En qua geld?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Of je gaat ook E achter B doen.
Kost je 1 a 2 dagen en klaar.
Heb je je hele leven plezier van (1 keer per jaar, want ik zie je niet snel ff naar de RaabKarcher rijden om bouwmateriaal te halenquote:
Dit is eigenlijk best een tof idee. Niet dat mijn vouwwagen E nodig heeft, maar leren goed rijden met iets achter de auto is volgens mij best leuk en sowieso zinnig.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Of je gaat ook E achter B doen.
Kost je 1 a 2 dagen en klaar.
Dan kan ik net zo goed een stacaravan hurenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
En een camping uitzoeken waar al een tent staat? Wij zijn vorig jaar naar een camping waar een tent met complete inboedel klaarstond, inclusief fatsoenlijke bedden. Scheelt een dakkoffer of 2 aan spullen slepen.
En de tent zelf?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij zijn 3 weken wezen kamperen met dakkoffer. Wel maar twee kinderen, en geen campingbedje. Dat lukt prima, ook met kofferbak maar tot de hoedenplank gevuld. Ook met kookspullen. Wat gaat er mee?
4x slaapzak
2x dunne zelfopblazende matjes (kinderen)
4x kussens
1x dikke exped mat 140x200
2 klapkratten met borden, pannen en alles andere om te koken
4 stoelen en tafel
Kookapparatuur, inclusief kleine brander exclusief voor koffie
Kleding, handdoeken, etc.
Paar spelletjes en boeken voor de kiddos
Zandspeelgoed
En dan nog random andere dingen (laptop voor noodgeval op werk, afwasspullen, jerrycan, koelbox, stroomkabels, etc.).
Ik ben wel chef inpak, mijn man lukt het niet. We hebben een Touran.
Is wellicht nog het proberen waard jaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
Is een Deryan tentje een optie, als vervanging voor het campingbedje? Mijn kind pikte dat niet, maar wellicht Goud wel?
Ja op zich is dat idee leuk, maar is het handig? Je kunt dan onderweg niet bij je kofferbak natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
@:SQ Hebben jullie een fietsendrager? Wij hebben zo’n box die je mag lenen, wij gebruiken hem nooit: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Geen idee of het handig is. We kregen hem bij de camper en gebruiken hem nooit.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja op zich is dat idee leuk, maar is het handig? Je kunt dan onderweg niet bij je kofferbak natuurlijk.
Moeilijk moeilijk allemaal. Ik wou dat ik al een ervaren kampeerder was
Dakkoffer en koelkastje mag je van ons lenen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:12 schreef SQ het volgende:
Waarschijnlijk gaat de conclusie toch zijn dat we gewoon die enorme aanhanger mee moeten nemen hoor.
Ik denk dat het ons een hoop stress en gedoe bespaart. Je bent alleen onderweg minder flexibel. Alleen mijn man kan dan rijden bijvoorbeeld (ik heb geen E achter B)
En de aanschaf van al die spullen is ook wel echt bizar joh. Grote dakkoffer kost je al snel 700 euro![]()
En compacte meubeltjes zijn ook 3 keer zo duur als de niet-compacte versies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |