Er zijn zoveel subfora op FOK!, dt moet compacter en dan is dit de meest voor de hand liggende oplossing.quote:Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar trekt MLN ze dan wel aan? nog geen 3000 post dit jaar en dan vnl door 40+ ers
Nou ja, dit dusquote:Op maandag 21 november 2022 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hadden dat onz sc met puntentelling nooit moeten verwijderne.
Lul dan nietquote:Op maandag 21 november 2022 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet representatief voor welke statistiek dan ook .
Ja de groetjes he?quote:Op maandag 21 november 2022 19:28 schreef aloa het volgende:
Sinds DTS dicht is, is onzin een spookforum geworden
Dit is geen ONZ, dit is 40+, eh MLN, of nee nog steeds 40+quote:Op maandag 21 november 2022 19:28 schreef aloa het volgende:
Sinds DTS dicht is, is onzin een spookforum geworden
Nee.quote:Op maandag 21 november 2022 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel BOO voor. Dat staat voor Boomer
Is gewoon een feit hoor.quote:
Het gaat toch om FOK?quote:Op maandag 21 november 2022 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is geen ONZ, dit is 40+, eh MLN, of nee nog steeds 40+
BOLK !!!quote:Op maandag 21 november 2022 19:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Is gewoon een feit hoor.
JAA kan blijkbaar gemod worden door weet ik veel hoeveel mods, maar het best lopende topic van FOK gaat dicht![]()
![]()
Terwijl er nog meer gedoe is in JAA, dan in DTS.
Maar goed het is niet zo natuurlijk
Omdat het op een gegeven moment alleen maar haat en nijd was, ik kan me voorstellen dat moderators daar geen zin meer in hadden.quote:Op maandag 21 november 2022 19:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Is gewoon een feit hoor.
JAA kan blijkbaar gemod worden door weet ik veel hoeveel mods, maar het best lopende topic van FOK gaat dicht![]()
![]()
Open er een topic over in FBquote:Op maandag 21 november 2022 19:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Is gewoon een feit hoor.
![]()
Ach schei uit met je gejank, je bent zelf één van de users die het om zeep heeft geholpen. Heintjequote:
Het gaat toch om het aantal posts.quote:Op maandag 21 november 2022 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat het op een gegeven moment alleen maar haat en nijd was, ik kan me voorstellen dat moderators daar geen zin meer in hadden.
Maar het gaat hier niet over DTS.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |