Wat een fantasie opstelling destijdsquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:44 schreef wimderon het volgende:
Jaliens, Opdam, Meerdink en Peng Peng Boateng speelden destijd tegen Ecuador.
Caicedo is een prima talent.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:40 schreef KingRoland het volgende:
noem 1 speler uit Ecuador zonder google te gebruiken
en die moet vandaag wel in de basis staan
Levensgenieter.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Voor de buis met een Heineken twistoff
Oei @Gehrman faaltquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze hebben Colombiaanse shirts aan, Hans.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze hebben Colombiaanse shirts aan, Hans.
Hoe heeft die kerel nog een baanquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:45 schreef Zorro het volgende:
Tom Egbers klinkt alsof ie al heel trots is dat ie Ecuador zonder stotteren kan uitspreken.
En Nick Hofs. Enige interland van Meerdink en Hofs.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:44 schreef wimderon het volgende:
Jaliens, Opdam, Meerdink en Peng Peng Boateng speelden destijd tegen Ecuador.
@Zipportalquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:46 schreef Gehrman het volgende:
Hebben jullie al excuses aangeboden voor ons slavernijverleden?
Mag mijn werkgever doen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:46 schreef Gehrman het volgende:
Ik wil dat op 20 december gaan doenquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:46 schreef Gehrman het volgende:
Ze werken maar gewoon voor hun geld daar.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:46 schreef Gehrman het volgende:
Het zal wel iets met "stabiliteit op het middenveld" ofzo te maken hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe Klaassen de voorkeur heeft gekregen boven Berghuis is mij een groot raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |