Geloof haar niet zomaar hoor,quote:
Nou vooruit dan:quote:Op maandag 21 november 2022 22:28 schreef notturna het volgende:
[..]
MEM, straks gaan er users komen die denken dat we hier memmen tonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
En waterquote:Op maandag 21 november 2022 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen geluid bij zit
quote:Op maandag 21 november 2022 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou vooruit dan:JeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op maandag 21 november 2022 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou vooruit dan:Tja dat is toch wel Mln, want toen konden dit soort reclames nog. Kan nu echt niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
Op naar het hoofdkantoor van FOKquote:Op maandag 21 november 2022 22:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Denk dat het tijd wordt om wat trekkers te regelen.
Kan zo in MEMquote:Op maandag 21 november 2022 22:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Tja dat is toch wel Mln, want toen konden dit soort reclames nog. Kan nu echt niet meer.
Ja ze hoort bij die blauwe bende.quote:Op maandag 21 november 2022 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof haar niet zomaar hoor,
zij hoort bij hunnie, de grote vernietigers
Jij ook 10 decemberquote:Op maandag 21 november 2022 22:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja ze hoort bij die blauwe bende.
Precies, en we huren Mel Gibson inquote:
Sterktequote:Op maandag 21 november 2022 22:39 schreef pullup het volgende:
Het was al elke dag opstaan en kijken of Twitter nog leefde vorige week
Komt er nu nog een angstmomentje bij
quote:
Deze past beterquote:
Niet Hyves maar Hive nieuw alternatief voor Twitterquote:Op maandag 21 november 2022 22:39 schreef pullup het volgende:
Het was al elke dag opstaan en kijken of Twitter nog leefde vorige week
Komt er nu nog een angstmomentje bij
Dus ....quote:Twitter-gebruikers hebben na Mastodon een nieuw toevluchtsoord gevonden: op het vrij jonge sociale netwerk Hive kunnen ze net als op Twitter met elkaar praten.
Twitter-concurrenten zitten in de lift sinds Elon Musk het sociale netwerk kocht. Het beleid van de miljardair kon de afgelopen weken op veel kritiek van gebruikers rekenen. Zo liet hij onlangs de geschorste Twitter-accounts van Donald Trump en Kanye West weer toe.
Ja men is heftig op zoek.quote:Op maandag 21 november 2022 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
Niet Hyves maar Hive nieuw alternatief voor Twitter
[..]
Dus ....
Ja, maar dan is het geen kleur, maar een toestand.quote:Op maandag 21 november 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ook 10 december [ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 november 2022 22:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het geen kleur, maar een toestand.
Ja dat denk ik ook wel.quote:Op maandag 21 november 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vaarwelquote:Op maandag 21 november 2022 22:45 schreef pullup het volgende:
Maar goed ik wens jullie een goede nacht![]()
Tot ooit, tot ergens en tot wederziens
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 november 2022 22:45 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Bij praktijk staat nog een sterretje omdat je ook nog wat praktijk ervaring moet aantonen hierna.
quote:Op maandag 21 november 2022 22:45 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Bij praktijk staat nog een sterretje omdat je ook nog wat praktijk ervaring moet aantonen hierna.
Of een subforum in F&Fquote:Op maandag 21 november 2022 22:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja men is heftig op zoek.Ik las al dat POST ook een kans maakt als vervanger te gaan gekozen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We komen elkaar vast wel weer ergens tegen.quote:Op maandag 21 november 2022 22:45 schreef pullup het volgende:
Trusten pullup, tot ooit en ergens!quote:Op maandag 21 november 2022 22:45 schreef pullup het volgende:
We houden de reddingsteams nog even paraat. Slaap lekker.quote:Op maandag 21 november 2022 22:45 schreef pullup het volgende:
Feliquote:Op maandag 21 november 2022 22:45 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dan begraven we 40+ op het kruispuntquote:Op maandag 21 november 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan maken we er een gedenkteken bij en komen we elk jaar herdenkenquote:Op maandag 21 november 2022 22:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan begraven we 40+ op het kruispunt
Dat is een goed idee...quote:Op maandag 21 november 2022 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan maken we er een gedenkteken bij en komen we elk jaar herdenken
quote:Op maandag 21 november 2022 22:45 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mieke Telkamp?quote:Op maandag 21 november 2022 22:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is een goed idee...
Ik had een vooruitziende blik met mijn muziek zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |