Hoe kan je voetbal nou vergelijken met non-sporten als American Football?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest de VS voetbal serieus nemen zoals American Football of baseball, man het zou een wereldteam zijn.
Ik denk dat het gaat om het serieus nemen, niet om de sporten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoe kan je voetbal nou vergelijken met non-sporten als American Football?
Dat wordt genieten dan van de Belgian giants en de Red Pucks.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mocht België ijshockey of basketbal serieus gaan nemen, berg je dan maar.
De Red Pucks zou ik een goede kans geven.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat wordt genieten dan van de Belgian giants en de Red Pucks.
Daar schieten ze wel raak bedoel je?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om het serieus nemen, niet om de sporten.
Moest de VS voetbal serieus nemen zoals schieten op scholen, man het zou een wereldteam zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat wordt genieten dan van de Belgian giants en de Red Pucks.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar schieten ze wel raak bedoel je?Met die spoiler heb je wel gelijk. Ik had eigenlijk al spijt toen ik het teruglas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaat eruit.Ik doe het ff rustig aan.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar schieten ze wel raak bedoel je?Dylan Klebold in de spits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Geen idee of ze echt bestaan, zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
heb je dat nu zelf uitgevondenof bestaan ze echt
Misschien winnen ze dit wel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:26 schreef Felagund het volgende:
De VS hebben wel een leuk team, duidelijk al in de voorbereiding voor het volgende WK.
edit: post dit om 20:26quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb nu al zin in het WK van 2026
Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in, heb ik iets gemist?
Een prachtige dribbel van Maguire.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in, heb ik iets gemist
Na 5 minuten dacht je: makkie voor de Engelsen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in, heb ik iets gemist
Mij neem ik aanquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit aan de warme chocomelk en speculaas.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:31 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga er wat magere kwark bij pakken
Ter informatie
Welke smaak?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:31 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga er wat magere kwark bij pakken
Ter informatie
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit aan de warme chocomelk en speculaas.
Gevulde speculaas?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ranzig dik.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toni?quote:
Luca?quote:
Nee, de gewone koekjes.quote:
Reeves?quote:
Ja, heerlijk rustig commentaar om zen op te worden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Thorpe?quote:
Janisquote:
Wright?quote:
Scott!quote:
quote:
Hardop gelachen.quote:
Grol?quote:
Vos?quote:
Welke wedstrijd?quote:
Goeie timingquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
edit: post dit om 20:26
wtf
Marianne?quote:
Graag ingrijpen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben drie minuten even wat opzoeken en dit topic is gierend uit de klauwen gelopen
Vrouwen doen niet meequote:
Jij doet zelf niet mee!quote:
Heb je niet goed gekeken, jongenquote:
Voetbal is voor mannen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je niet goed gekeken, jongen
Wow ben jij een vrouw? Zeer opwindend.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je niet goed gekeken, jongen
Dat is lang geleden!quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Al bijgekomen van Oranje Mexi?
Yahtzee heeft best een competitie-elementquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Sinds wanneer is dobbelen een wedstrijd?
Kan je lekker vasthouden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Staat 29 voor BMI van Pisces?
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Staat 29 voor BMI van Pisces?
Niet zo lastig toch? Was bepaald geen topwedstrijdquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Al bijgekomen van Oranje Mexi?
Bedoel meer van het baalgevoel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo lastig toch? Was bepaald geen topwedstrijd
Balen omdat ze er geen reet van kunnen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bedoel meer van het baalgevoel.
Dan is WK (en DRT straks natuurlijk!) een uitstekende plekquote:
@Mexicanobakker en ik hebben genoeg WK's, EK's en wedstrijden van PSV meegemaakt dat we niet lang een baalgevoel hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zijn jullie al zo oud?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker en ik hebben genoeg WK's, EK's en wedstrijden van PSV meegemaakt dat we niet lang een baalgevoel hebben.
Dat bepaal ik zelf nog altijd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:46 schreef Rodgrod het volgende:
Deze wedstrijd is veel interessanter dan NL-EC
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is WK (en DRT straks natuurlijk!) een uitstekende plek
Etaleren van wijsheidquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker en ik hebben genoeg WK's, EK's en wedstrijden van PSV meegemaakt dat we niet lang een baalgevoel hebben.
Ik weet niet of Qatar dat leuk vindt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:47 schreef TLC het volgende:
Ik heb het wel zo'n beetje gezien, Saudi Arabie gaat de wereldtitel pakken
Ja dat meer. Had na de uitstekende resultaten voor het WK toch de hoop dat we ver konden komen na Argentinië en Brazilië.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Balen omdat ze er geen reet van kunnen?
quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Volgens mij moeten we eerlijk zijn: Er is geen topfavoriet voor dit WK. Vooraf hadden we Argentinië en Brazilië hoog op het paard getild maar zelfs dat lijkt nu aardig tegen te vallen.
De traditionele top 7 (Brazilië, Argentinië, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje, Nederland) heeft wel de meeste kans maar overige teams als Kroatië en België zijn ook nauwelijks slechter.
Mijn grote broer nam me mee naar de Olympische Spelen van 1928.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toby heeft het WK van '34 en '38 nog meegemaakt.
Hier gaat iets misquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah altijd weer die paal van Rensenbrink.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:50 schreef BB-King het volgende:
Stelling:
Dit Engeland is te pakken!
Louis moet enkel zijn gouden pik wat oppoetsen.
Ja iets met een calculatie, maar dat lossen we achter de schermen wel op.quote:
Kindvriendelijk topic much?quote:
Het "Op weg naar" moment blijft een eeuwig traumaquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:51 schreef Haags het volgende:
Ik was na de finale van 2010 anders ook best teleurgesteld.
En dan was Nederland ook nog eens zoveel slechter dan Spanje
Met het balgevoel dat Nederland liet zien hoef je geen baalgevoel te hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja, verdomme !quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het "Op weg naar" moment blijft een eeuwig trauma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |