Nee, dat klopt niet. Kost ¤ 2.600 blijkbaar. Misschien ook wel datumafhankelijk. In een vakantie zal het duurder zijn dan buiten de vakanties om op 'n maandag of zo.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Klopt het dat dat ¤1700,- kost voor 5 uur exclusief toegangskaarten..?
Ben heel benieuwd naar je ervaring straks.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Kost ¤ 2.600 blijkbaar. Misschien ook wel datumafhankelijk. In een vakantie zal het duurder zijn dan buiten de vakanties om op 'n maandag of zo.
Ik verwacht er weinig meer van dan dat je overal snel in mag en iemand je brengt naar de attractie waar je in wil. Zodat ik daar niet 90% van de tijd met twee ongeduldige kinderen aan het zoeken ben en uren in de rij sta.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd naar je ervaring straks.
Ja, hij wil niet zo lang onderweg zijn. En ik zou dat overigens ook niet in m’n eentje willen met drie jonge kinderen, zeker de terug weg niet waarbij we nogal eens last hebben van wagenzieken. Als ze wat ouder zijn ga ik dit er overigens wel een keer doorheen pushen maar voor nu vind ik dat de moeite nog niet waard omdat ik er zelf ook de nadelen van in zie.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:16 schreef Avelie het volgende:
[..]
En als jij rijdt, weigert hij dan ook naast je in de auto te zitten richting Italië? Dat zou voor mij een reden zijn om dan maar alleen, of alleen met mijn kinderen die kant op te gaan.
Het zou een te groot gemis zijn om niet naar het verdere buitenland te kunnen.
Maar zit je dan zo ruim in je geld dat je daar zoveel voor over hebt? Als het alleen om de wachtrijen gaat, voor de drukste attracties heb je tegenwoordig premier access, als je dat overal doet heb je ook zeer beperkte wachttijd en ben je veel goedkoper uit. Dat is zo’n ¤150 per persoon voor 10+ attracties.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik verwacht er weinig meer van dan dat je overal snel in mag en iemand je brengt naar de attractie waar je in wil. Zodat ik daar niet 90% van de tijd met twee ongeduldige kinderen aan het zoeken ben en uren in de rij sta.
Uit interesse; wat is eigenlijk de gemiddelde wachttijd in de zomervakantie bij een populaire attractie? Nooit geweest, dus heb geen idee. Uren?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik verwacht er weinig meer van dan dat je overal snel in mag en iemand je brengt naar de attractie waar je in wil. Zodat ik daar niet 90% van de tijd met twee ongeduldige kinderen aan het zoeken ben en uren in de rij sta.
Geen idee wat dat daar kost. Phantasialand was dat ¤ 10 per ritje per persoon extra bovenop het ticket. Dan zit je ook zo aan ¤ 200 per persoon per dag. En dan heb je het over Phantasialand, wat ik een vrij matig pretpark vind.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:48 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar zit je dan zo ruim in je geld dat je daar zoveel voor over hebt? Als het alleen om de wachtrijen gaat, voor de drukste attracties heb je tegenwoordig premier access, als je dat overal doet heb je ook zeer beperkte wachttijd en ben je veel goedkoper uit. Dat is zo’n ¤150 per persoon voor 10+ attracties.
Ben er ook nooit geweest, maar hoorde van iemand dat je op drukke dagen bij sommige attracties anderhalf uur staat te wachten.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Uit interesse; wat is eigenlijk de gemiddelde wachttijd in de zomervakantie bij een populaire attractie? Nooit geweest, dus heb geen idee. Uren?
Kijken welke attracties die je graag wil doen het drukste zijn en zorgen dat je die s ochtends vroeg doet lijkt me geen hele planning en kan je wel een uur wachten schelen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:03 schreef Amsel het volgende:
Het lijkt me helemaal niet leuk om voor zo'n attractiepark van tevoren een hele planning te moeten maken. Daar krijg ik alleen maar stress van.
Zorg dat je de dansshow s middags (of s ochtends) mee pakt, die zijn leuker dan de parade en veel minder druk. Zorg dat je dan op het centrale plein staat, langs de weg voor zo’n perkje met podium er in (als je op tijd bent, claim zo’n bankje, dat is helemaal ideaal). Verder kan ik de Mickey and the Magician-show aanraden (leukste show die ze hebben). De Lion King show vonden mijn kinderen (toen 4 en 6) maar saai, is vooral acrobatiek. En qua attracties vonden ze de Dombo trein en Star Tours geweldig. Die zijn beide qua drukte ook altijd erg goed te doen. Bij Star Tours is wat wachttijd overigens prima, die wachtrij is ook erg leuk en is niet erg om 30 minuten in te moeten staan (zeker als je liefhebbers van robots/star wars mee hebt). It’s a small World is nog steeds gesloten en heeft nog geen openingsdatum gekregen.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:39 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wij gaan deze maand voor het eerst 3 dagen naar Disney, maar zonder VIP-behandeling.
Ik heb een rits aan attracties uitgezocht die waarschijnlijk in de smaak zullen vallen (zoon is bijna 5 en 1,1m, dochter is 8 en 1,25m), maar tips zijn natuurlijk welkom
Wij gingen heel vroeg naar het park voor de Magic Hours en gingen dan in de middaguren wanneer het retedruk was even eten en een powernap doen in het hotel. Daarna gingen we voor ronde 2 in de late middag/avond en pakten dan ook de avondshow om 23:00 uur mee. Die is overigens fantastisch met de drones.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:39 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wij gaan deze maand voor het eerst 3 dagen naar Disney, maar zonder VIP-behandeling.
Ik heb een rits aan attracties uitgezocht die waarschijnlijk in de smaak zullen vallen (zoon is bijna 5 en 1,1m, dochter is 8 en 1,25m), maar tips zijn natuurlijk welkom
Dat hoeft met zo'n VIP tour dus ook al niet. Je kunt a la minute zeggen waar je in wilt. Dan brengt de host je daar naar toe en loodst je z.s.m. die attractie in.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:03 schreef Amsel het volgende:
Het lijkt me helemaal niet leuk om voor zo'n attractiepark van tevoren een hele planning te moeten maken. Daar krijg ik alleen maar stress van.
Er zit natuurlijk wel een heel gebied tussen een VIP tour en een Excel sheet.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat hoeft met zo'n VIP tour dus ook al niet. Je kunt a la minute zeggen waar je in wilt. Dan brengt de host je daar naar toe en loodst je z.s.m. die attractie in.
Vooraf plannen gaat eigenlijk alleen goed als je het park wat kent. Liefst loop ik gewoon een rondje i.p.v. kris kras door een park te rennen. Ik plan het dan niet vooraf in een Excel-sjeet (), maar heb wel een idee van hoe te lopen.
Weleens naar Toverland geweest met de kinderen van mijn inmiddels ex-vriendin. Die rennen dus zonder enig idee overal maar naar toe. Voortdurend elkaar kwijt, en zo. Uiteindelijk ga je dan in veel minder attracties, omdat je veel meer aan het rondrennen bent en elkaar aan het zoeken. Mijn kinderen vonden dat ook verschrikkelijk irritant.
Met heel lang wachten wordt het wel snel vervelend allemaal natuurlijk.
Ja. Bij bv. de Efteling, heb ik wel een beetje in m'n hoofd hoe je het beste kunt lopen. Maar ken het park goed, weet ongeveer waar het druk is, waar het sneller gaat en zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:28 schreef exode het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel een heel gebied tussen een VIP tour en een Excel sheet.
Wij gaan 3 a 4 keer per jaar naar een attractiepark dan ga je niet steeds betalen voor alle extra's tenzij je echt niet weet wat je met je geld moet.
Ben wel benieuwd hoe het gaat bevallen, ga je ook achter de schermen? Dat lijkt mij erg gaaf namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |