Geloof haar niet zomaar hoor,quote:
Nou vooruit dan:quote:Op maandag 21 november 2022 22:28 schreef notturna het volgende:
[..]
MEM, straks gaan er users komen die denken dat we hier memmen tonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
En waterquote:Op maandag 21 november 2022 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen geluid bij zit
quote:Op maandag 21 november 2022 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou vooruit dan:JeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op maandag 21 november 2022 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou vooruit dan:Tja dat is toch wel Mln, want toen konden dit soort reclames nog. Kan nu echt niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
Op naar het hoofdkantoor van FOKquote:Op maandag 21 november 2022 22:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Denk dat het tijd wordt om wat trekkers te regelen.
Kan zo in MEMquote:Op maandag 21 november 2022 22:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Tja dat is toch wel Mln, want toen konden dit soort reclames nog. Kan nu echt niet meer.
Ja ze hoort bij die blauwe bende.quote:Op maandag 21 november 2022 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof haar niet zomaar hoor,
zij hoort bij hunnie, de grote vernietigers
Jij ook 10 decemberquote:Op maandag 21 november 2022 22:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja ze hoort bij die blauwe bende.
Precies, en we huren Mel Gibson inquote:
Sterktequote:Op maandag 21 november 2022 22:39 schreef pullup het volgende:
Het was al elke dag opstaan en kijken of Twitter nog leefde vorige week
Komt er nu nog een angstmomentje bij
quote:
Deze past beterquote:
Niet Hyves maar Hive nieuw alternatief voor Twitterquote:Op maandag 21 november 2022 22:39 schreef pullup het volgende:
Het was al elke dag opstaan en kijken of Twitter nog leefde vorige week
Komt er nu nog een angstmomentje bij
Dus ....quote:Twitter-gebruikers hebben na Mastodon een nieuw toevluchtsoord gevonden: op het vrij jonge sociale netwerk Hive kunnen ze net als op Twitter met elkaar praten.
Twitter-concurrenten zitten in de lift sinds Elon Musk het sociale netwerk kocht. Het beleid van de miljardair kon de afgelopen weken op veel kritiek van gebruikers rekenen. Zo liet hij onlangs de geschorste Twitter-accounts van Donald Trump en Kanye West weer toe.
Ja men is heftig op zoek.quote:Op maandag 21 november 2022 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
Niet Hyves maar Hive nieuw alternatief voor Twitter
[..]
Dus ....
Ja, maar dan is het geen kleur, maar een toestand.quote:Op maandag 21 november 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ook 10 december [ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 november 2022 22:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het geen kleur, maar een toestand.
Ja dat denk ik ook wel.quote:Op maandag 21 november 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vaarwelquote:Op maandag 21 november 2022 22:45 schreef pullup het volgende:
Maar goed ik wens jullie een goede nacht![]()
Tot ooit, tot ergens en tot wederziens
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 november 2022 22:45 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Bij praktijk staat nog een sterretje omdat je ook nog wat praktijk ervaring moet aantonen hierna.
quote:Op maandag 21 november 2022 22:45 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Bij praktijk staat nog een sterretje omdat je ook nog wat praktijk ervaring moet aantonen hierna.
Of een subforum in F&Fquote:Op maandag 21 november 2022 22:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja men is heftig op zoek.Ik las al dat POST ook een kans maakt als vervanger te gaan gekozen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We komen elkaar vast wel weer ergens tegen.quote:Op maandag 21 november 2022 22:45 schreef pullup het volgende:
Trusten pullup, tot ooit en ergens!quote:Op maandag 21 november 2022 22:45 schreef pullup het volgende:
We houden de reddingsteams nog even paraat. Slaap lekker.quote:Op maandag 21 november 2022 22:45 schreef pullup het volgende:
Feliquote:Op maandag 21 november 2022 22:45 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dan begraven we 40+ op het kruispuntquote:Op maandag 21 november 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan maken we er een gedenkteken bij en komen we elk jaar herdenkenquote:Op maandag 21 november 2022 22:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan begraven we 40+ op het kruispunt
Dat is een goed idee...quote:Op maandag 21 november 2022 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan maken we er een gedenkteken bij en komen we elk jaar herdenken
quote:Op maandag 21 november 2022 22:45 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mieke Telkamp?quote:Op maandag 21 november 2022 22:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is een goed idee...
Ik had een vooruitziende blik met mijn muziek zeker![]()
Welja..quote:
Nee, gewoon door aan iedereen 3 nummers te vragen. Maar je brengt me op een ideequote:
We mogen straks alleen nog maar over de Deissy voorgeschreven onderwerpen praten.quote:Op maandag 21 november 2022 23:12 schreef -Shii- het volgende:
Mogen we straks alleen nog maar over vroeger praten.
Ja. Vroeger praatten we over nu.quote:Op maandag 21 november 2022 23:12 schreef -Shii- het volgende:
Nee hoor, 40+ wordt ondergebracht in MLN, dus er kunnen gewoon 40+ topic geopend blijven worden.quote:Op maandag 21 november 2022 23:12 schreef -Shii- het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2022 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Vroeger praatten we over nu.
Lolbroekquote:Op maandag 21 november 2022 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We mogen straks alleen nog maar over de Deissy voorgeschreven onderwerpen praten.
De censuur gaat zware vormen aannemen
Ik lach me rot als ik het 10 december hoorquote:Op maandag 21 november 2022 23:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, gewoon door aan iedereen 3 nummers te vragen. Maar je brengt me op een idee
And so it begins ................................quote:
quote:Op maandag 21 november 2022 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
And so it begins ................................
Ik heb nog niet mijn nummersquote:Op maandag 21 november 2022 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lach me rot als ik het 10 december hoor
Sorry, ik moet jou er niet mee lastigvallen. Ik overdrijf natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2022 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, 40+ wordt ondergebracht in MLN, dus er kunnen gewoon 40+ topic geopend blijven worden.
Ik snap wel dat er vragen zijn en wil het voor jullie graag zo leuk en soepel mogelijk maken, dus probeer ik de vragen te beantwoordenquote:Op maandag 21 november 2022 23:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sorry, ik moet jou er niet mee lastigvallen. Ik overdrijf natuurlijk.
Maar de naam van het subforum dekt de lading gewoon niet.
Een betje inspraak was leuk geweest.het lijkt nu een voldongen feit.Soort van ViV actie.quote:Op maandag 21 november 2022 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat er vragen zijn en wil het voor jullie graag zo leuk en soepel mogelijk maken, dus probeer ik de vragen te beantwoorden![]()
Ik begrijp wat je bedoelt met de onduidelijkheid van de naam, ik denk er zelf ook over na en ik zei het eerder ook al dat suggesties welkom zijn.
Ik vraag toch om suggesties.quote:Op maandag 21 november 2022 23:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een betje inspraak was leuk geweest.het lijkt nu een voldongen feit.Soort van ViV actie.
Met alle respect,nee.quote:
Het is al beslist.quote:
`Zo druk zijn we hier 's nachts ook niet meer , maar goed ik snap je puntquote:Op maandag 21 november 2022 23:43 schreef FreshFruit het volgende:
En DTS ook.Alles wat in de nacht leuk is wordt maar dichtgegooid of verplaatst.Ik zie een tendens.
Waarom denk je dat ik om suggesties vraag?quote:
Die 4 dooie topics.quote:
Dat is besproken, daar is niet voor gekozen.quote:
Door wie,en wat voor reden?quote:Op maandag 21 november 2022 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is besproken, daar is niet voor gekozen.
Dan hebben ze dat met de verkeerde mensen besproken en dat hebben we hier ook al 10x uitgelegd ... de 4 open topics daar passen prima hier ... alleen de SC moeten we dan respecterenquote:Op maandag 21 november 2022 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is besproken, daar is niet voor gekozen.
De reden die ik eerder vanavond heb gegeven.quote:
En wie heeft beslist?quote:Op maandag 21 november 2022 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De reden die ik eerder vanavond heb gegeven.
Welterusten Deisyy.quote:Op maandag 21 november 2022 23:58 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen weer een dag.
Lekker slipe.quote:Op maandag 21 november 2022 23:58 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen weer een dag.
Ik heb lang genoeg een forum geleid om te weten dat dat echt niet de manier is,quote:Op maandag 21 november 2022 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik om suggesties vraag?
Om dat achter te bespreken, niet om ze naast me neer te leggen.
Welke heeft u gedaan?quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb lang genoeg een forum geleid om te weten dat dat echt niet de manier is,
maar oke, het is blijkbaar wel de fok manier.
Ben gewoon benieuwd.Mijn vriendin is ook MOD nu elders.quote:
Mark Rutte-vibesquote:Op maandag 21 november 2022 23:59 schreef chufi het volgende:
Het is besproken en besloten, maar toch willen jullie suggesties ... geven we die dan is het niet goed ...
Mijn topic is niet doodquote:Op maandag 21 november 2022 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die 4 dooie topics.
Ik ben voor.
HOG Hoe Ouder hoe Gekkerquote:Op maandag 21 november 2022 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik om suggesties vraag?
Om dat achter te bespreken, niet om ze naast me neer te leggen.
Laatste post.quote:
TDL Toen de Dinosaurussen nog Leefdenquote:
En dan over 2 maanden zitten we in CREA.quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
TDL Toen de Dinosaurussen nog Leefden
VWB Vroeger Was alles Beter
BOO Boomer
MAX omroep MAX
OVE Opa VErtelt
TEN TENa lady
Of gewoon 40+ natuurlijk.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
TDL Toen de Dinosaurussen nog Leefden
VWB Vroeger Was alles Beter
BOO Boomer
MAX omroep MAX
OVE Opa VErtelt
TEN TENa lady
Of gewoon 40+ natuurlijk.
The golden Girls.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:25 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
PIZ Pensioen in zicht![]()
Ja ik hou al op
en CHOC uiteraardquote:Op dinsdag 22 november 2022 00:27 schreef Flory het volgende:
Gewoon WIJN is misschien de oplossing [ afbeelding ]
Een letter teveel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:27 schreef Flory het volgende:
Gewoon WIJN is misschien de oplossing [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:33 schreef Flory het volgende:
Ik had vandaag een rare dag trouwens![]()
Ging op ziekenbezoek met een routenummer en kamernummer.
Konden we dat eerste nummer werkelijk nergens terugvinden dus uiteindelijk een app gestuurd![]()
Stonden we in het verkeerde ziekenhuis
Samen komen we er wel uitquote:Op dinsdag 22 november 2022 00:36 schreef -Shii- het volgende:
Nou @:Deisyy toch een hoop leuke suggesties voorbij gekomen.
Ja, uiteindelijk, daar zeg je hetquote:Op dinsdag 22 november 2022 00:34 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
En uiteindelijk nog in het goede ziekenhuis terecht gekomen?
Dat postte ik ook net in dat andere topicquote:Op dinsdag 22 november 2022 00:39 schreef BasEnAad het volgende:
40+ is een doelgroep
MLN is een thema
Allebei oud, voeg maar samen die forums!
In mijn hoofd is dat niet logisch.
YFE Young For Everquote:Op dinsdag 22 november 2022 00:39 schreef BasEnAad het volgende:
40+ is een doelgroep
MLN is een thema
Het excuus dat geen 40+ niet durft te posten vind ik wel het meest lachwekkend.quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat postte ik ook net in dat andere topic
Ik zie het! Dezelfde gedachte op hetzelfde moment.quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat postte ik ook net in dat andere topic
Ja slaat nergens op Kaas tochquote:Op dinsdag 22 november 2022 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het excuus dat geen 40+ niet durft te posten vind ik wel het meest lachwekkend.
Heb alleen nog ff wat mensen geapestaartquote:Op dinsdag 22 november 2022 00:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik zie het! Dezelfde gedachte op hetzelfde moment.
Ja mee eens. En die doelgroep moet ineens maar ergens anders naartoe. Ook al maakt het verder niet uit of ik in dat andere 'hokje' post, het laat wel zien hoe weinig het ze kan schelen wat de users ervan vinden. Het had ze gesierd om users mee te laten denken hierover. Dat vind ik wel jammer, want van de trouwe users moet je het toch hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:39 schreef BasEnAad het volgende:
40+ is een doelgroep
MLN is een thema
Milner 40+ ?quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:47 schreef BasEnAad het volgende:
40+ is een mooie afkorting voor 40+MLN toch?
Lekker koeze.quote:
Trusten Shiiquote:Op dinsdag 22 november 2022 00:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wel lekker.![]()
Nou ik zie morgen wel of ik het nog kan vinden.![]()
Welterusten!
Niet de minsten!!quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb alleen nog ff wat mensen geapestaart![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:33 schreef Flory het volgende:
Ik had vandaag een rare dag trouwens![]()
Ging op ziekenbezoek met een routenummer en kamernummer.
Konden we dat eerste nummer werkelijk nergens terugvinden dus uiteindelijk een app gestuurd![]()
Stonden we in het verkeerde ziekenhuis
Ik kijk gewoon naar dit SC kopjequote:
quote:
Ja nog wel. Laatste dag denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2022 06:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar dit SC kopje![]()
Yep staat nog steeds 40+
Ben je geen voetbalfan?quote:
Ik kijk graag voetbalquote:Op dinsdag 22 november 2022 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je geen voetbalfan?
IK niet dus kijk het ook lekker niet
Dan zijn er heel wat die vandaag de bank niet afkomen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 06:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk graag voetbal![]()
Maar zag net dat het vandaag al om 11.00 begint4 wedstrijden te gaan
Ik volg helemaal niets, heb niet zoveel met voetbalquote:Op dinsdag 22 november 2022 06:48 schreef pullup het volgende:
Gisteren ook niets gezien en denk dat ik dit ook mondjesmaat ga volgen
Ja dat moet een zegen zijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zijn er heel wat die vandaag de bank niet afkomen.![]()
Ik was gisteren bij Henk in het ziekenhuis en reed op de gang en wat hoorde ik uit veel kamers? Voetbalvoor mensen in het ziekenhuis die van voetbal houden een welkome afwisseling denk ik
Het is alleen een dure hobby TV kijken in het ziekenhuis kost hier Ī3,95 per dagquote:
Godskolere daar had ik nooit van gehoord nogquote:Op dinsdag 22 november 2022 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is alleen een dure hobby TV kijken in het ziekenhuis kost hier Ī3,95 per dag
De eerste ronde koste ffkes 118
Schandalig die prijzen, in sommige ziekenhuizen is het gratis bij andere moet je betalen
Ja en nog slecht beeld ook en weinig zendersquote:Op dinsdag 22 november 2022 06:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Godskolere daar had ik nooit van gehoord nog
Afzetters, doe gewoon die tv aan
Schandalig jaquote:Op dinsdag 22 november 2022 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nog slecht beeld ook en weinig zenders
Hij wilde nu dan ook geen tv.
Vind het schandalig. Mensen met een laag inkomen kunnen dat toch helemaal niet betalen
Wat een scheetjequote:
Wat kost Wifi dan?quote:Op dinsdag 22 november 2022 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is alleen een dure hobby TV kijken in het ziekenhuis kost hier Ī3,95 per dag
De eerste ronde koste ffkes 118
Schandalig die prijzen, in sommige ziekenhuizen is het gratis bij andere moet je betalen
Wifi is gratis, maar hij heeft ook geen mobiel. Ja zo oudje waar je alleen mee kan bellen.quote:
Hoe haak ik mijn Tena ladyquote:Op dinsdag 22 november 2022 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan over 2 maanden zitten we in CREA.
Lief, maar het moet mensen lokken...quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:15 schreef Flory het volgende:
[..]Noem het dan gelijk OMA naar @:oma-nijn
Een tijdelijk tablet een optie?quote:Op dinsdag 22 november 2022 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wifi is gratis, maar hij heeft ook geen mobiel. Ja zo oudje waar je alleen mee kan bellen.
Die mogelijkheid is er hoor, ik heb een hele mooie hij mag zelfs mijn laptop daar hebben maar hij is een beetje eigenwijs zeg maar.quote:
Je moet oude planten nooit verpotten.quote:Op dinsdag 22 november 2022 07:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen...
Ik heb hardop gelachen met teruglezen.![]()
Stel oude autisten zijn we ook.
quote:
Morguhquote:Op dinsdag 22 november 2022 07:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen...
Ik heb hardop gelachen met teruglezen.![]()
Stel oude autisten zijn we ook.
Nog 40+quote:Op dinsdag 22 november 2022 07:56 schreef Koen66 het volgende:
wat is dit voor topic? Moet ik me zorgen maken over 40+? Gaat de meet nog door?zoveel vragen
Ok... dan houdt het opquote:Op dinsdag 22 november 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is er hoor, ik heb een hele mooie hij mag zelfs mijn laptop daar hebben maar hij is een beetje eigenwijs zeg maar.
Duh, hoe dan ookquote:Op dinsdag 22 november 2022 07:56 schreef Koen66 het volgende:
wat is dit voor topic? Moet ik me zorgen maken over 40+? Gaat de meet nog door?zoveel vragen
quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:07 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is in goed overleg gebeurd, maar ik zie dat er wat weerstand is.
Compromistijd:
Na overleg hebben we besloten MLN bij 40+ in te doen. We houden de naam 40+ maar voegen er MLN aan toe.
[40+] 40+ The Reboot
wordt dan
[40+] 40+ Memory Lane
Alles blijft dan dus hetzelfde, alleen een kleine wijziging aan de naam van het forum en er komen een paar topics uit Memory Lane bij.
Is dat beter?
Van de meet blijven ze af...quote:Op dinsdag 22 november 2022 07:56 schreef Koen66 het volgende:
Heb net 1000 t shirts besteld.quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40+ blijft!![]()
Lees even 2 posts terug
quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb net 1000 t shirts besteld.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Oké, ik pak mijn notes weer uit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Slotje.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verhaal de kosten op Danny.quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik had toch gerekend op wat meer enthousiasmequote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had toch gerekend op wat meer enthousiasme![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
quote:FIFA verbiedt ook kleurrijke WK-shirts België: 'Hardheid van de FIFA is stuitend'
https://nos.nl/artikel/24(...)-de-fifa-is-stuitend
Ja, was even bezig thuisquote:Op dinsdag 22 november 2022 08:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Was wel enigszins voorspelbaar dat ze / hullie zouden zwichten voor ons als vaandeldragers, thoughquote:Op dinsdag 22 november 2022 08:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Jij was al enthousiastquote:Op dinsdag 22 november 2022 08:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, was even bezig thuis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40+ blijft!![]()
Lees even 2 posts terug
Te ziek voor woorden.quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag gisteren al iets langskomen... te schandelijk voor woorden
Gelukkig hebben we nog een screenshot.quote:
Deze gaat de annalen inquote:Op dinsdag 22 november 2022 08:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog een screenshot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graadje of 5 hier.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog niet ...
Het is al wel weer wat minder koud
Hier 3 keer zo veelquote:
Ja, het verschil is enormquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:21 schreef chufi het volgende:
[..]
lekker binnen in je geisoleerde woning? Merk je goed het verschil?
Nee. Buiten 6 graden.quote:
Gaat niet doorquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:26 schreef mario390 het volgende:
dit 2te tor was te vroeg gewezen,ik heb tipp
2:0
Niet meer.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:26 schreef mario390 het volgende:
dit 2te tor was te vroeg gewezen,ik heb tipp
2:0
quote:
Toe maar.quote:
50, en ik weet dat nog in fratelli in bleiburg enquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij in de pot gedaan dan?
Hij is toch gewoon goed?quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:14 schreef chufi het volgende:
Dat Messi ge-adoreer mag wel eens afgelopen zijn..
`Het is maar een spelletje ...quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:37 schreef mario390 het volgende:
we zijn ook goed hebben teg italie
dominiert met 2:0 maar vor katar zijn we
niet goed genoeg gewezen
Dat zag er niet goed uit... knie keeper tegen de onderkinquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:59 schreef mario390 het volgende:
zijn de nu met de hoofd samengeknallt?
Freek de Jonge.quote:
Wat een klap idd.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zag er niet goed uit... knie keeper tegen de onderkin
Truequote:
Had je mooi kunnen binnenlopenquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:15 schreef chufi het volgende:
Jammer dat ik niet ingezet heb.... ik had het stiekem goed
Hier ook.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:27 schreef pullup het volgende:
Ik doe toch mooi even de verwarming aan
20 hier nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |