende tegeltjes/schrootjes/hokjes bij elkaar,
Die eerste foto ziet er uit als het tuinmeubilair dat voor de winter is binnen gezetquote:Op maandag 23 januari 2023 22:51 schreef Candaasje het volgende:
In Rhenen staat best een tof huisje (ik vind het wel wat te ingebouwd en ik mis een tuin) met veel leuke/mooie details.
(https://www.funda.nl/koop(...)wilhelminastraat-30/ )
Maar dit zit voor geen meter lijkt me (wel toffe trapkasten):
[ afbeelding ]
en ik vroeg me al waar die die extra deurtjes voor waren....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar je kunt de keuken dus verbergen![]()
[ afbeelding ]
Handig om huisdieren van het aanrecht te houden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die eerste foto ziet er uit als het tuinmeubilair dat voor de winter is binnen gezet
En de keuken is stom, zo met die deurtjes. Ik zie daar totaal het nut niet van in en zo'n grote groene wand is lelijker dan de keuken zelf.
Of van de vloer.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:52 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Handig om huisdieren van het aanrecht te houden.
Nou, wel wat omslachtig. Mijn kat is echt nog nooit op het aanrecht gesprongen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:52 schreef valentijn101 het volgende:
Handig om huisdieren van het aanrecht te houden.
Die van mij weten ook dat ze er niet op mogen. (als ik het ziequote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, wel wat omslachtig. Mijn kat is echt nog nooit op het aanrecht gesprongen.
Maar al die verschillende tegels en vloeren overal. Ik zou dat er echt allemaal uit willen. En dat wordt een hele klus.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:57 schreef rosita1 het volgende:
Behang en kleuren valt nog wat aan te doen.
De tegeltjes op de trap als eerste.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:32 schreef yinu het volgende:
[..]
Maar al die verschillende tegels en vloeren overal. Ik zou dat er echt allemaal uit willen. En dat wordt een hele klus.
Even opnieuw bekeken: Inderdaad een mengelmoes! De stenen keuken heeft nog wel iets (denk ik) maar doet kil aan. De visgraat of wat voor motief dat is, kan echt weg in de huiskamer, wat mij betreft, luciferhoutjes motief? Ook de slaapkamers en gangen hebben allemaal diverse vloeren/parket. Ik zou ook wel wat muren weghalen. Maar ik denk dat de koper iemand zal zijn, die de charme van de diverse 'hokjes' en wellicht met veel kinderen juist gaat omarmen. Het heeft iets warms, dit huis. Zonder meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:32 schreef yinu het volgende:
[..]
Maar al die verschillende tegels en vloeren overal. Ik zou dat er echt allemaal uit willen. En dat wordt een hele klus.
Die links boven is de inbouw tv. Van AEG.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:40 schreef Debsterr het volgende:
Deze mensen houden van apparaten
[ afbeelding ]
Ja dat bedacht ik me ook bij het kijken van de andere foto's. Die nis plus afzuigkap voor de frituur vind ik ook wel geniaalquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:50 schreef Debsterr het volgende:
Het is echt een rare indeling inderdaad. Al is linksboven denk ik de inbouw TV...?
Nee joh, dat is de toegangspoort naar Narnia!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:12 schreef Candaasje het volgende:
Tevens is het kennelijk in om na de trend van grote spiegels met baroklijsten, nu random een stel deuren tegen de muur te zetten:
765_2160.jpg
Lees eens 2 posts boven jequote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:30 schreef Daantke het volgende:
Nog niemand de inbouwfriteuse opgevallen?
[ afbeelding ]
Die zou ik juist houden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:33 schreef loveli het volgende:
[..]
De tegeltjes op de trap als eerste.
[ afbeelding ]
Ach, zeepaardjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:24 schreef asco het volgende:
Zo mooi al die kleine tijdreisjes wat je kunt maken op Funda.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koopje an sich:
https://www.funda.nl/koop(...)98-groot-berghem-47/
Prachtig historisch en groot woonhuis op een fantastische locatie. Prijs is op aanvraag...quote:HET HUYS AAN DE DRIE GRACHTEN - Het oudste in privé-eigendom zijnde woonhuis van Amsterdam
Mooi stukje historie, maar een particulier kan hier toch niks mee?quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:49 schreef SEMTEX het volgende:
In de UK verkopen ze dit Zombie apocalypse fort:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de trap kun je mooi de zombies afwerendie in de overgroeide geul zijn gevallen:
[ afbeelding ]
https://www.rightmove.co.(...)67#/?channel=RES_NEW.
Vijf ton. Kan een likje verf gebruiken. Niet voor iemand met twee linkerhanden. Altijd van een oud vrouwtje geweest. Lekker luchtige ruimtes. Moet wellicht verduurzaamd worden. Opknappertje.
Ik zou het kopen als filmlokatie
Ja, het is eerder een potentieel dorp of compound wat je koopt ipv een woning.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mooi stukje historie, maar een particulier kan hier toch niks mee?
Hotel, Bed and Breakfast, ziekenhuis, opvang voor daklozen en/of asielvinders, blijf van mijn lijf huis, kinderopvang, kantoor, winkelcentrum, gevangenis, politiebureau, museum, onderwijs, kortom de mogelijkheden zijn legio.
Dronefilmpje is er alquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:49 schreef SEMTEX het volgende:
In de UK verkopen ze dit Zombie apocalypse fort:
Ik zou het kopen als filmlokatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |