abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206767096
Ik word hier zo moe van. Er is maar 1 schuldige en dat is die schietende Rus.

https://nos.nl/artikel/24(...)ngt-aan-op-onderzoek
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206767238
Rusland doet weer huilie huilie.

twitter
  maandag 21 november 2022 @ 19:33:58 #5
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206767253
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 19:25 schreef superniger het volgende:

Vooral grappig om te zien dat onze “kritische onafhankelijke denkers”, onze “ ik stel alleen maar vragen” fokkertjes als een vlieg op de stront afvliegen zodra er een incident zou kunnen spelen aan Oekranse kant, maar werkelijk doodstil zijn over de dagelijkse oorlogsmisdaden, de genocide door Rusland.

Dat onafhankelijke, dat kritische lijkt toch soms wat bijsturing nodig te hebben.
pi_206767311
quote:

Stel jouw kommandant heeft jou de opdracht gegeven je machinegeweer op de gevangenen te richten en te schieten wanneer er iets onverwachts gebeurt. Wat doe jij dan als er een malloot schietend te voorschijn komt? 99 van de 100 zullen het bevel opvolgen.
pi_206767403
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 19:33 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]Wat is dit?
Allemaal stomdronken.
pi_206767459
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206767514
quote:

Kun je mooi solliciteren daar bij de VN als je het al zo snel zo zeker weet. Jouw ongenoegen moet niet je conclusie benvloeden. Iedereen hier wist ook meteen dat dat incident in Polen een Russische raket was.

Nou, laat er maar mooi even een goed en gedegen onderzoek komen voordat we conclusies gaan trekken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206767554
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 19:33 schreef mcmlxiv het volgende:
maar werkelijk doodstil zijn over de dagelijkse oorlogsmisdaden, de genocide door Rusland.
Daar gaat het helemaal niet om. Whataboutism voor de tienduizendste keer. Kan toch net zo goed een ander dom voorbeeld noemen. Waarom ben jij zo stil over de Tigray genocide in Ethiopi?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 21 november 2022 @ 19:50:58 #14
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_206767564
Een redelijk uitgebreide analyse van de schietpartij.

https://threadreaderapp.com/thread/1594727807422185473.html
pi_206767637
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 19:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Kun je mooi solliciteren daar bij de VN als je het al zo snel zo zeker weet. Jouw ongenoegen moet niet je conclusie benvloeden. Iedereen hier wist ook meteen dat dat incident in Polen een Russische raket was.

Nou, laat er maar mooi even een goed en gedegen onderzoek komen voordat we conclusies gaan trekken.
Uhm....

Je hebt hier niet meer dan 1 seconde voor nodig, wat is je probleem?

Er is letterlijk een video die iedereen van ons openlijk kan bekijken.

Je ziet de Oekrainers gwn heel rustig staan en ineens zie je 1 van de Russen schieten.

Dus wat is je punt? Daar is geen enkele twijfel over, het staat letterlijk op video.

Het enige wat discutabel is, is het vervolg.
Wat deden de liggende Russen? Gingen die toen ook schieten? Hebben de Oekrainers de liggende Russen in alle spanning ook geschoten? Of was dat letterlijk een executie?

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 19:33 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Vooral grappig om te zien dat onze “kritische onafhankelijke denkers”, onze “ ik stel alleen maar vragen” fokkertjes als een vlieg op de stront afvliegen zodra er een incident zou kunnen spelen aan Oekranse kant, maar werkelijk doodstil zijn over de dagelijkse oorlogsmisdaden, de genocide door Rusland.

Dat onafhankelijke, dat kritische lijkt toch soms wat bijsturing nodig te hebben.
En jij bent zo kritisch en onderzoekend dat je die video biet eens gezien hebt?
Zie bovenstaande reactie in deze quote.

Het vervolg na die 1e schietende Rus tot daar aan toe. Maar die 1e Rus heeft wel de schuld. Dat zie je op video.
pi_206767667
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2022 19:50 schreef ExTec het volgende:
Een redelijk uitgebreide analyse van de schietpartij.

https://threadreaderapp.com/thread/1594727807422185473.html
quote:
Bullet holes have appeared on the wall behind the dead russians. How did these get there if the russians were "shot in the head"??
En niet alleen dat, maar volgens allerlei kritische vredesduiven zouden ze dus in het hoofd geschoten moeten zijn terwijl ze hun helmen nog op hebben en op de grond liggen. :') Hoe dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 21 november 2022 @ 19:58:22 #18
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206767703
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 19:50 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Whataboutism voor de tienduizendste keer. Kan toch net zo goed een ander dom voorbeeld noemen. Waarom ben jij zo stil over de Tigray genocide in Ethiopi?
“Daar gaat het helemaal niet om”, wat raar man. die Russische oorlogsmisdaden zijn niet belangrijk? Bewezen verkrachting, massamoord en deportaties interesseren je niet? wat vreemd gezien je fascinatie met elke vermeende misstap van Oekranse militairen.

“Kritische onpartijdige denkers” zouden toch evenveel interesse in beide kanten moeten hebben? “Kritische onpartijdige denkers” zouden toch systematisch en incidenteel uit elkaar moeten kunnen houden? “Kritische onpartijdige denkers” zouden toch dader en slachtoffer moeten kunnen herkennen?

H, ik stel gewoon vragen h? Ik bedoel er verder niets mee…..
pi_206767738
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 19:54 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Uhm....

Je hebt hier niet meer dan 1 seconde voor nodig, wat is je probleem?

Er is letterlijk een video die iedereen van ons openlijk kan bekijken.

Je ziet de Oekrainers gwn heel rustig staan en ineens zie je 1 van de Russen schieten.

Dus wat is je punt? Daar is geen enkele twijfel over, het staat letterlijk op video.

Het enige wat discutabel is, is het vervolg.
Wat deden de liggende Russen? Gingen die toen ook schieten? Hebben de Oekrainers de liggende Russen in alle spanning ook geschoten? Of was dat letterlijk een executie?
[..]
En jij bent zo kritisch en onderzoekend dat je die video biet eens gezien hebt?
Zie bovenstaande reactie in deze quote.

Het vervolg na die 1e schietende Rus tot daar aan toe. Maar die 1e Rus heeft wel de schuld. Dat zie je op video.
Verwacht geen kritische analyse van een Russische propagandist.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_206767741
Ik sta trouwens helemaal niet onpartijdig in dit conflict, mocht dat nog niet duidelijk zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 21 november 2022 @ 20:03:51 #21
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_206767816
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 19:54 schreef bianconeri het volgende:
Wat deden de liggende Russen?
Deze probeerde blijkbaar een veilig heenkomen te zoeken.

Ik denk dat dit niet had gebeurt als oekraine op z'n gemakje die gasten aan het executeren was. Omdat je dan weet dat dit 0,0 kans van slagen heeft.

Is dronken Boris aan het schieten geslagen, en raak de bruine substantie de ventilator, ja, dan denk ik dat je wel probeert jezelf in veiligheid te brengen.
  maandag 21 november 2022 @ 20:08:45 #22
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_206767889
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2022 19:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[..]
En niet alleen dat, maar volgens allerlei kritische vredesduiven zouden ze dus in het hoofd geschoten moeten zijn terwijl ze hun helmen nog op hebben en op de grond liggen. :') Hoe dan?
Kutkwaliteit helm?
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_206767953
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2022 19:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[..]
Papieren helmpjes.
  maandag 21 november 2022 @ 20:12:14 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206767969
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206768028
Als ze koelbloedig 1 voor 1 die Russen voor de kop hebben geschoten, dan is dat een oorlogsmisdrijf. Niet dat we dat weten nu. Maar het is heel typisch dat het vermeende oorlogsmisdrijf is begonnen met een Russisch oorlogsmisdrijf. Namelijk het faken van een overgave.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')