vind het ook bijzonder, maar denk dat het met de positie te maken heeft.quote:Op woensdag 23 november 2022 17:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik snap alleen echt niet waarom De Ligt weer Te Ligt is geworden. In potentie het beste centrum van de wereld met Van Dijk, maar stond tegen Senegal te sputteren alsof hij niets had geleerd de afgelopen jaren en weer op Woudenstein stond te blunderen. .
Waar is die De ligt die soeverein Europa hielp veroveren en o.a. Ronaldo uit de wedstrijd haalde in Delle Alpi en nog scoorde ook?
Dat lag ook meer aan Senegal die er een fysieke strijd van maakte.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik verwacht opnieuw een moeizame 2-0. Nederland heeft er momenteel het team niet echt voor om dikke uitslagen neer te zetten.
Genoteerdquote:
Zit wat in maar blijft gewoon lastig.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat lag ook meer aan Senegal die er een fysieke strijd van maakte.
dacht gehoord ete hebben dat Gakpo niet in de basis staatquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:29 schreef Lyrewyn het volgende:
Ik vrees dat het een gelijkspelletje wordt, tenzij Gakpo het op zijn heupen krijgt.
Van Dijk denk ik, of Aké als het zo uitkomt. Ik maak me daar niet zo'n zorgen over. Ik wil nog niet zeggen dat ik er zelf twee tegen Qatar in zou schoppen, maar zo'n bijzonder wapenfeit is dat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie gaat die spits van Ecuador afstoppen bij Oranje?
Dat lijkt me sterk, tenzij hij geblesseerd is geraakt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:39 schreef Paul het volgende:
[..]
dacht gehoord ete hebben dat Gakpo niet in de basis staat
oh dan heb ik Valentijn verkeerd begrepen heequote:Op vrijdag 25 november 2022 09:41 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, tenzij hij geblesseerd is geraakt.
Doet Valencia wel mee, is dat al zeker?quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie gaat die spits van Ecuador afstoppen bij Oranje?
Een gelijkspel hoeft helemaal niet zo'n probleem te zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:29 schreef Lyrewyn het volgende:
Ik vrees dat het een gelijkspelletje wordt, tenzij Gakpo het op zijn heupen krijgt.
Nee, zolang het niet vreselijk mis gaat tegen Qatar is een gelijkspel prima.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een gelijkspel hoeft helemaal niet zo'n probleem te zijn.
Qatar is vanmiddag om 16u hopelijk gewoon uitgespeeld. Een gelijkspel tegen Senegal geeft ze nog een kleine kans om door te gaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:07 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Nee, zolang het niet vreselijk mis gaat tegen Qatar is een gelijkspel prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |