Dat dacht de Paus ook.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik verwacht een magere zegen voor Engeland
Mijn zegen hebben ze.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
2-0quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt ook een knaap rond te lopen die geboren is in Almere.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Gregg Berhalter ooit bij Cambuur speelde?
ninja edit niet gezien?quote:
Jawel maar ik was sneller, wij zijn altijd sneller dan Belgen.quote:
Van wat ik vandaag heb gezien... ik heb zo mijn twijfels.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jawel maar ik was sneller, wij zijn altijd sneller dan Belgen.
Iedereen is sneller dan dat rollator elftal maar goed.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sneller naar huis ook dit WKquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik geef je bij dezen een vrijbrief om door te zetten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben een redelijk standvastig type, maar nee, zal ik je niet aan doen.
Absoluut en dit bevestigt mijn punt eens te meer.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sneller naar huis ook dit WK#grapje
Die is al 20 jaar dood.quote:
Pulisic en Saka bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:08 schreef Toby56 het volgende:
Ik volg het voetbal niet meer zo. Sinds Bobby Moore is overleden eigenlijk.
Dit is lastig, al die namen klinken Engels, of Amerikaans, of beide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |