kudus mag nog niet de veters van seedorf strikken.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:58 schreef manny het volgende:
[..]
Seedorf wordt ook wel flink onderschat in Nederland hoor. Krankzinnige erelijst, en hele hele grote speler.
Ten Hag stelde hem wel op in het middenveld. 1 keer in de spits geprobeerd en dat duurde 10 minuten.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee het is niet voor niets dat EtH en die kale gek hem niet op het middenveld opstellen he
Klinkt als een hele goede Technisch Directeur.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:58 schreef manny het volgende:
[..]
Seedorf wordt ook wel flink onderschat in Nederland hoor. Krankzinnige erelijst, en hele hele grote speler.
Het is niet echt onderschatting. Mensen pruimen hem gewoon niet omdat het een vreselijke eikel is en vinden hem dan ook maar gewoon matig als voetballer.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:58 schreef manny het volgende:
[..]
Waarom mensen hem zo een eikel vinden is trouwens ook weer een raar fenomeen.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is niet echt onderschatting. Mensen pruimen hem gewoon niet omdat het een vreselijke eikel is en vinden hem dan ook maar gewoon matig als voetballer.
Maar hij was gewoon wereldtop, anders ben je geen basisspeler bij zoveel clubs waar prijzen gepakt worden. Maar, wel prijzen die ze waarschijnlijk zonder hem ook wel gepakt hadden. Zo eerlijk moet je ook zijn.
Het was een lul van een vent in interviews. Enorm zelfingenomen en tegelijkertijd lag hij altijd dwars bij Oranje. Heb je hem nog bij College Tour gezien?quote:Op donderdag 1 december 2022 07:06 schreef manny het volgende:
[..]
Waarom mensen hem zo een eikel vinden is trouwens ook weer een raar fenomeen.
Hij is geen grote duikelaar / engnek zoals Robben, Suarez of Ronaldo of een enorme schopper als Pepe of Ramos. Geen al te rare fratsen naast het veld als Balotelli. Toch nooit echt populair geweest in Nederland idd. Dat hele "schakel" verhaal wellicht ?
Daarnaast lukt het bij veel andere spelers het nare gedrag en goed voetbal van elkaar te scheiden. Neem Ronaldo, of onze vriend Suarez als ultieme voorbeeld. Dus als Seedorf al een enorme eikel zou zijn, is het wel apart dat we daardoor ook zouden denken dat ie niet zo goed kan voetballen.
Naast basisspeler was ie trouwens ook regelmatig aanvoerder en onderschat je hem denk ik een beetje als je denkt dat ie toevallig in het veld stond toen die prijzen gepakt werden. En nee: dat betekent dan ook weer niet dat het allemaal alleen dankzij Clarence was
Trouwens wel angstig dat dit allemaal rond 1995 - 2010 speelt. Ik word oud....
Lag hij dwars? Ik weet het niet maar wat ik wel weet is dat hij tactisch niet te sturen was, daarom ook snel vertrokken bij Ajax en bij z'n latere clubs altijd in een soort van vrije rol.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was een lul van een vent in interviews. Enorm zelfingenomen en tegelijkertijd lag hij altijd dwars bij Oranje. Heb je hem nog bij College Tour gezien?
Hij heeft met vrijwel elke bondscoach gedoe gehad. Over zijn positie, over penalty's, over de manier van hem benaderen. Hiddink, Advocaat, Van Basten was er gelijk al klaar mee.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lag hij dwars? Ik weet het niet maar wat ik wel weet is dat hij tactisch niet te sturen was, daarom ook snel vertrokken bij Ajax en bij z'n latere clubs altijd in een soort van vrije rol.
Seedorf verzaakte zelden, maar voegde ook weinig toe. Technisch uitstekende speler, maar vervangbaar.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is niet echt onderschatting. Mensen pruimen hem gewoon niet omdat het een vreselijke eikel is en vinden hem dan ook maar gewoon matig als voetballer.
Maar hij was gewoon wereldtop, anders ben je geen basisspeler bij zoveel clubs waar prijzen gepakt worden. Maar, wel prijzen die ze waarschijnlijk zonder hem ook wel gepakt hadden. Zo eerlijk moet je ook zijn.
Noppie is over ruim een week thuis. Scheelt weer vliegen.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is Huntelaar al gesignaleerd in Qatar voor Noppie?
Clown vind ik wel overdreven want voetballen kon hij natuurlijk heel goed, hij vond zichzelf wat te belangrijk en dat is altijd moeilijk in een teamsport.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft met vrijwel elke bondscoach gedoe gehad. Over zijn positie, over penalty's, over de manier van hem benaderen. Hiddink, Advocaat, Van Basten was er gelijk al klaar mee.
Al waren dat volgens Seedorf zelf politieke keuzes. Wat moet je met zo'n clown.
Clown is meer van toepassing op zijn maatje Davids inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Clown vind ik wel overdreven want voetballen kon hij natuurlijk heel goed, hij vond zichzelf wat te belangrijk en dat is altijd moeilijk in een teamsport.
Ook een goeie voetballer, iets te lang doorgegaan, was op een gegeven moment overal een stap te laat, verder hoe hij als persoon is/was vind ik allemaal niet zo relevant al is vrouwen meppen natuurlijk not done.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Clown is meer van toepassing op zijn maatje Davids inderdaad.
In de basis wel met je eens, het gaat om het voetbal. Toch geniet ik veel meer van goede spelers als ze ook sympathiek zijn. Dan is de gunfactor wat hoger en hoop ik toch net wat harder dat ze het goed doen.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een goeie voetballer, iets te lang doorgegaan, was op een gegeven moment overal een stap te laat, verder hoe hij als persoon is/was vind ik allemaal niet zo relevant al is vrouwen meppen natuurlijk not done.
Maar mocht hij eventueel een technische functie krijgen is dat tweede belangrijker dan hoe een grote voetballer het wel of niet was.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een goeie voetballer, iets te lang doorgegaan, was op een gegeven moment overal een stap te laat, verder hoe hij als persoon is/was vind ik allemaal niet zo relevant al is vrouwen meppen natuurlijk not done.
Davids zat toch een blauwe maandag in de RvC? Heeft hij toen Cruijff niet indirect beschuldigd van racisme?quote:Op donderdag 1 december 2022 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar mocht hij eventueel een technische functie krijgen is dat tweede belangrijker dan hoe een grote voetballer het wel of niet was.
Ja hij zat daar zogenaamd omdat hij zwart was. Eerlijk gezegd geloof ik dat ook wel, bij Oranje ook trouwens.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Davids zat toch een blauwe maandag in de RvC? Heeft hij toen Cruijff niet indirect beschuldigd van racisme?
Het ging wel wat verder dan dat. Het ging ook over racistische uitlatingen binnen de RvC vergaderingen waarvan later zou zijn uitgelekt dat hij daar mee op Cruijff doelde.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij zat daar zogenaamd omdat hij zwart was. Eerlijk gezegd geloof ik dat ook wel, bij Oranje ook trouwens.
Hij had in de VS of Engeland die baan nooit gekregen.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar mocht hij eventueel een technische functie krijgen is dat tweede belangrijker dan hoe een grote voetballer het wel of niet was.
Het ging meen ik over het achterland aan jeugdvoetbal in Zuidoost, Cruijff zei zoiets dat hij juist in de RVC zat om die banden aan te halen, dat vond hij racistisch.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het ging wel wat verder dan dat. Het ging ook over racistische uitlatingen binnen de RvC vergaderingen waarvan later zou zijn uitgelekt dat hij daar mee op Cruijff doelde.
Maar goed, dat is van vroeger. In het nu kan ik oud-spelers als Seedorf en Davids echt niet serieus nemen als aanvullingen op een technische staf.
Ed geeft dan ook niet de indruk enige vorm van intelligentie te bezitten. Dat zit bij Seedorf wel wat beter, althans dat is mijn indruk.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ging meen ik over het achterland aan jeugdvoetbal in Zuidoost, Cruijff zei zoiets dat hij juist in de RVC zat om die banden aan te halen, dat vond hij racistisch.
Ed was dan ook de enige in de raad van commissarissen die zichzelf raad van commissaris noemde.
Behalve z'n huidskleur is er toch sowieso geen enkel argument om Davids iets anders te laten doen dan de parkeerplaats laten vegen of zo.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij zat daar zogenaamd omdat hij zwart was. Eerlijk gezegd geloof ik dat ook wel, bij Oranje ook trouwens.
quote:Op donderdag 1 december 2022 14:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Behalve z'n huidskleur is er toch sowieso geen enkel argument om Davids iets anders te laten doen dan de parkeerplaats laten vegen of zo.
Ja en de rest van de tijd waren het korte invalbeurtenquote:Op woensdag 30 november 2022 15:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ten Hag stelde hem wel op in het middenveld. 1 keer in de spits geprobeerd en dat duurde 10 minuten.
Zonder 11 internationals.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
Klaar nu
Als je al niet van blackburn kan winnen
Weg met schreuder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |