Nou, laten we dat maar doen dan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:59 schreef WAvanBuren het volgende:
De Verenigde Staten constant “Amerika” noemen is net zo achterlijk als dat je Engeland “Europa” zou noemen.
En dan alles afscheuren, dat zou humor zijn.quote:
Ja welkom Tagquote:
Nee hoor, ik struin zo nu en dan wel door de WK topics hoorquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dag WA
Voor mijn gevoel is dit heel lang geleden
Daarom zeg ik: bel jij of bel ik?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, bedoeld hij Zuid- of Noord-Amerika?
En Oranje heeft de keeper van Heerenveenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
De reserve keeper van Arsenal speelt voor USA en de eerste keeper van Arsenal zit op de bank bij Engeland
Hoe slecht moeten die twee dan wel niet zijn als je Pikfurt voor je moet dulden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
De reserve keeper van Arsenal speelt voor USA en de eerste keeper van Arsenal zit op de bank bij Engeland
Ga je dit de hele wedstrijd volhouden?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, bedoeld hij Zuid- of Noord-Amerika?
The Tower fan Jouwer.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:03 schreef TLC het volgende:
[..]
En Oranje heeft de keeper van Heerenveen
Ik ben een redelijk standvastig type, maar nee, zal ik je niet aan doen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je dit de hele wedstrijd volhouden?
Zo ja respect.
Dat dacht de Paus ook.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik verwacht een magere zegen voor Engeland
Mijn zegen hebben ze.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
2-0quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt ook een knaap rond te lopen die geboren is in Almere.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Gregg Berhalter ooit bij Cambuur speelde?
ninja edit niet gezien?quote:
Jawel maar ik was sneller, wij zijn altijd sneller dan Belgen.quote:
Van wat ik vandaag heb gezien... ik heb zo mijn twijfels.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jawel maar ik was sneller, wij zijn altijd sneller dan Belgen.
Iedereen is sneller dan dat rollator elftal maar goed.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sneller naar huis ook dit WKquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik geef je bij dezen een vrijbrief om door te zetten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben een redelijk standvastig type, maar nee, zal ik je niet aan doen.
Absoluut en dit bevestigt mijn punt eens te meer.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sneller naar huis ook dit WK#grapje
Die is al 20 jaar dood.quote:
Pulisic en Saka bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:08 schreef Toby56 het volgende:
Ik volg het voetbal niet meer zo. Sinds Bobby Moore is overleden eigenlijk.
Dit is lastig, al die namen klinken Engels, of Amerikaans, of beide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |