God Save The Drag Queen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Versprak die gozer zich met queen ipv king nu net?
Ik zeg na 10 jaar Willy ook nog vaak koninginnedag. Dat heb ik nom de dieu al gedaan sinds de jaren 70.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Versprak die gozer zich met queen ipv king nu net?
Nee nee, dat is de bekkenist.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:56 schreef RipCity het volgende:
Die drummer is wat enthousiast hè. Josti.
Nou, laten we dat maar doen dan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:59 schreef WAvanBuren het volgende:
De Verenigde Staten constant “Amerika” noemen is net zo achterlijk als dat je Engeland “Europa” zou noemen.
En dan alles afscheuren, dat zou humor zijn.quote:
Ja welkom Tagquote:
Nee hoor, ik struin zo nu en dan wel door de WK topics hoorquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dag WA
Voor mijn gevoel is dit heel lang geleden
Daarom zeg ik: bel jij of bel ik?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, bedoeld hij Zuid- of Noord-Amerika?
En Oranje heeft de keeper van Heerenveenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
De reserve keeper van Arsenal speelt voor USA en de eerste keeper van Arsenal zit op de bank bij Engeland
Hoe slecht moeten die twee dan wel niet zijn als je Pikfurt voor je moet dulden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
De reserve keeper van Arsenal speelt voor USA en de eerste keeper van Arsenal zit op de bank bij Engeland
Ga je dit de hele wedstrijd volhouden?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, bedoeld hij Zuid- of Noord-Amerika?
The Tower fan Jouwer.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:03 schreef TLC het volgende:
[..]
En Oranje heeft de keeper van Heerenveen
Ik ben een redelijk standvastig type, maar nee, zal ik je niet aan doen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je dit de hele wedstrijd volhouden?
Zo ja respect.
Dat dacht de Paus ook.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik verwacht een magere zegen voor Engeland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |