Ik heb hem nog nooit zien keepen maar volgens @Poepz0r een groot talent.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die keeper van Jong Ajax, is die normaal ook keeper of had hij vandaag voor het eerst handschoenen aan?
Dat weet hij goed te verbergen dan. Hij was nog slechter dan Drommel, en dat was een prestatie gisteravond.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit zien keepen maar volgens @:Poepz0r een groot talent.
We moeten ook wel een beetje accepteren dat jonge keepers fouten maken, dat gastje is volgens mij 18/19 jaar. Het vervelende bij een keeper is alleen dat het vaak meteen een goal is. Achteraf gezien had je Gorter ook niet meteen bij het grof vuil moeten zetten na die Cruyffschaal. Als je dan al voor m kiest geef m dan een wedstrijd of 10 de kans.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat weet hij goed te verbergen dan. Hij was nog slechter dan Drommel, en dat was een prestatie gisteravond.
Het was niet de avond van de keepers, zullen we maar zeggen.
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat Schreuder eind januari wordt ontslagen, na een afstraffing in de Kuip en waarschijnlijk nog ergens anders puntverlies, NEC-uit bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als je eigenlijk Schreuder na 2 wedstrijden straks eruit gaat gooien, dan is dit best dom. Blind is op de goede manier nog best bruikbaar.
Waarschijnlijk, is het al wel te laatquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat Schreuder eind januari wordt ontslagen, na een afstraffing in de Kuip en waarschijnlijk nog ergens anders puntverlies, NEC-uit bijvoorbeeld.
Eens hoor. Maar een corner die er rechtstreeks inzeilt en vervolgens je verdedigers uitfoeteren is wel next level 🤣quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We moeten ook wel een beetje accepteren dat jonge keepers fouten maken, dat gastje is volgens mij 18/19 jaar. Het vervelende bij een keeper is alleen dat het vaak meteen een goal is. Achteraf gezien had je Gorter ook niet meteen bij het grof vuil moeten zetten na die Cruyffschaal. Als je dan al voor m kiest geef m dan een wedstrijd of 10 de kans.
ik betwijfel dat, ook in zijn meningsverschil met Blind lijken ze duidelijk zijn kant te kiezen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat Schreuder eind januari wordt ontslagen, na een afstraffing in de Kuip en waarschijnlijk nog ergens anders puntverlies, NEC-uit bijvoorbeeld.
Als de titel echt uit beeld raakt met een punt of 5,6 achterstand is het wel zo klaar lijkt me. Ajax kan het zich niet veroorloven om zelfs maar 3e te worden.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik betwijfel dat, ook in zijn meningsverschil met Blind lijken ze duidelijk zijn kant te kiezen.
Ajax kan zich dat wel veroorloven maar of ze dat willen is een ander verhaal en dan is de vraag, heeft een trainerswissel nog zin en wie gaat het doen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als de titel echt uit beeld raakt met een punt of 5,6 achterstand is het wel zo klaar lijkt me. Ajax kan het zich niet veroorloven om zelfs maar 3e te worden.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:19 schreef BobW het volgende:
Ahmetcan Kaplan komt de komende maanden niet in actie voor Ajax. De verdediger heeft tijdens de training een blessure opgelopen aan zijn linkerknie en is als gevolg daarvan langdurig uitgeschakeld.
De nieuwe Bandé. Genot.quote:
Lekker man, topaankoop.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:19 schreef BobW het volgende:
Ahmetcan Kaplan komt de komende maanden niet in actie voor Ajax. De verdediger heeft tijdens de training een blessure opgelopen aan zijn linkerknie en is als gevolg daarvan langdurig uitgeschakeld.
Zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zou die amrabat een vervanger kunnen zijn voor alvarez?
Nee, nou ja zou wel kunnen alleen speelt hij in Italie en ook bij Marokko heel anders dan Ajax speelt, je zag gisteren toen de ruimtes groter waren dat hij meteen niet meer zo goed was.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zou die amrabat een vervanger kunnen zijn voor alvarez?
Gruwelijk defensieve trainer. Toch RIPquote:
Mooie foto met ook 2 echte Ajacieden naast hem.quote:
Prima speler, ook voor Ajax. Zou hem graag zien als Geertruida vertrekt, maar denk niet dat het voor Feyenoord realistisch is.quote:
Blind is nooit top geweest, puur een statistieken voetballer. Bij elke bal die hij aanraakt is de snelheid eruit altijd maar weer dat balletje onder zijn voet afkappen en dan doen of er niemand vrijstaat, kijk maar eens een hele wedstrijd naar hem het zorgt alleen maar voor vertraging.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Voor iedereen is het beter dat Blind verdwijnt uit de schijnwerpers. Was tot zijn 30ste top maar daarna was het (ook door de hartproblemen) wel klaar. En hij lijkt wel degelijk nog langzamer te zijn geworden dan hij al was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |